Kappa 2.0 20V - wysokie obroty po odpaleniu

Awatar użytkownika
bobby123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 413
Rejestracja: 21 sie 2005, 0:00
Imię: Robert
Lokalizacja: Wrocław

Kappa 2.0 20V - wysokie obroty po odpaleniu

Post autor: bobby123 » 18 lut 2012, 16:04

Witam.
Po odpaleniu obroty wskakują na 1500, po 2 minutach spadają do 1100-1200, po kolejnych 2 minutach jest 750. Jak ma 1500 dosyć mocno kopci i każde naciśnięcie gazu dławi silnik i gaśnie. Występuje tylko na zimnym silniku (po nocy, albo całodniowym staniu). Jeździ normalnie, żadnych ubytków mocy, żadnego falowania obrotów, gdy się rozgrzeje. Po nagrzaniu, nawet po upływie kilku godzin odpala bezproblemowo.
Filtr powietrza i świece nowe, żadnych nieszczelności na dolocie za przepływomierzem.
Jakieś sugestie? :-)
605-365-315 od świtu do zmierzchu :-)

Kris
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1185
Rejestracja: 13 lip 2010, 22:29
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Gorzyce (woj.śląskie)

Re: Kappa 2.0 20V - wysokie obroty po odpaleniu

Post autor: Kris » 18 lut 2012, 17:54

odłączałeś akumulator na dłuższy czas?
Bo jeśli tak to komputer silnika mógł się rozjechać...
Najlepiej odłączyć akumulator na noc, rano go podłączyć i odpalić silnik. Poczekać kilka minut, aż silnik na biegu jałowym nagrzeje się do czasu drugiego włączenia wentylatora. To mam nadzieję pomoże :) Co do kopcenia to niestety nie wypowiem się o co chodzi
było Uno 1.0, Bravo 1.2 16V, była Lybra LX SW 1.8 LPG, była Croma 1,9 150KM jest Lancia Ypsilon Platino 0.9 i Ford Galaxy

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Kappa 2.0 20V - wysokie obroty po odpaleniu

Post autor: Gros » 18 lut 2012, 21:52

kopci -mogą być uszczelniacze wydechu
czasami ten problem też mam i jest wrażenie jak by zalewał się silnik gdy dodasz gazu
tylko ,że u mnie auto ma już grubo ponad 500 tys i taka jego uroda
:lol: : gafa : :bitwa:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”