Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Silniczek krokowy biegu jałowego?... zaczął bym od tego.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Myślisz,że krokowy mógłby powodować problem tylko na gazie a na benzynie raczej nie??
Była: Lybra 1.8 LPG, Lybra 2.4jtd CF3 - 2000r
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 05 kwie 2012, 21:24
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Witam też miałem problem z tym zaworem od wariatora prosta naprawa lutownicą podgrzewasz luty na górnej częsci (są dwa) wysyssaczem wyciągasz starą cynę i na nowo lutujesz (zimne luty) i problem znika .Takie same błędy na kompie miałem
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Daj znać jak to zrobisz, bo sam jestem ciekaw efektu - ciekawe zagadnienie.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Jutro się zabieram za przepustnice i krokowy. Może po wyczyszczeniu obroty przestaną wariowac. Te luty też pewnie zrobię. A przynajmniej spróbuję.
P. S. Przepustnice mogę wyczyścić nafta uważając oczywiście na przeplywomierz?
P. S. Przepustnice mogę wyczyścić nafta uważając oczywiście na przeplywomierz?
Była: Lybra 1.8 LPG, Lybra 2.4jtd CF3 - 2000r
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Myślę, że nafta jest złym pomysłem - ma dużo tłustych frakcji - jednak niech ktoś się wypowie co tym czyścił.
Przepływomierz jest delikatny, jeśli "na gorącym drucie" to czyszczenie tylko bezdotykowe wchodzi w grę. Jeśli "klapkowy" to miękki pędzelek.
Ja czyszczę benzyną ekstrakcyjną, lakową, nitro, a najbardziej polecam aerozol "Wurth Cleaner", tylko nie przesadzaj ze strumieniem.
Pozdrawiam.
Przepływomierz jest delikatny, jeśli "na gorącym drucie" to czyszczenie tylko bezdotykowe wchodzi w grę. Jeśli "klapkowy" to miękki pędzelek.
Ja czyszczę benzyną ekstrakcyjną, lakową, nitro, a najbardziej polecam aerozol "Wurth Cleaner", tylko nie przesadzaj ze strumieniem.
Pozdrawiam.
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Czyszczenie przepustnicy nie odniosło skutku a silniczka krokowego u siebie nie odnalazlem. Tzn. jest "cos" w przepustnicy, ale nie da rady tego odkrecic gdyż jest na nitach. Wniosek, że to nie zasyfiona przepustnica jest problemem. Objaw przygasania nasila się w wilgotne dni. Podpowiadano przebicie na cewkach. Tylko na której? Jak to sprawdzić?
Była: Lybra 1.8 LPG, Lybra 2.4jtd CF3 - 2000r
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Jest: Alfa Romeo 156SW 2.5 V6
Re: Lybra 1.8 16v - problem z Vialle V gen
Czyli od początku nie opisałeś rzetelnie objawów o cenne informacje.
Jeśli objaw jest dokuczliwy w otoczeniu wilgotnym, to pierwsze co zająłbym się układem zapłonowym.
Zakup jedną cewkę polskiej firmy Sentech SC7064 i kolejno zamieniaj, objaw ustanie, to zlokalizujesz uszkodzoną.
Lub nie baw się i kup wszystkie cztery, jeśli jedna już padła to lada dzień polecą następne.
Pozdrawiam.
Jeśli objaw jest dokuczliwy w otoczeniu wilgotnym, to pierwsze co zająłbym się układem zapłonowym.
Zakup jedną cewkę polskiej firmy Sentech SC7064 i kolejno zamieniaj, objaw ustanie, to zlokalizujesz uszkodzoną.
Lub nie baw się i kup wszystkie cztery, jeśli jedna już padła to lada dzień polecą następne.
Pozdrawiam.