No i Sergiusz załatwił Tychom.... likwidację produkcji Pandy. Bo była za tania (w stosunku do nowej wersji)...
FIAT odjeżdża z Polski
Jeden z komentarzy:
Proste wyjście. Skoro stara panda z Polski jest za tania w stosunku do nowej z Włoch (a cwaniaki nie chcą ciąć kosztów w fabryce włoskiej) to trzeba zwiększyć koszty w fabryce polskiej. Na przykład mocno zwiększyć wynagrodzenia poskim robotnikom w fabryce. Wtedy cena starej pandy będzie podobna do nowej i Włosi będą zadowoleni. Polscy robotnicy też. Przynajmniej do czasu aż polska fabryka padnie jako nierentowna :):) OK, a teraz drugi sposób: Zaprzestać produkcji starej pandy, a nową robić i tu i tu, po kosztach obowiązujących we Włoszech, czyli m.in. wg włoskich zarobków. Nie będzie wewnętrznej konkurencji modelowej a polscy robotnicy też będą zadowoleni z włoskich płac. Kurde, cwani Włosi chcieliby mieć ciastko i zjeść ciastko ale tak się nie da.
Fiat Panda I / II
Moderator: giekso
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Re: Fiat Panda I / II
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Re: Fiat Panda I / II
Trochę pojechali w tym tekście.
Od początku była mowa, że Panda Classic ma być oferowana tylko do końca tego roku.
Ceny nowej Pandy są podobne do cen konkurencji a Classic był oferowany z bardzo dużym upustem co jest oczywiste.
Sprzedaż nowej Pandy nie ma szans na osiągnięcie pierwotnie zakładanych poziomów w sytuacji gdy sprzedaż samochodów we Włoszech jest na poziomie sprzed 40 (!) lat. Podobny dramat jest w Grecji, Portugalii, Hiszpanii. We Francji też bardzo słabo a zapaść powoli dopada Niemcy i Benelux. Poza tym doszła konkurencja VAG.
I wreszcie było parę sygnałów, że Tychy mają dostać nowy model do produkcji, małe auto mniejsze od Pandy. Takie auto jest właśnie projektowane w Brazylii. Jak Tychy mają się przygotować do produkcji tego modelu to muszą skończyć z Pandą Classic.
Zreszta jutro ma być prezentacja planów Fiata na najbliższe lata, dowiemy się wszystkiego.
Od początku była mowa, że Panda Classic ma być oferowana tylko do końca tego roku.
Ceny nowej Pandy są podobne do cen konkurencji a Classic był oferowany z bardzo dużym upustem co jest oczywiste.
Sprzedaż nowej Pandy nie ma szans na osiągnięcie pierwotnie zakładanych poziomów w sytuacji gdy sprzedaż samochodów we Włoszech jest na poziomie sprzed 40 (!) lat. Podobny dramat jest w Grecji, Portugalii, Hiszpanii. We Francji też bardzo słabo a zapaść powoli dopada Niemcy i Benelux. Poza tym doszła konkurencja VAG.
I wreszcie było parę sygnałów, że Tychy mają dostać nowy model do produkcji, małe auto mniejsze od Pandy. Takie auto jest właśnie projektowane w Brazylii. Jak Tychy mają się przygotować do produkcji tego modelu to muszą skończyć z Pandą Classic.
Zreszta jutro ma być prezentacja planów Fiata na najbliższe lata, dowiemy się wszystkiego.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda I / II
Oświadczenie Fiat Auto Poland S.A. na temat przyczyn zakończenia produkcji Fiata Pandy Classic w tyskim zakładzie Fiata.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Fiat Panda I / II
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM