Delta II - ustawianie drzwi
Delta II - ustawianie drzwi
Z racji tego, drzwi w mojej HPE trochę wiszą to w samochodzie jest głośno. Między słupkiem A a ramą drzwi jest dość duża przerwa. W dodatku między drzwiami a przednimi błotnikami przerwa jest bardzo mała.
Orientuje się ktoś jakie przerwy są prawidłowe? Ewentualnie czy ktoś mógłby zmierzyć przerwy w swoim samochodzie? Ewentualnie jakieś rady od kogoś kto już walczył z tematem?
"...I guess it's just the way I'm wired."
Orientuje się ktoś jakie przerwy są prawidłowe? Ewentualnie czy ktoś mógłby zmierzyć przerwy w swoim samochodzie? Ewentualnie jakieś rady od kogoś kto już walczył z tematem?
"...I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta II - ustawianie drzwi
Nie wiem czy da radę podać dokładne wymiary - przy wymianie drzwi bez przesuwania zawiasów szpary przestały się zgadzać, więc najlepiej będzie po prostu wymierzyć szpary, zdjąć drzwi(2 śruby i bolec) i przesunąć zawias o wyliczoną odległość - najlepiej do tej operacji wcześniej wyjąć kable lub zapewnić sobie jakiś stojak na drzwi, bo z podłączonymi kablami jest bardzo mała możliwość manewru drzwiami
PS. do dedry kładłem drzwi z delty jeśli to ma jakieś znaczenie(osobiście wątpię żeby miało)
PS. do dedry kładłem drzwi z delty jeśli to ma jakieś znaczenie(osobiście wątpię żeby miało)
Odp: Delta II - ustawianie drzwi
Właśnie nie do końca wiem jak zdjąć ten bolec. Masz może jakieś zdjęcie jak się do tego dobrać?
"...I guess it's just the way I'm wired."
"...I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta II - ustawianie drzwi
Bolec to jest sworzeń Trzeba go wybić młotkiem. Bierzemy przedłużkę do klucza, przykładamy do sworznia, pare uderzeń z młotka i po sprawie.. a co do tematu to mam to samo po wymianie drzwi ;/
Odp: Delta II - ustawianie drzwi
Dziś rano spokojnie rzuciłem na to okiem. Raczej łatwo ten bolec nie wyjdzie. U mnie ktoś już walczył x drzwiami bo widać na nich ślady.
"...I guess it's just the way I'm wired."
"...I guess it's just the way I'm wired."
Re: Delta II - ustawianie drzwi
Nie mam zdjęcia, i nie mam samochodu pod ręką chwilowo, ale ten bolec wcale tak źle nie wychodzi, możesz go jeszcze ścisnąć kombinerkami - bolec jest nacięty od jednej strony
Odp: Delta II - ustawianie drzwi
Udało mi się to rozgryźć.
Tyle, że cała operacja to syzyfowa praca. Zdjąć drzwi, odkręcić zawias, przestawić zawias, założyć drzwi a jeśli się nie zgadza to znowu od początku. W każdym razie jedne drzwi wiszą już trochę lepiej. Drugie w weekend będę robił.
"...I guess it's just the way I'm wired."
Tyle, że cała operacja to syzyfowa praca. Zdjąć drzwi, odkręcić zawias, przestawić zawias, założyć drzwi a jeśli się nie zgadza to znowu od początku. W każdym razie jedne drzwi wiszą już trochę lepiej. Drugie w weekend będę robił.
"...I guess it's just the way I'm wired."
Odp: Delta II - ustawianie drzwi
Dość pilna prośba do właścicieli HPE.
Czy ktoś mógłby sprawdzić jakie są odstępy między drzwiami a słupskiem B?
Ciągle nie mogę dojść do ładu z drzwiami po stronie kierowcy. Problem nasila się do tego stopnia, że na autostradzie drzwi wpadają w wibracje. Widać jak całą górną krawędzią szarpie wiatr.
Chciałbym zdjąć błotniki i je porządnie ustawić, ale potrzebuje jakiegoś punktu odniesienia.
Czy ktoś byłby skłonny zmierzyć wysokość np na wysokości klamki, w połowie drzwi i na dole?
"... I guess it's just the way I'm wired."
Czy ktoś mógłby sprawdzić jakie są odstępy między drzwiami a słupskiem B?
Ciągle nie mogę dojść do ładu z drzwiami po stronie kierowcy. Problem nasila się do tego stopnia, że na autostradzie drzwi wpadają w wibracje. Widać jak całą górną krawędzią szarpie wiatr.
Chciałbym zdjąć błotniki i je porządnie ustawić, ale potrzebuje jakiegoś punktu odniesienia.
Czy ktoś byłby skłonny zmierzyć wysokość np na wysokości klamki, w połowie drzwi i na dole?
"... I guess it's just the way I'm wired."