Kappa - padnięta elektryka
Kappa - padnięta elektryka
Cześć. W mojej kappie jest sporo roboty, sporo także z samą elektryką.
Nie działają tylne szyby, szyberdach, światła cofania, 3 światło stop, a także otwieranie bagażnika ze schowka, oraz klapka wlewu paliwa. Czy to wszystko może idzie w jednej wiązce ? Jest jakaś kostka ?
Ma ktoś schemat instalacji ?
Nie działają tylne szyby, szyberdach, światła cofania, 3 światło stop, a także otwieranie bagażnika ze schowka, oraz klapka wlewu paliwa. Czy to wszystko może idzie w jednej wiązce ? Jest jakaś kostka ?
Ma ktoś schemat instalacji ?
Ostatnio zmieniony 07 lut 2013, 23:06 przez Dudi, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem.
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Co do klapki wlewu to nie wiem, ale pozostałe rzeczy z powyższej listy to naprawdopodobniej połamane kable w wiązce do klapy bagażnika, w gumowym łączniku pomiędzy karoserią a klapą.Hanzii pisze: światła cofania, 3 światło stop, a także otwieranie bagażnika ze schowka, oraz klapka wlewu paliwa.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Ale w jaki sposób "nie działa klapka"? Nie da się jej odblokować/zablokować z pilota czy nie działa ten magnesik, żeby się nie otwierała w trakcie jazdy?
Wiązka do klapy to z wymienionych tylko wsteczne i otwieranie bagażnika, trzeci stop na pewno tamtędy nie idzie. Do tego obie lampy wsteczne mają osobne przewody, więc jak nie działają obie to niekoniecznie musiały się oba kable złamać.
Schemat instalacji... gdzieś na necie jest kilka takich serwisówek po byku, nawet gdzieś na forum ktoś to chyba linkował, ale gdzie to już nie pamiętam. To było kilka dużych PDFów, każdy kolejny uwzględniał różne zmiany w życiu modelu - poszukaj. W każdym razie na bezpieczniki to nie wygląda, bo to by było kilka różnych i oprócz wymienionych padłoby wiele innych urządzeń.
Wiązka do klapy to z wymienionych tylko wsteczne i otwieranie bagażnika, trzeci stop na pewno tamtędy nie idzie. Do tego obie lampy wsteczne mają osobne przewody, więc jak nie działają obie to niekoniecznie musiały się oba kable złamać.
Schemat instalacji... gdzieś na necie jest kilka takich serwisówek po byku, nawet gdzieś na forum ktoś to chyba linkował, ale gdzie to już nie pamiętam. To było kilka dużych PDFów, każdy kolejny uwzględniał różne zmiany w życiu modelu - poszukaj. W każdym razie na bezpieczniki to nie wygląda, bo to by było kilka różnych i oprócz wymienionych padłoby wiele innych urządzeń.
Drop a gear and disappear!
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Proponuje wcisnąc lewy góry róg klapki (palcem) i nie używac do tej czynności prąduHanzii pisze:oraz klapka wlewu paliwa.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Witam jeżeli kogoś interesuje Servis manual do kappy to jest na moim chomiku "Kondi243" w 5 czesciach tylko w języku angielskim.
Zawiera również silnik jtd i 20v Turbo.
Zawiera również silnik jtd i 20v Turbo.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - padnięta elektryka.
O, i to są dokładnie te serwisówki, o które mi chodzi. Wszystko tam jest, tylko trzeba mieć cierpliwość do szukania.
Drop a gear and disappear!
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Nie mogę w żaden sposób otworzyc klapki. Wiem jak się powinno otwierać, ale nic z tego
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Włoz reke tam gdzie przekazniki z tyłu znajdziesz tam sznureczek trzeba dobrze poszukac jest tam pociągnij go sluzy do awaryjnego otwierania silownika centralnego zamka a klapka takowy posiada:) Na 100% on sie nie otworzyl i dla tego nie mozesz otworzyc klapki. Wiec gdzieś wiązka od prwej strony jest uwalona.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Mówisz, że jest na pewno ? Bo czytałem, że być powinien ....a sluchajcie, tego nie napisałem.
Centralny, od kierowcy mi szwankuje tzn, musze otwierac z drugiej strony , to może miec jakiś wplyw ?
Centralny, od kierowcy mi szwankuje tzn, musze otwierac z drugiej strony , to może miec jakiś wplyw ?
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - padnięta elektryka.
To od strony kierowcy pada silniczek w zamku, lub któryś mikrostyk. A od strony pasażera działa normalnie? Co do sznureczka - trzeba otworzyć do przekaźników w bagażniku ,przyświeć latarką, musi tam być, może leży głębiej, musisz głębiej sięgnąć. Chyba, że ktoś go urwał lub usunął.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Nic tam nie było widać, ale sprawdzę raz jeszcze bardzo dokładnie. D
Drzwi od pasażera działają w porządku.
Drzwi od pasażera działają w porządku.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Drzwiami pasazera sterujesz reszte dzrwi i jest ok? otwiera i zamyka normalnie?
Jeżeli tak to i siłownik klapki tez powinien sie otworzyc. W innym wypadku padł siłownik Lub kable w wiązce.
Jeżeli tak to i siłownik klapki tez powinien sie otworzyc. W innym wypadku padł siłownik Lub kable w wiązce.
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Re: Kappa - padnięta elektryka.
Nie. Tzn otwiera ale zaraz chce zamknac, bo ten od drzwi kierowcy nie reaguje, musze go recznie odchylać.
- kond243
- Forumowicz/ka
- Posty: 2597
- Rejestracja: 27 gru 2009, 0:25
- Skype: Kondi243
- Imię: Konrad
- Lokalizacja: Przysieka
Re: Kappa - padnięta elektryka.
To na bank pada silniczek w zamku. jak skaka proboj klapke otworzyc. co do centralnego Uzyj szukajki było wałkowane na forum nie raz
Były:Peugeot 309 1.6, Renault Laguna 1.8 8v, Lancia Kappa 2.0 V.I.S.
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt
Są Lancia Kappa 20vt, Lancia Kappa 2.0 V.I.S,Lancia Y 1.2 16v.Lancia Thesis 20vt