Delta - klapka obiegu zamknietego wentylacji

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Delta - klapka obiegu zamknietego wentylacji

Post autor: Tomzik » 27 kwie 2013, 22:49

Po roku wziąłem sie w końcu za robotę.

Oczywiście ukręcony plastikowy wypust silniczka, który porusza cięgnem klapki.

Zmajstrowaliśmy z kumplem nowy element, ale zauważyliśmy problem, który chyba jest źródłowy.

Silniczek kręci się o ponad 1 obrót, co daje 2 ruchy klapy zamiast jednego. Jest on przykręcany do takiej blaszki z wypustami, które wg nas powinny hamować silniczek.

Ale powinien on mieć jakieś zabezpieczenie przeciążeniowe. Ono chyba nie działa, bo silniczek kręci się "na siłę" co w przypadku na trafienie na wypustki blaszki powoduje ułamanie/ukręcenie plastikowego wypustka silniczka.

I teraz pytanie - czy i gdzie takie zabezpieczenie przeciążeniowe może się znajdować? W panelu sterowania klimą? A może w samym silniczku?

Ma ktoś jakiś pomysł?
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”