Lybra - wahacz przód

marek_krupa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
Kontakt:

Re: Lybra - wahacz przód

Post autor: marek_krupa » 14 paź 2013, 20:12

Dobrze byłoby Panowie podawać co w tych wahaczach wam pada. Z moich doświadczeń wynika, że jest to głównie przednia tuleja metalowo-gumowa mocowania wahacza. Guma ulega rozwulkanizowaniu i pojawia się luz. Dlatego wymieniając wahacz wywalam te super oryginalne tuleje i nabijam poliuretanowe np. firmy DEUTER z Olkusza. Naprawdę warto. Łączniki przedniego stabilizatora należy stosować tylko oryginalne i będzie też po kłopocie.

Awatar użytkownika
Ricardus
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 605
Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
Lokalizacja: Łódź/Grotniki
Kontakt:

Re: Lybra - wahacz przód

Post autor: Ricardus » 14 paź 2013, 20:33

marek_krupa pisze:Dobrze byłoby Panowie podawać co w tych wahaczach wam pada. Z moich doświadczeń wynika, że jest to głównie przednia tuleja metalowo-gumowa mocowania wahacza. Guma ulega rozwulkanizowaniu i pojawia się luz. Dlatego wymieniając wahacz wywalam te super oryginalne tuleje i nabijam poliuretanowe np. firmy DEUTER z Olkusza. Naprawdę warto. Łączniki przedniego stabilizatora należy stosować tylko oryginalne i będzie też po kłopocie.

Mi niestety poleciały sworznie :-?
A łączniki zastosowałem polskiej produkcji, z metalową zaślepką po 23 pln i nic się z nimi nie działo, więc reguły nie ma.

marek_krupa
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 175
Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
Kontakt:

Re: Lybra - wahacz przód

Post autor: marek_krupa » 14 paź 2013, 21:11

Przy łącznikach ważny jest styl jazdy i czy nie masz luzów na mocowaniu stabilizatora.

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Lybra - wahacz przód

Post autor: FXX » 14 paź 2013, 22:22

U mnie padły niestety również sworznie. Wleciały całe TRW i od 70tys. jedna tulejka chyba złapała luz i została wymieniona.
Łączniki VEMY za długo nie wytrzymały, ale to może wina luzu na gumach drążka stabilizatora.
Wiosną wpadł cały stabilizator od AR156 z nowymi gumami, łączniki TRW i jak na razie cisza.
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”