Lybra - wahacz przód
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
- Kontakt:
Re: Lybra - wahacz przód
Dobrze byłoby Panowie podawać co w tych wahaczach wam pada. Z moich doświadczeń wynika, że jest to głównie przednia tuleja metalowo-gumowa mocowania wahacza. Guma ulega rozwulkanizowaniu i pojawia się luz. Dlatego wymieniając wahacz wywalam te super oryginalne tuleje i nabijam poliuretanowe np. firmy DEUTER z Olkusza. Naprawdę warto. Łączniki przedniego stabilizatora należy stosować tylko oryginalne i będzie też po kłopocie.
- Ricardus
- Forumowicz/ka
- Posty: 605
- Rejestracja: 17 kwie 2008, 0:00
- Lokalizacja: Łódź/Grotniki
- Kontakt:
Re: Lybra - wahacz przód
marek_krupa pisze:Dobrze byłoby Panowie podawać co w tych wahaczach wam pada. Z moich doświadczeń wynika, że jest to głównie przednia tuleja metalowo-gumowa mocowania wahacza. Guma ulega rozwulkanizowaniu i pojawia się luz. Dlatego wymieniając wahacz wywalam te super oryginalne tuleje i nabijam poliuretanowe np. firmy DEUTER z Olkusza. Naprawdę warto. Łączniki przedniego stabilizatora należy stosować tylko oryginalne i będzie też po kłopocie.
Mi niestety poleciały sworznie
A łączniki zastosowałem polskiej produkcji, z metalową zaślepką po 23 pln i nic się z nimi nie działo, więc reguły nie ma.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 175
- Rejestracja: 11 sty 2009, 0:00
- Lokalizacja: Topola, Kazimierza W, świętokrzeskie
- Kontakt:
Re: Lybra - wahacz przód
Przy łącznikach ważny jest styl jazdy i czy nie masz luzów na mocowaniu stabilizatora.
Re: Lybra - wahacz przód
U mnie padły niestety również sworznie. Wleciały całe TRW i od 70tys. jedna tulejka chyba złapała luz i została wymieniona.
Łączniki VEMY za długo nie wytrzymały, ale to może wina luzu na gumach drążka stabilizatora.
Wiosną wpadł cały stabilizator od AR156 z nowymi gumami, łączniki TRW i jak na razie cisza.
Łączniki VEMY za długo nie wytrzymały, ale to może wina luzu na gumach drążka stabilizatora.
Wiosną wpadł cały stabilizator od AR156 z nowymi gumami, łączniki TRW i jak na razie cisza.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX