Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 gru 2018, 9:47

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 05 lis 2013, 23:51 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 01 paź 2013, 12:05
Posty: 44
Imię: Smok
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Sorki, że Cię tak męczę a powiedz mi jeszcze czy na prawdę trzeba będzie wyciągać silnik aby wymienić to sprzęgło? ostatnio trochę czytałem i ktoś opisywał na forum, że wystarczy odkręcić wózek i coś tam jeszcze, ale mechanik się uparł, boję się że podwyższa koszty ehh... I jeszcze jedno, poprzedni właściciele przy wyciąganiu silnika nie wiem dlaczego poobcinali przewody te metalowe od ABS, czy da się je jakoś zakuć, czy będę musiał ciągnąć miedziane?


Na górę
PostDodany: 06 lis 2013, 6:28 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 09 maja 2010, 21:38
Posty: 58
Lokalizacja: ŁÓDŹ
Nie trzeba wyciągać silnika. Mechanik takiego babola strzelił? Co nie widział że łapa odwrotnie chodzi i tak złożył? Przewody na aucie ciężko zakuć ale na upartego mając narzędzie da się.

_________________
Multipla 1,9/16V M-Jet 6-speed 200KM/398Nm + Lancia K 2,4/20V + K SW 2,4/20V


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 8:45 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
A siemanko można trochu odświeżyć temat? Jak sprawdzić jaki wysprzęglik siedzi w mojej kanapie? Będę musiał go wymienić a żeby się za to zabrać muszę już mieć na stanie. Lancia Kappa 2.0 20V 98r.

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 8:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Mechanik stwierdził że w niedługim czasie do wymiany będzie całe sprzęgło ale czytając tutaj cały temat wychodzi mi że to tylko ten wysprzęglik a nie chce czakac aż bryczka stanie w najmniej odpowiednim momencie :-)

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 8:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Wystepowal jeden typ wysprzeglika. Potrzebne podstawowe narzedzia. Szczypce do segerow, imadlo. Napisz jakie masz objawy.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Objawy to z początku pedał jest taki leciutki a tak w połowie do samego końca ma duży opór, w korku noga boli.

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Czasami biegi z oporem wchodzą.

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:10 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Tak ją kupiłem w lutym tego roku, przyzwyczaiłem się bo myślałem ze tak poprostu ma. Przez przypadek natrafiłem na tego posta.

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:17 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Na poczatek sprawdz ile masz hydrolu w zbiorniku nad pompa hamulcowa. Od gory zbiornika odchodzi przewod do wysprzeglika. Poziom musi byc powyzej wyjscia przewodu, jezeli wyjscie przewodu jest ledwo zakryte plynem, wtedy podczas wciakania sprzegla w zakretach bedzie sie zapowietrzalo.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Jeszcze jak wcisnę pedał sprzęgła do oporu to po chwili pedał zejdzie jakieś 1.5-2 cm coś jak przy odpowietrzaniu hamulców. Wygląda na to że jest zakryty ale dla pewności wleje a jaki tu dot-3 czy 4?

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Dot 4, kiedys moglo byc malo plynu i sie zapowietrzyl, i jest tak do chwili obecnej. Wyciagasz akumulator oraz ta plastikowa podstawe pod akumulatorem i masz dostep do odpowietrznika. Odkrecasz korek ze zbiornika sprawdzasz poziom. Luzujesz odpowietrznik czekasz 2 minuty, zakrecasz odpowietrznik, w tym czasie bacznie obserwujesz poziom plynu. Sprawdzasz dzialanie sprzegla.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Ooo konkrety, super. Dzięki później się za to wezmę i dam znać czy pomogło. Pozdro

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 mar 2017, 11:39
Posty: 202
Imię: Mati
Lokalizacja: Nysa
Heh ale ze mnie debil :-) chciałem zapytać czy na odpalonym silniku

_________________
A więc od początku
Uno 1.1 Fire 96r. historia
Uno 1.0 94r. historia
Mondeo mk1 96r. historia (zerwany pasek rozrządu)
VW pssst b4 94r. historia
Kappa 2.4+ lpg 96r. historia
Seicento 0.9 98r. skasowany tak że radio wpadło na tylne siedzenie :-) ( ofiar brak)
Kappa 2.0 20V + LPG oby jak najdłużej :lol:
Kiedyś napewno 20vT : yesyes :


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:42 
Online
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2015, 19:14
Posty: 303
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Sosnowiec
Jeśli pedał ciężko chodzi to raczej zatarte tulejki na łapie (widełkach) łożyska oporowego. Bez zdjęcia skrzyni ciężko się do nich dobrać. Możesz spróbować polać jakimś smarowidłem od góry. Najlepiej po zdjęciu dźwigni wysprzęglika.
Na zdjęciu zaznaczyłem te tulejki
Obrazek

_________________
Kappa 2.0 20V VIS
Y 1.2 8V


Na górę
PostDodany: 14 lip 2018, 9:50 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2096
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Sprzeglo w 2.0 20V robilem 2 razy.

1. Bravo HGT problem z wrzucaniem biegow, raz wchodzily raz nie. Powod z tarczy wylecialy dwa tlumiki drgan, jakim cudem 8-O

2. Kappa podczas wciskania sprzegla (na zgasonym silniku) na koncu skoku czuc bylo wiekszy opor oraz pojawial sie dziwny stuk z okolic skrzyni. Ale sprzego dzialalo normalnie, wiec jezdzilem dalej. Nagle ciezej wchodzily biegi. Przejechalem jakies 5 km, dojechalem na miejsce. Rano dopalam, a tu wielki lomot i pisk. Pacjent na lawecie :) Powod zatarte lozysko wyciskowe.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 107 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 14 5 6 7 8 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl