Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Wszystko idzie i uwierz mi byłem bardzo spokojny Do navi - masz na myśli demontaż całości connecta czy konkretnie dostanie się do samego ekranu ?
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
kecajgo pisze:Wszystko idzie i uwierz mi byłem bardzo spokojny Do navi - masz na myśli demontaż całości connecta czy konkretnie dostanie się do samego ekranu ?
...do lasera...
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
a to to już jest sporo roboty jak sobie tak poczytałem, narazie omijam temat bo mnie nie dotyczy, ale pewnie przyjdzie i na to kolej ...
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
kecajgo pisze:a to to już jest sporo roboty jak sobie tak poczytałem, narazie omijam temat bo mnie nie dotyczy, ale pewnie przyjdzie i na to kolej ...
....nie jest tak źle,choćby patrząc na to że jestem tylko stolarzem i widziałem na YouTube jak chłopak w przyśpieszonym tempie rozbierał to warstwami.
Szkoda mogłem zrobić z tego instrukcje,może latem jak nikt wcześniej nie zrobi.
- chevrooletcamaro
- Forumowicz/ka
- Posty: 271
- Rejestracja: 30 kwie 2012, 12:40
- Imię: Wiola
- Lokalizacja: Świerklany
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
My wymieniliśmy silniczek bo nam padł ,założyliśmy ze starej vectry z siłownika: tylko zębatkę trzeba było przełożyć służy bez zarzutu od 2 lat.rain pisze:Ale nikt nie ma takiego przypadku jak ja, guzik działa, niezapieczony. Silniczek słabiutko słychać że chodzi i się nie otwiera. Rozbierał ktoś silniczek w zamku?
Fiat Cinquecento 700, Opel Astra I , Seat Ibiza 1.4, Peugeot 306 XS Lancia Thesis 2.4 JTD
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
rain pisze:Ale nikt nie ma takiego przypadku jak ja, guzik działa, niezapieczony. Silniczek słabiutko słychać że chodzi i się nie otwiera. Rozbierał ktoś silniczek w zamku?
Rozbierasz i jesteś pierwszym który to zrobił
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 28
- Rejestracja: 17 sie 2016, 22:26
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Odgrzeję trochę kotleta ale korzystając z okazji, że jestem świeżo po rozbiórce klamek to podrzucę kilka fotek. U mnie powodem był wduszony switch oraz nie zawsze odbijająca klameczka od mechanicznego otwierania drzwi z tyłu. Z tego co wyczytałem standardowy problem po zimie w Thesisach
Rozbiórka drzwi jest pięknie opisana przez autora, a co do samej rozbiórki klamek to jak już będziecie mieli ją luźną na stole/warsztacie to polecam wybić wszystkie 4 bolce, które trzymają klamkę w całości. Do tego można użyć małego młoteczka i np. gwoździa. Jeśli bolce stawiają opór to psikać obficie WD40.
Po przeczyszczeniu papierem ściernym i nasmarowaniu nie poznacie swojej klamki. Pięknie i gładko wszytko chodzi. Polecam taki zabieg każdemu komu ciężko chodzi klamka.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5930C967
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5931FFC0
Rozbiórka drzwi jest pięknie opisana przez autora, a co do samej rozbiórki klamek to jak już będziecie mieli ją luźną na stole/warsztacie to polecam wybić wszystkie 4 bolce, które trzymają klamkę w całości. Do tego można użyć małego młoteczka i np. gwoździa. Jeśli bolce stawiają opór to psikać obficie WD40.
Po przeczyszczeniu papierem ściernym i nasmarowaniu nie poznacie swojej klamki. Pięknie i gładko wszytko chodzi. Polecam taki zabieg każdemu komu ciężko chodzi klamka.
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5930C967
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=5931FFC0
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 05 mar 2017, 16:11 przez Bombell89, łącznie zmieniany 2 razy.
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7294
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Wklej zdjęcia na nasz serwer, bo za jakiś czas mogą zniknąć
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- deltadedra
- Forumowicz/ka
- Posty: 184
- Rejestracja: 08 lut 2009, 0:00
- Imię: Jarek
- Lokalizacja: Włocławek
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Witam. Właśnie zakończyłem proces czyszczenia i konserwacji ostatniej z klamek. Działa jak ta lala...
Jedyne zdjęcia jakie mogę podrzucić jako uzupełnienie tematu to klamki rozebrane na części pierwsze:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
______________________________________________________________________________________________
Lancia Thesis '02 3.0 V6- Aktualnie
Lancia Thesis '02 2.4 20V + Lpg - BYŁA, ale ciągle szukam innej...
Lancia Delta II '95 1.6 i.e. + Lpg - BYŁA i już nie wróci...
Lancia Dedra '93 1.8 i.e. - BYŁA i już nie wróci....
Lancia Thesis '02 3.0 V6- Aktualnie
Lancia Thesis '02 2.4 20V + Lpg - BYŁA, ale ciągle szukam innej...
Lancia Delta II '95 1.6 i.e. + Lpg - BYŁA i już nie wróci...
Lancia Dedra '93 1.8 i.e. - BYŁA i już nie wróci....
Re: Thesis - naprawienie elektrycznej klamki drzwi
Jak ktoś będzie naprawiać klamki to niewielkim nakładem może zrobić to tak by problem więcej nie wrócił.
Oczyszczenie i posmarowanie sprawy nie załatwi bo korozja na sworzniach ponownie narośnie, a smar zimą zgęstnieje i przyciski będą działać albo nie. Sworznie były fabrycznie ocynkowane i warstwa ochronna wytarła się lub została pokonana przez wilgoć, obrośnięte korozją nie pozwalają na swobodny obrót elementów.
Wystarczy wykonać nowe sworznie z brązu, mosiądzu lub nierdzewki.
Nie trzeba zamawiać ich u tokarza, wystarczy kawałek drutu ciągnionego fi4 i pocięcie go na kawałki o długości o ile pamiętam 18mm. W klamkach jest łącznie 10szt krótkich (2szt w przedniej i 3 sztuki w tylnej) i dodatkowo 2szt długich sworzni w tylnych.
Smaru jak najmniej.
Wymiana sworzni to święty spokój na przyszłość.
Oczyszczenie i posmarowanie sprawy nie załatwi bo korozja na sworzniach ponownie narośnie, a smar zimą zgęstnieje i przyciski będą działać albo nie. Sworznie były fabrycznie ocynkowane i warstwa ochronna wytarła się lub została pokonana przez wilgoć, obrośnięte korozją nie pozwalają na swobodny obrót elementów.
Wystarczy wykonać nowe sworznie z brązu, mosiądzu lub nierdzewki.
Nie trzeba zamawiać ich u tokarza, wystarczy kawałek drutu ciągnionego fi4 i pocięcie go na kawałki o długości o ile pamiętam 18mm. W klamkach jest łącznie 10szt krótkich (2szt w przedniej i 3 sztuki w tylnej) i dodatkowo 2szt długich sworzni w tylnych.
Smaru jak najmniej.
Wymiana sworzni to święty spokój na przyszłość.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6