Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Marcin777
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
Imię: Marcin
Lokalizacja: Dzierżoniów

Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: Marcin777 » 31 sty 2014, 21:50

Hej
Słabo mi kręci rozrusznik nie za każdym razem i muszę zregenerować,
mechanik powiedział 150zł za demontaż i ponowny montaż plus oczywiście koszt regeneracji.
Czy dałbym sobie radę zdemontować ten rozrusznik samemu z kanału? Mam automatyczną skrzynię biegów, nie wiem czy to jakoś nie utrudnia dostępu?
Ostatnio zmieniony 01 lut 2014, 1:27 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: Wilkin » 01 lut 2014, 7:03

Jasne że dasz radę ;)
Niekoniecznie z kanału. Ja zawsze demontuje kolektor dolotowy - i do rozrusznika i do alternatora.
Od dołu nie polecam ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Marcin777
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
Imię: Marcin
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: Marcin777 » 02 lut 2014, 19:08

OK, tylko że ja mam gaz więc więcej gratów.
A z dołu go nie widać czy nie ma dostępu??

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11975
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: topcio » 02 lut 2014, 20:16

Widać i jest dostęp od dołu, chociaż nie wiem co gorsze, więcej odkręcania czy gimnastyka nad półosią.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: Wilkin » 02 lut 2014, 22:59

Marcin777 pisze:OK, tylko że ja mam gaz więc więcej gratów.
A z dołu go nie widać czy nie ma dostępu??
jeden przewód i dwa wężyki
Jak Topcio piszę da się.
Gimnastyki użyjesz i pewności zrobienia nie będziesz miał
Wola Twoja .
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11975
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: topcio » 03 lut 2014, 5:10

I uwaga na czujnik położy wału, jest tuż nad rozrusznikiem i łatwo uszkodzić mu przewód.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Marcin777
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:56
Imię: Marcin
Lokalizacja: Dzierżoniów

Re: Kappa 2.0 20v Automat - demontaż rozrusznika

Post autor: Marcin777 » 03 lut 2014, 19:20

już zdemontowany trochę się namęczyliśmy bo nie wiedziałem że od spodu kolektora są śruby, jutro rozrusznik do regeneracji i mam nadzieje że będzie dalej śmigać:)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”