Kappa - opłacalność sprowadzenia zza granicy?
Moderator: stabraf
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Kappa - opłacalność sprowadzenia zza granicy?
Witajcie , jestem nowy także za wszelkie powielanie tematów przepraszam . Nie mniej nie znalazłem podobnego , takiego który odpowiedział by na moje pytanie .
Otóż przebrnąłem przez stertę opinii na temat Kappy , posiadam również znaczą ilość katalogów z lat 1990-2000 . Zauważyłem skrajnie różniące się dwie grupy posiadaczy lancii.
Pierwsi to tacy którzy na każdym forum opisują jaka to lancia jest awaryjna , nieprzewidywalna i w ogólnym wydźwięku auto to jest dla nich do kitu.
Drudzy to Ci którzy chwalą sobie komfort , dobre właściwości jezdne i stylistyczną przewagę nad całą plagą aut niemieckich w Polsce.
Można tutaj przytoczyć hasło "jak dbasz to masz" , jednak przeszukując strony internetowe w dużym stopniu na sprzedaż mamy auta z przedziału 2000-4000zł bez pełnej historii , często po samych zdjęciach widać że auto jest mocno "styrane" .
I tutaj zadam pytanie czy lepiej sprowadzić autko zza granicy , z historią i świadomością że jeździło prawdopodobnie w lepszych warunkach oraz miało na czas naprawy czy ryzykować i brać auto z Polski z niższego przedziału i spróbować przywrócić do życia ?
Jak doczytałem auto nie jest wolne od awarii przy czym są to zazwyczaj sprawy drugorzędne , nie uniemożliwiające dalszą jazdę .
Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na auto to 7000-9000zł , przyznam że jako student wolał bym auto z podtlenkiem LPG , z tego co wiadomo silniki dzielnie znoszą gaz. A sam silnik raczej wolnossący , bez fajerwerków 2 litrowy lub 2.4l .
Pozdrawiam !
EDIT : Zapomniał bym , jeszcze 2 pytanka.
Czy każda wersja silnikowa miała dwumas ? I jak malują się koszta wymian oraz ich częstotliwość ? To kłopotliwa sprawa ?
Oraz jak to jest z zawieszeniem nivo ? Było wyłącznie w kombi czy także w sedanach ?
Otóż przebrnąłem przez stertę opinii na temat Kappy , posiadam również znaczą ilość katalogów z lat 1990-2000 . Zauważyłem skrajnie różniące się dwie grupy posiadaczy lancii.
Pierwsi to tacy którzy na każdym forum opisują jaka to lancia jest awaryjna , nieprzewidywalna i w ogólnym wydźwięku auto to jest dla nich do kitu.
Drudzy to Ci którzy chwalą sobie komfort , dobre właściwości jezdne i stylistyczną przewagę nad całą plagą aut niemieckich w Polsce.
Można tutaj przytoczyć hasło "jak dbasz to masz" , jednak przeszukując strony internetowe w dużym stopniu na sprzedaż mamy auta z przedziału 2000-4000zł bez pełnej historii , często po samych zdjęciach widać że auto jest mocno "styrane" .
I tutaj zadam pytanie czy lepiej sprowadzić autko zza granicy , z historią i świadomością że jeździło prawdopodobnie w lepszych warunkach oraz miało na czas naprawy czy ryzykować i brać auto z Polski z niższego przedziału i spróbować przywrócić do życia ?
Jak doczytałem auto nie jest wolne od awarii przy czym są to zazwyczaj sprawy drugorzędne , nie uniemożliwiające dalszą jazdę .
Budżet jaki chciałbym przeznaczyć na auto to 7000-9000zł , przyznam że jako student wolał bym auto z podtlenkiem LPG , z tego co wiadomo silniki dzielnie znoszą gaz. A sam silnik raczej wolnossący , bez fajerwerków 2 litrowy lub 2.4l .
Pozdrawiam !
EDIT : Zapomniał bym , jeszcze 2 pytanka.
Czy każda wersja silnikowa miała dwumas ? I jak malują się koszta wymian oraz ich częstotliwość ? To kłopotliwa sprawa ?
Oraz jak to jest z zawieszeniem nivo ? Było wyłącznie w kombi czy także w sedanach ?
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Na tym forum raczej nie znajdziesz opinii ,że Lancia jest bee
Tutaj większość z Nas wkłada nie raz wszystkie oszczędności bądź inne PLN-y w ich stan i cieszy się jazdą...
Ale musi być np popsuty silnik a reszta ok,a nie ,że wszystko pasuje zrobić.
Raczej sprawne bez inwestowania za 2500-3000 PLN to chyba mało realne.Mam na myśli "okazje".
Nie wiem dokładnie ale wolnossące chyba do 98czy 99 to nie miały dwumasy. Turbawki chyba miały(20VT).No i JTD to pewnie mają.
Większość kombi i tak ma już zwykłe amory
PS.Za 7-9tysia to masz sporo na K,zważywszy przedział w jakim ceny oscylują.
Tutaj większość z Nas wkłada nie raz wszystkie oszczędności bądź inne PLN-y w ich stan i cieszy się jazdą...
Jak masz pewne zza granicy,weź.Jak masz pewne tutaj też weź.Jak chcesz kupić i doszykować,wbrew opinii,da się(mój przykład)kupić np uszkodzone i sobie zrobić i jeździć.matis1906 pisze:I tutaj zadam pytanie czy lepiej sprowadzić autko zza granicy , z historią i świadomością że jeździło prawdopodobnie w lepszych warunkach oraz miało na czas naprawy czy ryzykować i brać auto z Polski z niższego przedziału i spróbować przywrócić do życia ?
Ale musi być np popsuty silnik a reszta ok,a nie ,że wszystko pasuje zrobić.
Raczej sprawne bez inwestowania za 2500-3000 PLN to chyba mało realne.Mam na myśli "okazje".
Nie wiem dokładnie ale wolnossące chyba do 98czy 99 to nie miały dwumasy. Turbawki chyba miały(20VT).No i JTD to pewnie mają.
Większość kombi i tak ma już zwykłe amory
PS.Za 7-9tysia to masz sporo na K,zważywszy przedział w jakim ceny oscylują.
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, 21:55 przez marceli, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Jeśli chodzi o lancię to Kappa a później długo długo długo...właściwie to już nic
Rozważ opcję JTD.
Rozważ opcję JTD.
- andrzej1
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 2556
- Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: Nysa
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Za tą kasę kupisz lancię ale będziesz musiał sporo dołożyć (chyba że ci się trafi tak zwana perełka) ale ja bym na to nie liczył
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Tak tylko za granicą też nie ma w czym wybierać przynajmniej jeżeli chodzi o Niemcy
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Nivo było w Kombi i chyba w niektórych wersjach sedanów ..nie jestem pewien,temat nivo na forum mamy rozpracowany
- faraon
- Moderator Globalny
- Posty: 7294
- Rejestracja: 09 gru 2009, 21:50
- Skype: nie używam
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Stalowa Wola
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Nie było w sedanach wg mojej wiedzy, chyba że wersja BLINDATA (opancerzona), ale takowej u nas w PL nie widziałem.Alan pisze:Nivo było w Kombi i chyba w niektórych wersjach sedanów ..nie jestem pewien,temat nivo na forum mamy rozpracowany
Samochodem kieruje głowa. Ręce i nogi to tylko robole ...
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
Niewidomy może jeździć samochodem ..... - jako pasażer ....
ZAPRASZAM DO SKLEPIKU KLUBOWEGO - TAKICH GADŻETÓW NIE KUPISZ NIGDZIE <<<- klik
Kappa Coupe 3.0 24v automat nr 191 - 1997 - KLIK
FIAT Croma II; 2.4 M-Jet automat - 2008 - KLIK
była =>Kappa SW 2.0 20v + LPG - 1997 - KLIK
była =>Delta HPE 1,6 + LPG Vialle - 1999 - KLIK
Były: Syrena 105 (1974, 1979); PF 125p (1980, 1987); Polonez (1989); MB W123 (1983); Palio weekend (1998); IVECO TD (1998)
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Z Niemiec raczej bym nie sprowadzal, generalnie uważam, ze jeśli już to doplacic i sciagac ze Szwajcarii.7-9 to dużo i nie dużo, bo jeśli by sprowadzać to po oplatach i zalozeniu lpg do sumy zakupu trzeba doliczyc minimum 4tys. Myślę ze na celowniku obecnie będę mial polskie egzemplarze,tj. Juz zarejestrowane w Polsce. A jeśli się trafi cos zza między to będę się interesować. Poki co uzbroje się w cierpliwosc i mocniej wnikne w temat Kappy. (Brak polskich znaków gdyż pisze z telefonu)
Ostatnio zmieniony 14 kwie 2014, 23:43 przez Dudi, łącznie zmieniany 3 razy.
Powód: Pisownia/ortografia!!!A co to telefony nie mają polskich znaków???!!!
Powód: Pisownia/ortografia!!!A co to telefony nie mają polskich znaków???!!!
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Moim zdaniem ciekawy rynek jeśli chodzi o fajną kappę to Włochy , tam tego trochę jest inna rzecz , że mało zadbanych ale ja bym tam uderzył , skumaj się z kimś kto tam śmiga po auta
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Re: Kappa a opłacalność sprowadzenia zza granicy ?
Nivo siedziało w SW i w niektórych kupetach. A znając życie i ceny - pewnie co najmniej połowa z oryginalnie wypuszczonych na nivo modeli jeździ już na zwykłych. Jeśli chodzi o dwumas, to niektóre silniki wyposażone były w zwykłe koło zamachowe.
A tak z innej beczki - nie wrzuciłbyś jakichś skanów albo fotek stron z katalogów na których Kappa się prezentuje? Wersja coupe najchętniej.
A tak z innej beczki - nie wrzuciłbyś jakichś skanów albo fotek stron z katalogów na których Kappa się prezentuje? Wersja coupe najchętniej.
Lancia Kappa Coupe 2.0t '98 - 1584
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
Hyosung GV650
Jeep Renegade 1.0 GSE Limited
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kappa - opłacalność sprowadzenia zza granicy?
Proszę bardzo :
http://pokazywarka.pl/9j4ogv/
Ceny podane są w markach ,dane z roku 1994 , niestety późniejsze katalogi nie miały cen rynkowych aut (przelicznik na dzisiejsze złotówki 1DM=2zł )
Tak dla porównania np. audi 80 ( 35 - 52tys DM) , Volvo 850 ( 47 - 60tys DM ) , Passat ( 30-47tys DM) , Mercedes ( 47-146(!)tys DM ) .
Jakby ktoś chciał mogę wysłać pełne skany z cennikami lub katalogami z tematami lancii.
http://pokazywarka.pl/9j4ogv/
Ceny podane są w markach ,dane z roku 1994 , niestety późniejsze katalogi nie miały cen rynkowych aut (przelicznik na dzisiejsze złotówki 1DM=2zł )
Tak dla porównania np. audi 80 ( 35 - 52tys DM) , Volvo 850 ( 47 - 60tys DM ) , Passat ( 30-47tys DM) , Mercedes ( 47-146(!)tys DM ) .
Jakby ktoś chciał mogę wysłać pełne skany z cennikami lub katalogami z tematami lancii.
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
- matis1906
- Moderator Globalny
- Posty: 580
- Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
- Imię: Mateusz
- Lokalizacja: Lublin
Re: Kappa - opłacalność sprowadzenia zza granicy?
Witajcie.
Lancie kappy jak wiadomo jeździły dla rządu, dzisiaj te autka mają swoich prywatnych właścicieli.
Znalazłem ogłoszenie auta które jeździło wcześniej w rządzie , nigdzie nie mogę natomiast znaleźć informacji jak te lancie były traktowane , czy były starannie serwisowane , tak aby autko było na tip top czy na zasadzie zajeździć i zostawić . Czy wie ktoś lub miał rządową wersję i jest mi w stanie co nieco podpowiedzieć czy warto szukać modeli z rządową przeszłością ?
Jakie silniki miały wersje dla rządu ? Wyłącznie 3.0 czy także te mniejsze ?
Pozdrawiam !:)
Lancie kappy jak wiadomo jeździły dla rządu, dzisiaj te autka mają swoich prywatnych właścicieli.
Znalazłem ogłoszenie auta które jeździło wcześniej w rządzie , nigdzie nie mogę natomiast znaleźć informacji jak te lancie były traktowane , czy były starannie serwisowane , tak aby autko było na tip top czy na zasadzie zajeździć i zostawić . Czy wie ktoś lub miał rządową wersję i jest mi w stanie co nieco podpowiedzieć czy warto szukać modeli z rządową przeszłością ?
Jakie silniki miały wersje dla rządu ? Wyłącznie 3.0 czy także te mniejsze ?
Pozdrawiam !:)
Lancia k Coupe 20VT 99'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
Fiat Linea 1.4 T-jet 08' 206KM 310Nm
[W przeszłości]Lancia k Sedan 2.4 20V 00'
- Przemek
- Klubowicz
- Posty: 929
- Rejestracja: 06 paź 2006, 0:00
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Kappa - opłacalność sprowadzenia zza granicy?
Tak się składa, że za tydzień jadę do Włoch po auta i mam jedno wolne miejsce na lawecie (czyt. dobra cena ), więc jak byś coś stamtąd chciał przywieść, to hurry upmatis1906 pisze:...I tutaj zadam pytanie czy lepiej sprowadzić autko zza granicy...
Pozdr., Przemek.