Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
Zdechło mi sprzęgło w themie 834 3.0v6 przy 179kkm
Ktos wie jak to jest z zamiennikami? cena za oryginał to przegięcie.
Wcześniej szukałem paru części do 3.0 a w katalogach jesli są zamienniki to do 2.8 więc zwykle kupowałem u dealera-killera.
A tak właściwie to się nie spotkałem z taką pojemnością dla tego modelu (w instrukcji jest 2995ccm więc co skurczyło się na mrozie?).
Co można założyć i gdzie kupić?
___________________________
THEMA 3,0V6 LS
Ktos wie jak to jest z zamiennikami? cena za oryginał to przegięcie.
Wcześniej szukałem paru części do 3.0 a w katalogach jesli są zamienniki to do 2.8 więc zwykle kupowałem u dealera-killera.
A tak właściwie to się nie spotkałem z taką pojemnością dla tego modelu (w instrukcji jest 2995ccm więc co skurczyło się na mrozie?).
Co można założyć i gdzie kupić?
___________________________
THEMA 3,0V6 LS
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
Z tego co wiem to mój znajomy ma taki zamiennik to jest nr do niego 032/2126656 dzwoń około 15:00 lub 501522747 po 11:00
sprzęgło 3.0 v6
miałem taką awarię, kupiłem z innego samochodu komplet tarcza, wycisk i łożysko 400 stówki po znajomości. wymieniłem sam ałto już zrobiło 20 tys. jeżeli trzeba mogę dać kontakt
pozdrowienia.
pozdrowienia.
TYLKO L A N C I A
sprzęgło
Dzięki Panowie za namiary, w tym momencie jestem na etapie wydłubywania skrzynki, jak zobaczę co wysiadło wtedy z namiarów skorzystam.
ASO mi powiedziało za robotę samego sprzęgla 800zł, więc wstawiłem auto do znajomego który ma warsztat samochodowy i robił już lancie ale z mniejszymi motorami.
Niestety utknął na górnej śrubie od rozrusznika która jest niedostępna ani z dołu ani z góry. Czy ktoś wyjmował skrzynkę albo rozrusznik w 3-litrówce bez wyjmowania całego zespołu napędowego?
POMOOOOCY!
ASO mi powiedziało za robotę samego sprzęgla 800zł, więc wstawiłem auto do znajomego który ma warsztat samochodowy i robił już lancie ale z mniejszymi motorami.
Niestety utknął na górnej śrubie od rozrusznika która jest niedostępna ani z dołu ani z góry. Czy ktoś wyjmował skrzynkę albo rozrusznik w 3-litrówce bez wyjmowania całego zespołu napędowego?
POMOOOOCY!
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
witam i pozdrawiam kolegę. co do sprzęgła to robiłem sam z tatą i kumplem i wogle z całą rodziną. niezła sprawa trzeba rozebrać całą lewą stronę samochodu oprucz błotnika , i odsunąć odkręconą skrzynię biegów potem odkręcić wycisk z którym jest złączone łożysko. co do śruby to wykręcaliśmy ją we dwuch. jeden z góry na sznureczku trzymał klucz którym ja od dołu kręciłem. jego da się założyć tylko z góry a kręcić tylko z dołu, nie wiarygodne ale przwdziwe to jest nasz osobisty patent. ( jak wymienisz sprzęgło nie zakręcaj tej 3-ej śruby).
pozdrawiam.
pozdrawiam.
TYLKO L A N C I A
sprzęgło
Fajnie poznać bratnią duszę w cierpieniu.
udało Ci się odkręcić bez ruszania kolektora? Bo w Krakowie (Auto po gwarancji -porady) powiedzieli że może być konieczne go wykręcić a chciałbym tego uniknąć -wiadomo co się dzieje ze starymi szpilkami.
udało Ci się odkręcić bez ruszania kolektora? Bo w Krakowie (Auto po gwarancji -porady) powiedzieli że może być konieczne go wykręcić a chciałbym tego uniknąć -wiadomo co się dzieje ze starymi szpilkami.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
cześć i witam, szkoda że tak daleko mieszkasz bo pomógł bym Ci. słuchaj jasne że bez odkręcania kolektora. napisałem Ci że trzeba zakładac klucz od góry a kręcić od dołu. od góry ktoś musi trzymać go na lince, sznurku itp. i zgóry go zakładać. musi sie udać. bez nerwów i spokojnie. to naprawde wkurza ale nie ma rady. a i ten na dole musi miec małe rączki bo tam jest mało miejsca.
także powodzenia.
napisz jak poszło.
także powodzenia.
napisz jak poszło.
TYLKO L A N C I A
sprzęgło
No i po krotkiej a raczej bardzo długiej chwili ciężkiej pracy operacja się udała. Kolega był tak zdesperowany że chciał mi "zafundować" naprawę w innym warsztacie. Tak jak pisałes praca była na dwie ręce ale dwóch różnych ludzi. Dzięki za info.
Właśnie wybieram się na objazd wszystkich sklepów w Kielcach w poszukiwaniu części. U mnie rozpadła się obudowa łożyska i nie wracała dźwignia na skutek czego tarczę i docisk szlag trafił co ciekawe bez wcześniejszych niepokojących objawów.
Po tym co widzę po wyjęciu mam bardzo poważne obawy zakładać używane części. Autkiem pewnie pojeżdzę jeszcze ładnych parę lat a nie cierpię czegokolwiek poprawiać szczególnie że nie należę do ludzi z bzrdzo lekką nogą. Jeżeli masz namiary na jakieś godne zaufania zamienniki to napisz.
Właśnie wybieram się na objazd wszystkich sklepów w Kielcach w poszukiwaniu części. U mnie rozpadła się obudowa łożyska i nie wracała dźwignia na skutek czego tarczę i docisk szlag trafił co ciekawe bez wcześniejszych niepokojących objawów.
Po tym co widzę po wyjęciu mam bardzo poważne obawy zakładać używane części. Autkiem pewnie pojeżdzę jeszcze ładnych parę lat a nie cierpię czegokolwiek poprawiać szczególnie że nie należę do ludzi z bzrdzo lekką nogą. Jeżeli masz namiary na jakieś godne zaufania zamienniki to napisz.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
witam. cieszę się że masz część problemu z głowy, ja mam praktycznie jedno źródło części od Pana Tomasza jego telefon jest także w ogólnopolskiej gazecie "giełda samochodowa" jego numer to 0322126656, nie pamiętam komórki ale jego numer ma Tomek 25 który jest członkiem naszego klubu. ja mam zaufanie do tego człowieka.
pozdrawiam.
pozdrawiam.
TYLKO L A N C I A
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
O mało co by mi się udało podebrać docisk Valeo od Peugeota Boxera ale niestety był o 2 mm mniejszy otwór w łożysku wyciskowym.
Może bym sie porwał na przeróbkę ale muszę mieć sprawny samochód na czwartek, wrócę więc do pierwotnego planu zakupu kompletu częsci od pana Tomka.
pozdrawiam,
Może bym sie porwał na przeróbkę ale muszę mieć sprawny samochód na czwartek, wrócę więc do pierwotnego planu zakupu kompletu częsci od pana Tomka.
pozdrawiam,
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
kupujesz nowe części? ile teraz stoi taki komplet jeżeli możesz powiedzieć
TYLKO L A N C I A
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
tajemnicy wielkiej nie ma
w serwisie oryginał VALEO to ok 1500 kpl (tarcza, docisk i łożysko)
W hurtowni części zamiennych ten sam komplet kosztuje o 250zł mniej
Mnie udało się dorwać w idealnym stanie docisk valeo za niewiarygodnie niską cenę 150zł u gościa w Suchedniowie który sprzedaje skrzynie biegów a czasem ma i sprzęgła.
Okładziny do tarczy to 60zł, a tam gdzie pracuję nie jest problemem wykonanie wymiany, tak że naprawa nie będzie mnie bardzo boleć.
Co do części to tam gdzie to możliwe lepiej stosować nowe i oryginalne np. sprężyny do przodu kupiłem po 120zł/szt co może wydawać się dużo ale po założeniu zawieszenie jest na prawidłowej wysokości a przy używanych mogło by być różnie - zimą jedna mi pękła i bałem się zakładać z odzysku.
w serwisie oryginał VALEO to ok 1500 kpl (tarcza, docisk i łożysko)
W hurtowni części zamiennych ten sam komplet kosztuje o 250zł mniej
Mnie udało się dorwać w idealnym stanie docisk valeo za niewiarygodnie niską cenę 150zł u gościa w Suchedniowie który sprzedaje skrzynie biegów a czasem ma i sprzęgła.
Okładziny do tarczy to 60zł, a tam gdzie pracuję nie jest problemem wykonanie wymiany, tak że naprawa nie będzie mnie bardzo boleć.
Co do części to tam gdzie to możliwe lepiej stosować nowe i oryginalne np. sprężyny do przodu kupiłem po 120zł/szt co może wydawać się dużo ale po założeniu zawieszenie jest na prawidłowej wysokości a przy używanych mogło by być różnie - zimą jedna mi pękła i bałem się zakładać z odzysku.
FFE (F**K Fuel Economy) teraz AR156SW 2,4JTD20V -mała szara ropucha, Flavia Berlina 1.8, Honda CB750K , nowa pasja: Motobecane M2 250ccm SV JAP-iszon z1929 roku.
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
były:
BMW1602, Manta A SR, BMW528i rekin, Argenta VX, Thema 3,0V6LS, Thesis 3,2V6
Thema 3.0 V6 - zdechło sprzęgło
(42-630-33-33) i podaj nr. nadwozia i silnika.