Kappa - wentylator a spadające obroty silnika
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika.
Potwierdzam u mnie też tak było.
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika.
Panowie a gdzie konkretnie znajduje się ten rezystor? Bezpieczniki sprawdzałem - są ok. Więc może to RZeczywiście wina rezystora. Proszę o wskazówki gdzie go znaleźć.
Ostatnio zmieniony 26 paź 2014, 19:19 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.!!!
Powód: Ort.!!!
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika.
Znajdziesz go patrząc od strony silnika na chłodnicę, jest wkręcony w blachę/obudowę wentylatora.
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika.
Ok, dzisiaj poszukam i sprawdzę. Czy są jakieś widoczne na pierwszy rzut oka symptomy uszkodzonego rezystora?
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika.
Dziwne pytania zadajesz
Może lepiej zaprowadź auto do mechanika
Jeśli jednak czujesz się na siłach by podołać problemowi to ten temat będzie pomocny viewtopic.php?f=110&t=53437
Może lepiej zaprowadź auto do mechanika
Jeśli jednak czujesz się na siłach by podołać problemowi to ten temat będzie pomocny viewtopic.php?f=110&t=53437
KAPPA TDS & JTD
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika
Dzięki Volf za linka, wiele wyjaśnia:)
A co dziwnego jest w moich pytaniach? Na tym forum spotkałem się z wieloma bardziej dziwnymi pytaniami:)
A co dziwnego jest w moich pytaniach? Na tym forum spotkałem się z wieloma bardziej dziwnymi pytaniami:)
Re: Kappa - wentylator a spadające obroty silnika
Najprościej sprawdza się poprzez podłączenie taniego interfejsu i wymuszenie sprawdzenia 1 biegu wentylatora. Wtedy mamy 100% pewności czy mamy sprawny 1 bieg czy nie. Ale jeżeli słyszysz wentylator chłodnicy w samochodzie podczas pracy silnika to na 99% jest uszkodzony ten rezystor. U mnie po naprawie rezystora nawet podczas największych upałów nie włączył się ani raz drugi bieg, cały czas na pierwszym śmiga wentylator.