Thesis - karta kodowa
Thesis - karta kodowa
Jaka jest procedura uzyskania nowej karty kodowej i gdzie się z tym zwrócić? Może ktoś już to przechodził? Polski serwis wolałbym ominąć...
Re: Thesis - karta kodowa
Nie ma wyjścia jak potrzebujesz kartę kodów do kluczyków czy do czego innego , choć mi nie jest potrzebna tylko serwis .Koszt coś 250 zł , kiedyś dorabiałem do ypsilona .
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
Mitsubishi ASX 1.8DID 4WD
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - karta kodowa
Mam to za sobą. Jedziesz do ASO , zabierasz ze sobą dow. rej. i dow. osobisty . Chłopaki z ASO wysyłają mail do centrali i po kilkunastu minutach powinni mieć odpowiedź z kodem . Kod otrzymasz na papierze. Koszta takie jak Fazi pisze .
Re: Thesis - karta kodowa
Dzięki. A jakby spróbować bezpośrednio do centrali? Nie uśmiecha misie te 250 zł...
- LUKIThesis
- Forumowicz/ka
- Posty: 2123
- Rejestracja: 15 lip 2013, 14:27
- Lokalizacja: Stolica
Re: Thesis - karta kodowa
Spróbuj, lecz wątpię czy koszta pominiesz ale oby . Powodzenia i przetarcia szlaków
Re: Thesis - karta kodowa
Kosztów pominąć się nie da.Jest to usługa uzyskania danych kodowych posiadająca swój nr katalogowy jak każda część zamienna.To tak jakbyś próbował ominąć serwis i liczyć na to, że Szturmowa w Warszawie lub Bielsko da Ci darmo np tarcze hamulcowe albo tłumik bo jesteś super klientem, który na forum namawia ludzi do omijania serwisów a aktualne auto kupiłeś w polskim salonie za wór pieniędzy a nie od sycylijskiego bosa przyczyniając się tym samym do umocnienia struktur polskiej sieci Lancii
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
- Pawcio78
- Forumowicz/ka
- Posty: 1465
- Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
- Imię: Paweł
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Podczas ostatniej walki w moją lybrą byłem u elektryka który pracuje w ASO i pytałem go co w przypadku gdy ktoś nie ma karty lancia code? Odpowiedział mi że examinerem da się kod odczytać z puszki immo i kosztuje to 100zł. Tylko sprawa dotyczyła lybry. Warto zapytać.
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-T235 przy użyciu Tapatalka
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.