Lybra 2.4 JTD - obieg zamknięty/otwarty

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 JTD - obieg zamknięty/otwarty

Post autor: Dudi » 22 lis 2015, 21:23

Na odwrót.
Pomarańczowa = obieg otwarty
Zielona = obieg zamknięty
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

bassooner
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 2552
Rejestracja: 24 paź 2013, 13:37
Imię: Sławuś
Lokalizacja: Szamoni
Kontakt:

Re: Lybra 2.4 JTD - obieg zamknięty/otwarty

Post autor: bassooner » 22 lis 2015, 21:43

słowem: dobrze pamiętałem ;-)
http://www.berbela.com/
Lancja Libra Intęsa SW 2004 5Rv10 150km (ale byków nie?)

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Lybra 2.4 JTD - obieg zamknięty/otwarty

Post autor: Pawcio78 » 22 lis 2015, 22:13

Promokator ja odkręciłem dwie śrubki które dało się odkręcić. Trzecią zostawiłem a silniczek wyrwałem - i tak jest do wyrzucenia. W nowym silniczku łapki od śrubki która została nieodkręcona rozpiłowałem i wcisnąłem. Całość skręciłem dwoma śrubkami i już chyba dwa lata działa.
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”