Thesis - wymiana centralki zawieszenia
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Panowie.
Czy można podmienić centralkę -moduł zawieszenia i będzie działać czy wymaga to jakiejś procedury ...?
I gdzie jest ta centralka? Pod nogami pasażera?
Czy można podmienić centralkę -moduł zawieszenia i będzie działać czy wymaga to jakiejś procedury ...?
I gdzie jest ta centralka? Pod nogami pasażera?
-
- Klubowicz
- Posty: 2661
- Rejestracja: 25 sty 2008, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Wałcz / Dobino / ZWA
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Dokładnie tak jak Grzesiu piszę, możesz sobie grzebać w tym miejscu tylko aku rozłącz
JEST:
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
2x Lancia Kappa Coupe 3.0V6 + LPG
Lancia Phedra 2.0 + LPG
BYŁO:
Kilka x Lancia Thesis 2.0T
Lancia Thesis 3.0V6
2x Lancia Kappa 2.0 VIS
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Ok. Dzięki
Myślicie, że taki jakby brak miękkości zawieszenia przy minimalnej prędkości może być związany z jakąś niesprawnością tej centralki?
Myślicie, że taki jakby brak miękkości zawieszenia przy minimalnej prędkości może być związany z jakąś niesprawnością tej centralki?
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Jechałem ostatnio inną. Moja zawsze taka była. Twardawa. Nie miękka. Zwłaszcza tył. Mało się ugina jakby. Ale generalnie prowadzi się dobrze.
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Bo może nie mieć sky-a tylko zwykłe amorki i wtedy jest "bardziej" miękko.
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
No co Ty. To była sportiva. Na pewno miała.
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Jakieś wersje nie miały skyhooka ale ja tego niewiem jakie i kiedy. Z resztą chyba do 30km/h amorki utwardzają się na maxa by powyżej być najbardziej miękkie. Ma to przeciwdziałać zawadzeniu podwociem przy wjeżdżaniu/zjeżdżaniu z krawężnika czy śpiące policjanty...
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
A ja myślałem, że mają się utwardzać jak się jedzie szybko.A im wolniej tym bardziej komfortowo....
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Tak jest...ale najwolniej czyli do około chyba 20 czy 30km/h utwardzają się ze względu na podjazdy pod krawężniki itd. W instrukcji od Lancii też to jest gdzieś napisane...grzegorz m pisze:A ja myślałem, że mają się utwardzać jak się jedzie szybko.A im wolniej tym bardziej komfortowo....
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Skyhook...
Działa tak że od 0-10km/h jest twardy, zaraz po przekroczeniu 10 stanowczo się zmiękcza i do 30 jest bardzo miękki, potem już automatycznie się reguluje, ale znacząco się utwardza dopiero po 160km/h , co nie zmienia faktu że prowadząc go 160 czy 200 samochód jest bardzo pewny a przy tym płynie po autostradach- jedno z lepszych prowadzeń jakich doświadczyłem. Co do utwardzenia przy 0-10 to jak dla nie jest to nie wypał totalny. Skacze jak wóz drabiniasty. Kto to w ogóle wymyślił, dostojnie jechać da się powyżej 10km, poniżej lepiej nie schodzić. Szkoda że nie ma magików od tych sterowników bo wyłączył bym tą funkcję.
Działa tak że od 0-10km/h jest twardy, zaraz po przekroczeniu 10 stanowczo się zmiękcza i do 30 jest bardzo miękki, potem już automatycznie się reguluje, ale znacząco się utwardza dopiero po 160km/h , co nie zmienia faktu że prowadząc go 160 czy 200 samochód jest bardzo pewny a przy tym płynie po autostradach- jedno z lepszych prowadzeń jakich doświadczyłem. Co do utwardzenia przy 0-10 to jak dla nie jest to nie wypał totalny. Skacze jak wóz drabiniasty. Kto to w ogóle wymyślił, dostojnie jechać da się powyżej 10km, poniżej lepiej nie schodzić. Szkoda że nie ma magików od tych sterowników bo wyłączył bym tą funkcję.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
Tak na marginesie. Osobiście uważam że zawieszenie między innymi dlatego nie jest tak trwałe jak byśmy tego chcieli, bo...niepotrzebnie się utwardza.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- ArtoKucior
- Forumowicz/ka
- Posty: 1458
- Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
O to mi chodziło...to miałem na myśli mniej więcejintuos pisze:Skyhook...
Działa tak że od 0-10km/h jest twardy, zaraz po przekroczeniu 10 stanowczo się zmiękcza i do 30 jest bardzo miękki, potem już automatycznie się reguluje, ale znacząco się utwardza dopiero po 160km/h , co nie zmienia faktu że prowadząc go 160 czy 200 samochód jest bardzo pewny a przy tym płynie po autostradach- jedno z lepszych prowadzeń jakich doświadczyłem. Co do utwardzenia przy 0-10 to jak dla nie jest to nie wypał totalny. Skacze jak wóz drabiniasty. Kto to w ogóle wymyślił, dostojnie jechać da się powyżej 10km, poniżej lepiej nie schodzić. Szkoda że nie ma magików od tych sterowników bo wyłączył bym tą funkcję.
Dlaczego twarda przy 0 - 10km/h? Żeby właśnie powolnym przejazdem przez próg zwalniający czy krawężnik nie uszkodzić podwozia. Wg mnie to jedyny cel tej technologii przy tej prędkości. Wg mnie to duży plus...nie zdarza mi się szybkie przejeżdżanie przez progi czy tory kolejowe czy to Thesisem czy innym wozidłem dlatego mi to pasuje
Będzie:
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
Jest:
Lancia Thesis 3,0V6 Emblema 2003r.
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2004r.
Była:
Alfa Romeo 166 2,4 JTD Progression 2000r.
Lancia Thesis 2,0TB lpg Emblema 2002r.
Lancia Thesis 2,4 JTD Emblema 2004r.
Lancia Dedra 2,0tds 1993r.
- grzegorz m
- Forumowicz/ka
- Posty: 376
- Rejestracja: 05 mar 2011, 20:55
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Thesis - wymiana centralki zawieszenia
To by wszystko tłumaczyło.