Delta III - silniki benzynowe
Moderator: stabraf
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 mar 2016, 15:44
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Delta III - silniki benzynowe
Cześć,
Szukam jak najwięcej informacji o silnikach benzynowych stosowanych w Delcie. Widziałem różne pojemności i moce. prosił bym o info o trwałości poszczególnych modeli i ew tolerowaniu LPG. Szukam auta dla żony która zakochała się w Delcie a że jeździ tylko po mieście to diesel odpada. Jako że mamy AR 159 to znamy stereotypy i oczywiście mamy je w poważaniu
dzięki za wszelkie info.
Szukam jak najwięcej informacji o silnikach benzynowych stosowanych w Delcie. Widziałem różne pojemności i moce. prosił bym o info o trwałości poszczególnych modeli i ew tolerowaniu LPG. Szukam auta dla żony która zakochała się w Delcie a że jeździ tylko po mieście to diesel odpada. Jako że mamy AR 159 to znamy stereotypy i oczywiście mamy je w poważaniu
dzięki za wszelkie info.
Ostatnio zmieniony 21 mar 2016, 17:56 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami!!!
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Benzyniaki w delcie
W której delcie ?
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
- stabraf
- Administrator
- Posty: 8477
- Rejestracja: 22 lut 2008, 0:00
- Imię: Andrzej
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Re: Benzyniaki w delcie
Napisał w dziale Delta III więc pewnie w trójce
Kappa 2.0 turbo 20v, sedan '99, 220 pajaców;)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
Zeta 2.1 TD Epic FREE
Mapa Użytkowników LKP-kliknij
Kliknij tutaj jeśli chcesz umieścić na mapie swoje dane (swoją Lancię, polecany warsztat, miejsce zlotu lub spotu)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 mar 2016, 15:44
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Benzyniaki w delcie
Jak sama nazwa działu wskazuje w D III
a i jeszcze jedno, widziałem gdzieś tu na forum niepochlebny opis szklanego dachu, o co z tym chodzi?? czy to felerny gadżet???
a i jeszcze jedno, widziałem gdzieś tu na forum niepochlebny opis szklanego dachu, o co z tym chodzi?? czy to felerny gadżet???
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta III - silniki benzynowe
Do gazu T-jet się nada bez problemu, nie wiem jak z Multiair'em...
T-Jety są chwalone nawet w Auto Świecie - to chyba najlepsza rekomendacja
Wariant 120KM może być nieco słaby, ale do miasta starczy
T-Jety są chwalone nawet w Auto Świecie - to chyba najlepsza rekomendacja
Wariant 120KM może być nieco słaby, ale do miasta starczy
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Jazeon
- Forumowicz/ka
- Posty: 50
- Rejestracja: 01 lis 2007, 0:00
- Imię: Jazeon
- Lokalizacja: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
- Kontakt:
Re: Delta III - silniki benzynowe
Mam MultiAir 140KM, instalacja LPG Zenit Pro OBD (koszt montażu 2700,00PLN) i nie narzekam. Póki co, poza jedną reklamacją zaraz po montażu LPG, problemów nie mam, ale samochód jeszcze z niskim przebiegiem (~25kkm).
Co do mocy silnika to zawsze jest za mała, ale trzeba znaleźć kompromis pomiędzy mocą, a ekonomią
Spalanie na długiej trasie ~7,5 l LPG, wedle komputera 6,4l Pb.
Co do mocy silnika to zawsze jest za mała, ale trzeba znaleźć kompromis pomiędzy mocą, a ekonomią
Spalanie na długiej trasie ~7,5 l LPG, wedle komputera 6,4l Pb.
Miałem: Thema '92 2.0 VIS 150KM, Delta '96 1.8 103 KM, Zeta '99 2.0t 147KM, Ypsilon '96 1.4 75KM, Lybra SW '01 1.8 LPG 131KM, Thesis '04 2.4JTD 175KM, Ypsilon 2014 1.2Pb+LPG 69KM, Delta III 2013 1.4 + LPG 140KM MultiAir, Delta III 2009 1.9 TT 190KM, Ypsilon III 2004 1.3 JTD 70KM, Ypsilon III 2007 1.3 JTD 75KM, Delta III 2013 1.8 DiTurbo 200KM
Mam: Trasa: Thesis 100th 2006 2.4 JTD 185KM oraz ogólnie: MG 4 Standard 170KM, 51kWh, BEV.
Mam: Trasa: Thesis 100th 2006 2.4 JTD 185KM oraz ogólnie: MG 4 Standard 170KM, 51kWh, BEV.
- Michal1906
- Forumowicz/ka
- Posty: 323
- Rejestracja: 09 lip 2008, 0:00
- Imię: Michał
- Lokalizacja: Tarnobrzeg