Maserati Quattroporte - nie odpala
Moderator: Wilkin
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 mar 2016, 20:18
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Maserati Quattroporte - nie odpala
Witam wszystkich Klubowiczów!
Może ktoś jest w stanie mi pomóc lub podpowiedzieć,,, Jestem szczęśliwym posiadaczem Maserati Qattroporte 2005 rok. Niestety silnik odpala na 2 sekundy i gaśnie. Jestem z Warszawy i potrzebuję kontakt do jakiegoś mechanika, elektryka, który zna się i ogarnia Maserati a nie jest od wszystkich marek, bo takich znam wielu. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam!
Może ktoś jest w stanie mi pomóc lub podpowiedzieć,,, Jestem szczęśliwym posiadaczem Maserati Qattroporte 2005 rok. Niestety silnik odpala na 2 sekundy i gaśnie. Jestem z Warszawy i potrzebuję kontakt do jakiegoś mechanika, elektryka, który zna się i ogarnia Maserati a nie jest od wszystkich marek, bo takich znam wielu. Czekam na odpowiedź. Pozdrawiam!
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Trzeba podłączyć pod kompa i tyle. Powinno wyjść co tak się dzieje. Może przepływka albo inny czujnik.
czy wyświetla się czek w ciągu tych 2 sec jak chodzi silnik?
ps.
czy to ten wystawiony na otomoto?
czy wyświetla się czek w ciągu tych 2 sec jak chodzi silnik?
ps.
czy to ten wystawiony na otomoto?
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Do wyboru masz Arkuszową tylko chyba.Zgłoś się do Jacka, pewnie pomoże
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
tak na szybko to na twoim miejscu odłączył bym przepustnicę (podobno w niektórych Quatro i Turismo potrafiły padac), przepływomierz, lambdę. Tak by auto odpaliło na mapach domniemanych - być może komputer da radę uruchomić samochód. Jeżeli będzie chodził to to oznacza że któryś z odłączonych modułów nawala.
k Coupe 20vt
Thesis 20vt
Thesis 20vt
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Info z ForzaItalia.pl
mario1942 pisze:Piękny egzemplarz udało Ci się wyrwać!
Co do serwisu - o Arkuszowej zapomnij. Idą najprostszą drogą, a swoją pracę cenią bardzo wysoko. Po wizycie byłem bardzo zdegustowany...
W Polsce ogólnie nie ma wielu fachowców od Biturbo. Z mojej strony polecam Piotra Nagórskiego pod Poznaniem - wszystko przetestował już na moich byłych autach (tak, wiem że to daleko od Warszawy). Oprócz tego jest 'tajemniczy' serwis pod Łodzią, ale o szczegóły musiałbyś zapytać użytkownika "Greciu" na alfaholicy.org. O warsztatach za granicą nie będę pisał, bo z Warszawy masz trochę za daleko
Jeśli szukasz serwisu, który sam poradzi sobie z szukaniem części itd. to prawdopodobnie się zawiedziesz bo nikomu nie chce się negocjować z OEM, eurospares, szukać po ebay i forach/facebooku. Posiadanie Biturbo wymaga czasu i sieci wypracowanych kontaktów w różnych zakątkach świata - niektóre części sprowadza się z Włoch, niektóre zamienniki warto z USA, używane części z Holandii, część rzeczy leży na półkach w Anglii czy Niemczech... Itd, można by długo wymieniać. Poza tym wiele rzeczy da się dopasować za ułamek ceny. Wszystko zależy od właściciela
Świstak123 pisze:To mnie trochę zmartwiłeś. Nie ma problemu, żebym sam szukał części, natomiast w chwili obecnej zależy mi żeby sprawdzić samochód i zrobić listę rzeczy do zrobienia tak aby np. motor mi się nie rozsypał. Nie potrafię zrobić tego sam dlatego chciałem zlecić jakiemuś w miarę ogarniętemu zakładowi. Arkuszowa przesłała mi wycenę podstawowych czynności serwisowych (wymiana płynów, świeć) oraz wymiana rozrządu + pompa wody + części. Byłem niemal zdecydowany, żeby oddać im samochód ale trochę mnie przestraszyłeś. Mam również znajomego, który ma warsztat i przekonuje mnie, że takie Ghibli niczym nie różni się od innych aut i, że spokojnie mi to ogarnie. Przyznam, że trochę jestem w kropce - możesz napisać co było nie tak z Arkuszową?
mario1942 pisze:Jeśli masz znajomego, który zrobi Ci to porządnie, to nie zwlekaj tylko oddaj mu samochód. Biturbo nie różnią się wiele od innych włoskich aut, więc dla doświadczonego mechanika nie będzie to jakiś większy problem żeby przeprowadzić podstawowe czynności serwisowe.
U mnie w skrócie: nie zrobili tego co chciałem żeby zrobili (oczywiście twierdząc że cały czas nad tym pracują), to co zrobili (właściwie wymusili, żeby zrobić) kosztowało absurdalne pieniądze (pierwotna wycena +20%) a co najgorsze okazało się zrobione źle (zawieszenie skrzypi jak w żuku). Musiałem wracać do warsztatu drugi raz (600 km) bo przy pracach uszkodzili prędkościomierz, do czego oczywiście przyznać się nie chcieli. Cała operacja trwała ponad 2 miesiące, auto stało pod chmurką i rdzewiało. Kontaktu nie było żadnego, zostałem obrażony przy pierwszym telefonie przez osobę kontaktową. Części nie umieli znaleźć mimo, że twierdzili, że to nie jest problem. Regeneracji podzespołów nie uznają - więc jeśli pompa paliwa kosztuje np. 20 tysięcy, to pójdą w zaparte że tylko taką da się użyć... Bogaci klienci im się udzielili zdecydowanie - kiedyś był to porządny serwis, teraz to jest miejsce wymian podzespołów dla aut z najwyższej półki. I coraz więcej osób to potwierdza. Osobiście odradzam szczerze, chyba że ktoś ma pieniędzy jak lodu, zero godności i może pozwolić sobie na wymianę wszystkiego po kolei.
Od siebie dodam tylko, że wycena napraw przygotowana dla mnie przez zagraniczny serwis Maserati (Ebersoldt) była niższa od tej, którą dostałem z Arkuszowej
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
A czym się różni Maserati od Lancii, Alfy, Fiata i innych samochodów ?????? Zasada działania pozostaje ta sama. Naprawiałem różne egzotyczne samochody i śmiało mogę przyznać że rozwiązania konstrukcyjne niektórych były o niebo fajniejsze (prostsze w naprawie) niż w popularnych np. oplach, VW czy innych masówkach no ale fakt, było tu już z 10 lat temu.
Po objawach patrząc podobne zachowania miałem nieraz jak padał immo. Nie spadły tobie przypadkiem kluczyki i się nie rozleciały ??? (może wypadła pestka od immo) lub może padła antena przy stacyjce ????
Tak czy inaczej podłączyć się trzeba pod kompa.
Po objawach patrząc podobne zachowania miałem nieraz jak padał immo. Nie spadły tobie przypadkiem kluczyki i się nie rozleciały ??? (może wypadła pestka od immo) lub może padła antena przy stacyjce ????
Tak czy inaczej podłączyć się trzeba pod kompa.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Jak by mu immo padło to by nie odpalił - a do tego Maserati to ja się już nawet przymierzałem ale boję się utopić z tematem. Tam w sumie może być pierdoła ale równie dobrze może być mina i to taka mocna. Nie wierzę, że sprzedający nie pojechał do jakiś magików od tego auta a cena jest bądź była mocno atrakcyjna.dobermannn pisze:A czym się różni Maserati od Lancii, Alfy, Fiata i innych samochodów ?????? Zasada działania pozostaje ta sama. Naprawiałem różne egzotyczne samochody i śmiało mogę przyznać że rozwiązania konstrukcyjne niektórych były o niebo fajniejsze (prostsze w naprawie) niż w popularnych np. oplach, VW czy innych masówkach no ale fakt, było tu już z 10 lat temu.
Po objawach patrząc podobne zachowania miałem nieraz jak padał immo. Nie spadły tobie przypadkiem kluczyki i się nie rozleciały ??? (może wypadła pestka od immo) lub może padła antena przy stacyjce ????
Tak czy inaczej podłączyć się trzeba pod kompa.
A to, że tam sporo z Thesisa siedzi to nie znaczy, że to Thesis.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- Al Boundy
- Forumowicz/ka
- Posty: 1342
- Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
- Imię: All
- Lokalizacja: Zdzieszowice
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Bartek-Lodz pisze:
Jak by mu immo padło to by nie odpalił -.
*** tam....kappa z uwaloną anteną immo właśnie tak mi się zachowywała, odpalała na sekundę ..dwie i gasła.
Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004
było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004
było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
A próbowałeś odpalić go na drugich kluczykach??
- meqqex
- Klubowicz
- Posty: 2393
- Rejestracja: 05 wrz 2012, 18:15
- Skype: pr2em0
- Imię: Przemek
- Lokalizacja: Chojna - ZGR
- Kontakt:
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
A może odpalić "na zaciąg"?
[Lancia_Lybra_SW_LX_1.9_JTD_85kW_2004R]
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
6cio biegowy manual
BREMBO Brakes System
Novitec 18 inch wheels
ECU soft update STAGE 1 150 KM / 340 Nm by Ramzes_II
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
I powiesz może jeszcze, że nie miałeś kontrolki klucza... - bo jak była uwalona antena to był brak komunikacji z kluczem!Al Boundy pisze:Bartek-Lodz pisze:
Jak by mu immo padło to by nie odpalił -.
*** tam....kappa z uwaloną anteną immo właśnie tak mi się zachowywała, odpalała na sekundę ..dwie i gasła.
Zresztą Kappa a Maserati czy Thesis to przepaść jeżeli idzie o elektronikę.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Pax, Pax, Pax.
To chyba nie miejsce na kłótnie o immo.
Jak narazie nie wiemy czy się coś nie świeci na desce czy też nie.
Może kolega napisze coś więcej co w Masi się wyświetla (lub nie) na desce????
Dajmy mu się wypowiedzieć co myśli o naszych sugestiach.
To chyba nie miejsce na kłótnie o immo.
Jak narazie nie wiemy czy się coś nie świeci na desce czy też nie.
Może kolega napisze coś więcej co w Masi się wyświetla (lub nie) na desce????
Dajmy mu się wypowiedzieć co myśli o naszych sugestiach.
- Bartek-Lodz
- Klubowicz
- Posty: 2275
- Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
- Imię: Bartek
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Z tego co wiem auto odpala i pracuje kilka sekund po czym wyświetla się błąd skrzyni i auto gaśnie. Równie dobrze może być uszkodzona wiązka od skrzyni albo sama centralka skrzyni biegów.dobermannn pisze:Pax, Pax, Pax.
To chyba nie miejsce na kłótnie o immo.
Jak narazie nie wiemy czy się coś nie świeci na desce czy też nie.
Może kolega napisze coś więcej co w Masi się wyświetla (lub nie) na desce????
Dajmy mu się wypowiedzieć co myśli o naszych sugestiach.
Wynajem aut, auta do ślubu - imprezy okolicznościowe - pojazdy zastępcze z OC sprawcy - pomoc w dochodzeniu roszczeń od ubezpieczycieli
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG, Thesis 3.0 V6 2002 [215] PB+LPG, Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG, Thesis Sportiva 2006 [200KM], Thesis Sportiva 2008 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM], Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM], Phedra 2.0 JTD 2005 [110KM], Citroen C8 2.0 JTD 2005 [109KM], Audi A6 C7 2.0 Ultra 2014 [190KM], Audi A8 D3 3.0 2008 [300 KM], Audi S8 D3 5.2 2007 [520 KM],Porsche Cayenne Turbo S 2003 [550 KM]
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 166
- Rejestracja: 09 lis 2015, 18:05
- Imię: Krzysiek
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
zadzwońn do pawła
Były 125p,126p,Toyota Carina II,Volvo 850,Star 200,Fiat Palio,Kia Carnival,,WSK 125 ,Kingway Chellenger
Jest Renault Megane II, Lancia Thesis 2.4 Jtd
Jest Renault Megane II, Lancia Thesis 2.4 Jtd
Re: Maserati Quattroporte - nie odpala
Bardzo pomogłeś tym wpisem.karmel41 pisze:zadzwońn do pawła
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005