Lybra - tuleje Tedguma, poliuretanowe czy nowe wahacze

bronx
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1842
Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Lokalizacja: Gliwice

Re: Lybra - tuleje Tedguma, poliuretanowe czy nowe wahacze

Post autor: bronx » 04 kwie 2016, 9:28

Widzicie, każdemu piszczą.
Za niedługo poli pójdą do "bananów" w thesisi, bo nie ma alternatywy.
Nigdzie indziej ich nie dam.
Poli w tych bananach pozrywały się po kilku m-c.

Jak tam Paweł z tymi "kratkami na smar"?
czy to tylko struktura materiału była ?

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Lybra - tuleje Tedguma, poliuretanowe czy nowe wahacze

Post autor: Pawcio78 » 04 kwie 2016, 9:56

Jeśli mnie pytałeś o te kratki to nie wiem jak to się sprawdziło. Nie byłem przy montażu ale mechanik twierdził że solidnie wszystko dedykowanym smarem natłuścił. Efekt końcowy jest taki że poliuretany słychac ale jak już pisałeś alternatywy brak a poza tym nivo ratuje sytuację.
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

Awatar użytkownika
Pawcio78
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1465
Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz

Lybra - tuleje Tedguma, poliuretanowe czy nowe wahacze

Post autor: Pawcio78 » 05 kwie 2016, 11:34

Poliuretany faktycznie były ponacinane krateczkami matomast tulejki stalowe pozostały gładkie. W tych kratkach zapewne miał pozostać smar. Może w lecie zmienię smar na grafitowy.
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM 2000r. , Y 1.2 60KM 2001r. , Delta 4WD HF turbo 2.0 8V 165KM 1987r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”