Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11985
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Rano zmierzę.
Brązowe obwódki to przebicie.
Jedna czarna była zalewana, jedna biała na ubogo.
Brązowe obwódki to przebicie.
Jedna czarna była zalewana, jedna biała na ubogo.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Że tak podpytam czyli co robić???Czego wina???Pytam bo też miałem na świecy/cach takie obwódki jak wykręcałem.topcio pisze:Brązowe obwódki to przebicie.
A nie za bardzo wiem od czego zacząć bo wcześniej miałem auta na kablach WN ,było trochę inaczej.
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Zużyta świeca. Ceramiczny izolator ma przebicie.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Niecałe 8 tyś miały a wyjąłem tylko i wyłącznie z całkiem innych powodów i pamiętam że mają lub ma obwódki.Na pewno jedna albo dwie miały.
To co już w kosz? Trochę nie bardzo chyba....
Ooo,przypomniałem sobie,mam zdjęcia: Temat i zdjęcia świec
Czyli jedna miała obwódkę. Wyglądowo zużycia zero.Czyste i nie upalone nic.
To co już w kosz? Trochę nie bardzo chyba....
Ooo,przypomniałem sobie,mam zdjęcia: Temat i zdjęcia świec
Czyli jedna miała obwódkę. Wyglądowo zużycia zero.Czyste i nie upalone nic.
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Tak mówi internet. Ale czy zawsze go słuchać?
Poza tym w dzisiejszych czasach jakość takich rzeczy potrafi być tragiczna.
Poza tym w dzisiejszych czasach jakość takich rzeczy potrafi być tragiczna.
- tasman3310
- Forumowicz/ka
- Posty: 1563
- Rejestracja: 08 lut 2010, 11:26
- Imię: Tomasz
- Lokalizacja: Mirków/Wrocław
Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Ciśnienie wzorowe A ta świeca rzeczywiście jak by coś nie tegest z cewką.
Były:
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
Fiat Tempra 1.4
Lancia Dedra 1.8 16V VVT
Lancia Kappa 2.4TDS
Lancia Kappa 2.0 16VT
Jest:
Lancia Kappa Coupe 2.0 20VT
Lancia Delta II 1.8 16VVT
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11985
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Przepraszam, że dopiero dziś, ale zrobił się ze mnie ostatnio pracoholik .
Miernik na 200 , między 1 a 3 pokazuje 1.5
Miernik na 200 , między 1 a 3 pokazuje 1.5
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
No właśnie, u mnie pokazuje 0,6 na używanych. Może więc cewki?
A może lepiej podnieść listwę wtryskową i zobaczyć czy równo psiukają. Niewłaściwa mieszanka mieszanka zależy również dawki paliwa, stanu iskry jak i powietrza. Powietrze jak już wiemy jest OK. Wygląda też na to że problem jest na 1 i 5 cylindrze nailepiej podmienić od sprawnej i sprawdzić czy są zmiany. Pozdrowienia
Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego QUANTUM 4 przy użyciu Tapatalka
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
Na pierwszym już siedzi nowa cewka. Drugą zamówiłem bo nie mam od kogo pożyczyć sprawnej. No chyba że w Poznaniu lub Bydgoszczy ktoś użyczy w przyszły weekend.
- marceli
- Klubowicz
- Posty: 2091
- Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
- Skype: marcin.kasinski82
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
- Kontakt:
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
No a na tej nowej jaką masz tą oporność??
To się mierzy pomiędzy pinem 1 a 3 i świeca wtyknięta?
Ja sprawdziłem na swoich czy mam te obwódki i tak samo jak na poprzednich mam na dwóch świecach,na 1szym i 3cim cylindrze.
Czyli to jakby też cewka miała czasem przebicie tak??
A te świece mam nie długo może jeżdżą z 1500km.
U mnie czasem po zapaleniu chwilę tak jakby trochę nierówno pracowała ale to się zaraz normuje i potem w jeździe już nie ma objawów żadnych, ale fakt na dwóch te obwódki mam.
Wczoraj sprawdziłem na których i dobrze oczyściłem wnętrze cewki tą gumę co siedzi na świecy,tyle mogłem na razie zrobić.
Cewek na podmianę też nie mam.
To się mierzy pomiędzy pinem 1 a 3 i świeca wtyknięta?
Ja sprawdziłem na swoich czy mam te obwódki i tak samo jak na poprzednich mam na dwóch świecach,na 1szym i 3cim cylindrze.
Czyli to jakby też cewka miała czasem przebicie tak??
A te świece mam nie długo może jeżdżą z 1500km.
U mnie czasem po zapaleniu chwilę tak jakby trochę nierówno pracowała ale to się zaraz normuje i potem w jeździe już nie ma objawów żadnych, ale fakt na dwóch te obwódki mam.
Wczoraj sprawdziłem na których i dobrze oczyściłem wnętrze cewki tą gumę co siedzi na świecy,tyle mogłem na razie zrobić.
Cewek na podmianę też nie mam.
Re: Kappa 2.0 20vT - cewki zapłonowe
marceli pisze:No a na tej nowej jaką masz tą oporność??
To się mierzy pomiędzy pinem 1 a 3 i świeca wtyknięta?
Ja sprawdziłem na swoich czy mam te obwódki i tak samo jak na poprzednich mam na dwóch świecach,na 1szym i 3cim cylindrze.
Czyli to jakby też cewka miała czasem przebicie tak??
A te świece mam nie długo może jeżdżą z 1500km.
U mnie czasem po zapaleniu chwilę tak jakby trochę nierówno pracowała ale to się zaraz normuje i potem w jeździe już nie ma objawów żadnych, ale fakt na dwóch te obwódki mam.
Wczoraj sprawdziłem na których i dobrze oczyściłem wnętrze cewki tą gumę co siedzi na świecy,tyle mogłem na razie zrobić.
Cewek na podmianę też nie mam.
Nie, cewka wyjęta.Na razie pomiary wykazały, że nowa cewka NGK pokazuje 0,8.