Witam
Koledzy gdzie w okolicach Wrocławia lub Wałbrzycha naprawię korpus turbiny - stronę gorącą (spawanie + zrobienie zaworu)?
Uszkodzenie jak na zdjęciu
photo
Kappa 2.0 20vT - naprawa turbosprężarki TB2810
Moderator: MiroMiglia
Kappa 2.0 20vT - naprawa turbosprężarki TB2810
Ostatnio zmieniony 20 cze 2016, 12:28 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Powód: Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale!
Re: Kappa 2.0 20vT - naprawa turbosprężarki TB2810
Ernest takich rzeczy nie robi. Zanim zadałem pytanie tu na forum pierwsze co to do niego zadzwoniłem. W moto-remo ok 500 netto. Ale to w Iławie a ja chcę specjalistę na miejscu.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 664
- Rejestracja: 28 mar 2005, 0:00
- Lokalizacja: "Wincentowo" ... świętokrzyskie
Re: Kappa 2.0 20vT - naprawa turbosprężarki TB2810
To złe wieści (a szkoda) ... dostęp do części zamiennych (nowych) to chyba ma ... szukaj dalej ...drnogood pisze:Ernest takich rzeczy nie robi...
Re: Kappa 2.0 20vT - naprawa turbosprężarki TB2810
Z uwagi iż uporałem się ze swoją turbosprężarką to zostawiam ślad dla potomnych.
Objawy: Maksymalne ciśnienie 0,5 bar.
Po rozebraniu okazało się, że są pęknięcia na gnieździe zaworu wastegate oraz na muszli (czerwone strzałki na zdjęciu).
Wymiana tego to prosta czynność cztery śruby. Dawcą był Fiat Coupe. Spływ oleju zastosowałem czerwoną rurę Turboworks za 25 zł (niebieska noname stosowana w dolotach powietrza zamontowana tylko na czas testów). W Polsce oryginalnego przewodu 46435272 spływu brak (z Włoch 147 zł). Wymieniłem przy okazji jedną z cewek bo pod obciążeniem siadała. Uszczelka między kolektor a turbosprężarkę kupować na flanszę T25/T28.
Jest MOC.
Objawy: Maksymalne ciśnienie 0,5 bar.
Po rozebraniu okazało się, że są pęknięcia na gnieździe zaworu wastegate oraz na muszli (czerwone strzałki na zdjęciu).
Wymiana tego to prosta czynność cztery śruby. Dawcą był Fiat Coupe. Spływ oleju zastosowałem czerwoną rurę Turboworks za 25 zł (niebieska noname stosowana w dolotach powietrza zamontowana tylko na czas testów). W Polsce oryginalnego przewodu 46435272 spływu brak (z Włoch 147 zł). Wymieniłem przy okazji jedną z cewek bo pod obciążeniem siadała. Uszczelka między kolektor a turbosprężarkę kupować na flanszę T25/T28.
Jest MOC.