Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Grupa Mazowieckie

Moderator: Wilkin

Lanciger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:46
Lokalizacja: Piaseczno

Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: Lanciger » 04 cze 2016, 9:29

Słuchajcie przymierzam się do zakupu Phedry i zastanawiam się nad 2.0 lub 3.0L
Chętnie spotkam się z właścicielami powyższych, chciałbym porozmawiać i dowiedzieć się czegoś przy kawie na temat 2.0L i 3.0L, a także zostać przewiezionym zwłaszcza 2.0L bo miałem inny samochód 3.0L w automacie i w przybliżeniu wiem czego się można po nim spodziewać a 2.0L to dla mnie zagaDka.

Pozdrawiam i mam nadzieję, że znajdzie się ktoś chętny z Warszawy i okolic.

Awatar użytkownika
ArtoKucior
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1458
Rejestracja: 14 lip 2013, 6:49
Imię: Artur
Lokalizacja: Płońsk

Re: Phedra w benzynie.

Post autor: ArtoKucior » 04 cze 2016, 10:29

Przede wszystkim to brak tego wspaniałego dźwięku 3,0V6. Jeżeli potrafisz się z nim rozstać to Twój wybór. A tak to pewnie mniejsze spalanie...
Ale niech się udzielą użytkownicy tych aut. Poczytaj trochę działy dotyczące Phedry...również "Rozpoczynam przygodę z lancią". Powinny być pomocne..

pääkäyttäjä

Post autor: pääkäyttäjä » 04 cze 2016, 19:20

2.0 nie jedzie, te 130 KM na 1800 kg z hakiem to zdecydowanie za mało. 3.0 V6 się fajnie odpycha. Ale 3.0 nie brzmi jak V6. Ta V6 robi wrażenie na drodze i jak maski idą w górę.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Lanciger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:46
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Phedra w benzynie.

Post autor: Lanciger » 05 cze 2016, 7:02

Jak ze spalaniem i awaryjności tej jednostki?
Jak znosi gaz? ?

Ulysse też był z 3.0? Nie wiedziałem, rozszerza mi się zatem krąg ewentualnych poszukiwań.
Jaki są różnice między Ulysse a Phedrą?

pääkäyttäjä

Re: Phedra w benzynie.

Post autor: pääkäyttäjä » 05 cze 2016, 11:00

3.0 był w Phedrze, Ulysse, C8 i 807 (2002-2005). Gaz toleruje bez problemu, to francuski silnik, który pojawił się też w Renault Clio Sport (po modyfikacji). Spalanie LPG wychodzi mnie między 12 a 15 litrów w zależności od tego, jak ciężką mam nogę :D 3.0 występuje tylko z automatem ale podobno da się przerobić bez większych problemów na ręczną skrzynię - można, tylko po co? ;) 3.0 w Eurovanach nie brzmi jak busso :)

Różnice... wyposażenie czasem się różni ale to chyba zależy od tego, jak kto zamówił sobie auto. U siebie mam wszystko poza skórzanymi fotelami i dodatkowym ekranem (bo mam szyberdachy). Różnice w wyglądzie ;) A tak to chyba żadnych - to samo wykonanie, te same elementy wyposażenia.

Lanciger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:46
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: Lanciger » 05 cze 2016, 17:42

Dzięki za informacje.
Ktoś chętny na spotkanie? :)

Awatar użytkownika
hitmanag
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2763
Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Piła

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: hitmanag » 02 sie 2016, 19:45

Jeśli jeszcze nie kupiłeś to śmiało zapraszam, możesz się przejechać, podotykać posprawdzać i kawkę wypić :)
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była

Lanciger
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 16
Rejestracja: 04 cze 2016, 8:46
Lokalizacja: Piaseczno

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: Lanciger » 03 sie 2016, 4:21

No jeszcze nie kupiłem, cały czas szukam V6.
Jaką u Ciebie mogę obejrzeć?

arekk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2016, 18:28
Lokalizacja: Friedrichshafen/Bodensee

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: arekk » 03 sie 2016, 13:26

Od niedawna mam 2l benzynowa Phedre. Parę tys. km już zrobiłem. Do przemieszczania z pkt A do pkt. B ten silnik w zupełności wystarczy. Problem pojawia się na autostradach i w górach. Na autostradzie jadąc tzw. normalnym tempem (150-170kmh) masz już 4000rpm i wyciszenie kabiny mogłoby być na lepszym poziomie. W kappie przy tych prędkościach miałem cichutko.

Jazda po górach (15-20stopni nachylenia) to konieczność jazdy na 2 biegu bo na 3 ledwo ciągnie.Fotele sa dosyć wygodne ale niestety słabo trzymają przy ostrzejszych zakrętach. Jeśli ustawisz fotel jak kierowca autobusu czyli na maksa w gore to nie widzisz predkosciomierza w zakresie 50-100kmh :D Poza tym lusterko wsteczne takze pogarsza widocznosc.

Poza tym to naprawde genialne autko. Ilosc miejsca, rozsuwane drzwi, navi sprawuje sie dobrze, telefon dziala znakomicie, czujniki parkowania reaguja na wyzsza trawe :D

Jak znajde 3l benzyne to napisze porownanie. Czasami mozna znalezc z 2.2l motorem ale to juz rzadkosc.
Apetyt na paliwo to 10l/100km czyli bez tragedii.

Awatar użytkownika
Al Boundy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1342
Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
Imię: All
Lokalizacja: Zdzieszowice

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: Al Boundy » 03 sie 2016, 16:33

2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.
Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004


było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..

arekk
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 44
Rejestracja: 07 lip 2016, 18:28
Lokalizacja: Friedrichshafen/Bodensee

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: arekk » 03 sie 2016, 16:51

Al Boundy pisze:2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.
Co znaczy PSJ? :) Rzeczywiscie pali 11l lpg? Jaka instalka?

Awatar użytkownika
hitmanag
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2763
Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Piła

Re: Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: hitmanag » 03 sie 2016, 17:34

arekk pisze:
Al Boundy pisze:2.0 nie jedzie ale jest jak poranny wzwód... jest i można korzystać ... w pewnym wieku tylko rano :)

Czyli jedziesz ale nie poszalejesz. Wystarczy żeby jeździć, dobrze znosi gaz. jest najmniej problemowym z silników.

U mnie przy PSJ pali od 9 do 11l lpg.
Co znaczy PSJ? :) Rzeczywiscie pali 11l lpg? Jaka instalka?
W trasie potrafi zejść do około 8 litrów benzyny przy prędkościach 90-120.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była

Awatar użytkownika
Al Boundy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1342
Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
Imię: All
Lokalizacja: Zdzieszowice

Post autor: Al Boundy » 03 sie 2016, 18:32

PSJ... Pizd...ty styl jazdy....

Nie spieszę się... Jeżdżę powoli...rzadko kiedy jeżdżę szybciej niż 110km/h. Mi się po prostu nie spieszy. Kupiłem brzydula 2 Maja na dziś ma ponad 10tys przelotu. Jeżdżę głównie na trasach. Ponad 9tys na gazie, jaką instalka? Zwykła jakaś.. Wrzucę Ci jutro screna z homologacji.

Przemyśl dokładnie zakup 3.0... To strasznie trudna i kosztowna w serwisie jednostka.

I ja bym mocno, zastanowił się nad zakupem akurat Phedry.. Pomijając mocno dyskusyjną urodę przodu, wnetrze jest w większości wyłożone alcantarą. Deska... Drzwi... W wiekowym aucie wyglądają już strasznie. To przekonało mnie do zakupu Fiata. Faktura plastiku duszy nie urywa, ale jest schludna i łatwa w czyszczeniu.

Wysłano z LG V10 H960A
Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004


było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..

pääkäyttäjä

Post autor: pääkäyttäjä » 03 sie 2016, 19:52

W 3.0 kosztowny jest a w zasadzie są - dwa wariatory. Jeden kosztuje 800-1000 PLN. I wymienia się je z rozrządem. Można wymienić jeden, niby ten na końcu magistrali ale gostek co kuma ten silnik u moich mechaniorów mówi, że jak nie trafisz z wymianą, to co? Czyli wariatory, rorząd i robocizna cca 3-4k PLN. Trzy-zero V6 ma opinię trwałych i niewysilonych.

Przyłączam się też do opinii Alana - w Rijece oglądałem Phedrę z alcantarą i... Jak nie jest o nią dbane to z czasem to strasznie wygląda.

Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
Al Boundy
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1342
Rejestracja: 04 paź 2014, 7:40
Imię: All
Lokalizacja: Zdzieszowice

Phedra 2.0/3.0 V6 - spotkanie z posiadaczami

Post autor: Al Boundy » 03 sie 2016, 19:56

Ja miałem okazję kilka razy oglądać phedre.. O ile na desce alcantara jakoś wyglądała, to drzwi kierowcy i pasażera, plus fotel kierowcy zgroza...

A we fiacie...plastik macie....
20160803_170417.jpg
20160803_170410.jpg
20160803_170354.jpg
Wysłano z LG V10 H960A
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Lancia Kappa SW 2.4 TDs 1997
Fiat Ulysse 2.0 16V 2004


było...minęło....Citroen Zeta 2.1 TD Epic Free....Polonez Atu Plus 1.6 GLI ...Lancia Kappa 2.4Tds....more..more..more..

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Mazowieckie :::”