Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Witam.
Chodzi mi o włącznik halogenów, ten na tunelu środkowym obok regulacji lusterek.
Od dłuższego czasu nie mam podświetlania, zamówiłem już kilka sztuk innych włączników, które były wg sprzedawców sprawne pod katem żaróweczki podświetlającej i nadal nie mam podświetlania.
Wobec powyższego- czy ktoś mógłby u siebie zmierzyć, na których kabelkach pojawia się napięcie po włączeniu świateł?
Bo u mnie jest chyba jakaś maniana, mam napięcie zarówno na kablu żółtym z brązowym jak i czarnym z brązowym. Chyba coś nie tak, wydaje mi się, że tylko 1 para powinna mieć napięcie...
Przy okazji coś mi się chyba teraz namotało, bo nie mam podświetlania panela klimy i nie pali mi podswietlenie regulacji lusterek oraz lewa postojówka..
Jak poruszam kablami od włącznika halogenów to słychać przekqaźnik jakiś i załączają się halogeny co chwilę...
Pomocy!
Chodzi mi o włącznik halogenów, ten na tunelu środkowym obok regulacji lusterek.
Od dłuższego czasu nie mam podświetlania, zamówiłem już kilka sztuk innych włączników, które były wg sprzedawców sprawne pod katem żaróweczki podświetlającej i nadal nie mam podświetlania.
Wobec powyższego- czy ktoś mógłby u siebie zmierzyć, na których kabelkach pojawia się napięcie po włączeniu świateł?
Bo u mnie jest chyba jakaś maniana, mam napięcie zarówno na kablu żółtym z brązowym jak i czarnym z brązowym. Chyba coś nie tak, wydaje mi się, że tylko 1 para powinna mieć napięcie...
Przy okazji coś mi się chyba teraz namotało, bo nie mam podświetlania panela klimy i nie pali mi podswietlenie regulacji lusterek oraz lewa postojówka..
Jak poruszam kablami od włącznika halogenów to słychać przekqaźnik jakiś i załączają się halogeny co chwilę...
Pomocy!
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Tomas_25
- Forumowicz/ka
- Posty: 87
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wyszków City
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Witam
Chętnie bym taki włącznik odkupił jeden ! Jeżeli Pan posiada jeszcze ten włącznik to proszę o info na priv !
Pozdrawiam
Chętnie bym taki włącznik odkupił jeden ! Jeżeli Pan posiada jeszcze ten włącznik to proszę o info na priv !
Pozdrawiam
Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r Opel Astra III OPC 2006
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Posiadam 2, ale chyba je usmażyłem, bo teraz nie tylko podświetlanie nie działa, ale też samo włączanie halogenów
Bawiłem się 3 kabelkami i sytuacja mnie przerosła
Bawiłem się 3 kabelkami i sytuacja mnie przerosła
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Tomas_25
- Forumowicz/ka
- Posty: 87
- Rejestracja: 03 wrz 2011, 19:14
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Wyszków City
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Ok
Ja już przed godziną kupiłem i wszystko działa jak należy Aha tylko z tym montażem straszny dostęp był ale podołałem heh.
Pozdrawiam
Ja już przed godziną kupiłem i wszystko działa jak należy Aha tylko z tym montażem straszny dostęp był ale podołałem heh.
Pozdrawiam
Cadillac STS 3.6 Platinum 2005 r Opel Astra III OPC 2006
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Gdzieś "po drodze" masz uszkodzone przewody idące do włącznika halogenów. Popatrz, bankowo znajdziesz przetarcie przewodów.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Robiłem taki motyw- podłączałem bezpośrednio do wtyczki wchodzącej we włącznik osobną żaróweczkę 1,2W.
Kiedy włożyłem w 2 styki- żaróweczka świeciła ładnie mocno. Kiedy włożyłem w 2 inne to żarówka się jarzyła, ale do tego słychać było, że załączył jakiś przekaźnik, zapaliła się lampka halogenów na desce i same halogeny.
Czyli wniosek wg mnie, że pierwsza para zasila żaróweczkę podświetlającą włącznik a druga obsługuje halogeny (włącz-wyłącz).
Dzisiaj zrobiłem ten sam test, chciałem sprawdzić zanim założę nowo zamówiony włącznik. I co ciekawe- objawy są inne.
W 1. parze przewodów żarówka świeci mocno i do tego pali się lampka halogenów oraz palą halogeny. W drugiej parze nic się nie dzieje, wetknięta żaróweczka nie pali, ani lampka halogenów, ani halogeny. Ale co ciekawe, nawet po wyłączeniu świateł pokrętłem na dźwigni światła postojowe... świecą dalej, jak również lampka od postojówek i podświetlanie deski. Po około sekundzie słychać przekaźnik i światła gasną, jednocześnie mocno zapala się wetknięta we wtyczkę włącznika halogenów żaróweczka...
Magia jakaś...
Czy to może być rypnięty przekaźnik od świateł? Jeśli tak to która to gadzina? Mógłby ktoś zrobić takie doświadczenie na sprawnym aucie? Jak to powinno wyglądać?
Dodam jeszcze, że kiedyś, jak kupiłem auto, jakiś przekaźnik w trakcie jazdy mi co chwilę pstrykał, ale żadnych objawów świetlno-dyskotekowych to nie dawało... Teraz już od dłuzszego czasu nie pstryka, ale nie jestem pewny czy zbiegło się to w czasie z popsuciem się podswietlania włącznika...
Kiedy włożyłem w 2 styki- żaróweczka świeciła ładnie mocno. Kiedy włożyłem w 2 inne to żarówka się jarzyła, ale do tego słychać było, że załączył jakiś przekaźnik, zapaliła się lampka halogenów na desce i same halogeny.
Czyli wniosek wg mnie, że pierwsza para zasila żaróweczkę podświetlającą włącznik a druga obsługuje halogeny (włącz-wyłącz).
Dzisiaj zrobiłem ten sam test, chciałem sprawdzić zanim założę nowo zamówiony włącznik. I co ciekawe- objawy są inne.
W 1. parze przewodów żarówka świeci mocno i do tego pali się lampka halogenów oraz palą halogeny. W drugiej parze nic się nie dzieje, wetknięta żaróweczka nie pali, ani lampka halogenów, ani halogeny. Ale co ciekawe, nawet po wyłączeniu świateł pokrętłem na dźwigni światła postojowe... świecą dalej, jak również lampka od postojówek i podświetlanie deski. Po około sekundzie słychać przekaźnik i światła gasną, jednocześnie mocno zapala się wetknięta we wtyczkę włącznika halogenów żaróweczka...
Magia jakaś...
Czy to może być rypnięty przekaźnik od świateł? Jeśli tak to która to gadzina? Mógłby ktoś zrobić takie doświadczenie na sprawnym aucie? Jak to powinno wyglądać?
Dodam jeszcze, że kiedyś, jak kupiłem auto, jakiś przekaźnik w trakcie jazdy mi co chwilę pstrykał, ale żadnych objawów świetlno-dyskotekowych to nie dawało... Teraz już od dłuzszego czasu nie pstryka, ale nie jestem pewny czy zbiegło się to w czasie z popsuciem się podswietlania włącznika...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5391
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Ok- zakupiłem nowy, oryginalny włącznik za jedyne 9 dych (ponoć wg ASO ostatnia sztuka w Polsce, a w Europie zostało 7 sztuk, a dlatego tak drogo, bo nie miał jej magazyn lecz dealer w Bielsku, zatem doszedł koszt kuriera) i wszystko bangla jak trza
Temacik do zamknięcia.
Temacik do zamknięcia.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 19
- Rejestracja: 16 sie 2016, 10:10
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Mam taki sam problem , nie działają mi przeciw mgielne , będę niedługo robił przedni zderzak to spróbuję naprawić , ciekaw jestem czy żarówki czy tak samo jak u ciebie ten włącznik , lewa postojowka tak samo nie świeci mi , będę musiał sprawdzić. Ten panel do nawiewu i regulacji na przednim kokpicie cały był oświetlony ? Bo jeśli tak to też mi nie działa.
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
mam ze 3 szt nowe - czyli prawie monopolTomzik pisze:Ok- zakupiłem nowy, oryginalny włącznik za jedyne 9 dych (ponoć wg ASO ostatnia sztuka w Polsce, a w Europie zostało 7 sztuk, a dlatego tak drogo, bo nie miał jej magazyn lecz dealer w Bielsku, zatem doszedł koszt kuriera) i wszystko bangla jak trza
Temacik do zamknięcia.
Jakbym wiedział że za nie płacisz 90 dych
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Paaanie ale kiedy to było
Też mam kilka, ale używanych.
Też mam kilka, ale używanych.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting
- horses
- Forumowicz/ka
- Posty: 1359
- Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
- Imię: Adam
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Delta II - włącznik halogenów - prądy błądzące??
Spoko, te włączniki są bo i ja kupowałem... a żarówka nie działa po 4 miesiącach.