Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 15:33

Tak Bozarto widać na fotce

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 20 paź 2016, 15:44

Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)
Mam nadzieję, że nie są przewiercane na wylot, bo Mikody GT lubiały pękać.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 15:50

schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re:

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 15:52

Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: FXX » 20 paź 2016, 15:55

fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 16:06

FXX pisze:
fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Znajomi smigali na Mikodach bez jakichkolwiek problemów. Bartek przejeździł w Kapiszonie 2 komplety i też z Bozarto nie miał problemów. Z drugiej strony na pewno ma to wpływ na tarczę i możliwe, że pęknie tak samo jak Zimmermany czy inne uje muje za większą kase, które też pękają.Po pewnym czasie każde szlag trafi. Miejmy nadzieje, że nie peknie tak szybko jak moje Brembo w Mondziaku. Po 2 tygodniach miały pęknięcia na całej powierzchni. Od tamtej pory od Brembo trzymam sie z
daleka...

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Post autor: FXX » 20 paź 2016, 16:14

Opinie są podzielone ;) Ja je jednak odpuściłem po obejrzeniu kilku popękanych tarcz.
W każdym razie życzę bezproblemowej eksploatacji.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 16:38

Pożyjemy zobaczymy ;) Jak wytrzymają 25tys to bede zadowolony :D

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 818
Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: schab » 20 paź 2016, 18:24

fedos pisze:
schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć... 8-O
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
Krawiec1
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 212
Rejestracja: 17 sty 2014, 18:24
Lokalizacja: RDE/WGR

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: Krawiec1 » 20 paź 2016, 18:35

mikoda dalej "podwykonuje" do bozarto?

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 20:20

schab pisze:
fedos pisze:
schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć... 8-O
Kupiłem, zakładam i wrzucę :-) jak na razie już mnie uj strzela, bo nie mogę odkręcić tej śruby trzymającej tarcze...

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 4037
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: Maniak » 20 paź 2016, 20:24

Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt : gafa : bez młota to nie robota :lol:
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 20:28

Obrazek
Jakiś pomysł jak to odkręcić w domowych warunkach? Wd-40 nie pomaga:-D

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: fedos » 20 paź 2016, 20:29

Maniak pisze:Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt : gafa : bez młota to nie robota :lol:
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Bije od 20min i nic... Hahaha

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Post autor: Wilkin » 20 paź 2016, 20:43

Udar ci jest potrzebny, jak nie masz to szlifierka kątowa.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”