Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Witam klubowiczów,
Mam pytanie do posiadaczy kapp ze skrzyniami automatycznymi - sam posiadam coupe 3.0 v6 z automatem ZF'a i zauwazylem, ze pod pedałem gazu znajduje się metalowy okrąg (pewnie limiter) oraz otwór z gwintem wewnetrznym na moje oko M10 - pustym. Na moje oko wygląda to dziwnie, nie powinien znajdować się tam jakiś "kickdown" czy coś takiego? Jeśli to możliwe, by ktoś uprzejmy posiadający automat wstawił zdjęcie "pedałów i okolicy pod pedałami" będę zobowiązany
Pozdrawiam!
Mam pytanie do posiadaczy kapp ze skrzyniami automatycznymi - sam posiadam coupe 3.0 v6 z automatem ZF'a i zauwazylem, ze pod pedałem gazu znajduje się metalowy okrąg (pewnie limiter) oraz otwór z gwintem wewnetrznym na moje oko M10 - pustym. Na moje oko wygląda to dziwnie, nie powinien znajdować się tam jakiś "kickdown" czy coś takiego? Jeśli to możliwe, by ktoś uprzejmy posiadający automat wstawił zdjęcie "pedałów i okolicy pod pedałami" będę zobowiązany
Pozdrawiam!
- Maniak
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 4037
- Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
- Imię: Mariusz
- Lokalizacja: Staroźreby
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
A jak z sedana ZF podesłałbym to cosik pomoże......przedlift......skrzynia wajcha ,,T"
Pozdrawiam brać klubowiczów
Pozdrawiam brać klubowiczów
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Moja wajha również "T"! Będę wdzięczny za podesłanie
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Jak przepustnica jest na lince a nie elektroniczna to oczywiście kickdown.
A co się dzieje jak depniesz gaz w podłogę?
Zbije 2 - 3 biegi czy tylko jeden?
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
A co się dzieje jak depniesz gaz w podłogę?
Zbije 2 - 3 biegi czy tylko jeden?
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Żadna kappa na linki, nie ma kickdowna , jedyna opcja wskrzeszenia przyśpieszenia to tryb POWER lub ręczna zmiana.
Po lifcie z nowym ZF-em wystarczy tylko szybciej wcisnąć pedał.
Po lifcie z nowym ZF-em wystarczy tylko szybciej wcisnąć pedał.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
Wat? Jak to?:) Ja w moim zf'ie mam. Fakt- kopnięcie w gaz i 2 biegi można zbić- ale kickdown rozpetuje tzw. Piekło.
(Redukcja do 2 biegu przy 90 np. Bądź do 1 na mieście)
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
(Redukcja do 2 biegu przy 90 np. Bądź do 1 na mieście)
Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
BMW E39 Touring - 4,4 V8
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Kappa Coupe Automat - pytanie do posiadaczy
No nie ma - co ci poradzę , to nie BMW
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza