No nie mogę, powtarzam jeszcze raz CC ma zamki jednostronne, zwykłe proste i stawiają opór tylko w pierwszych trzech latach, później się wyrabiają i są bo są(jeśli ktoś będzie o nie dbał, smarował, konserwował to odpowiednio dłużej), natomiast Kappa ma dwustronne zamki z dziewięcioma zapadkami i są one (odpowiednio do rozbudowania) odporne dużo dłużej na działanie zewnętrzne. Ta buźka w tym momencie miała podkreślić bezsens takich porównań bo jesli tak mamy porównywać to jaki sen dyskusji o autach bo można by przytoczyć zakończenie ze znanego wiersza polskiego wieszcza "na co wasze swary, kłótnie głupie i tak skończymy żywot w zupie" analogicznie auta na złomieLybraSW pisze:Argenta - Nie unoś się tak. To że porównujemy analogiczne przykłady nie oznacza że skalamy forum peanami na temat wyższości CC nad Lancią. Co do twojej uwagi o zabrudzonych mechanizmach zapadkowych zamków, to z racji że większość aut na Forum zostało wyprodukowanych w ubiegłym wieku należy przyjąć że podobne sytuacje jak w Pszczynie mogą się powtarzać.argenta67 pisze:Przestańcie się ekscytować CC i jego niedoskonałościami a tym bardziej porównywać do zamków Kappy, zamki w Kappie jeśli nie będą naruszone zębem czasu to nie znajdziecie dwóch takich samych. Takie sytuacje zdążają tylko ze zużycia i zabrudzenia zapadek i nie ma dwóch takich samychFXX pisze:Dokładnie W CC takie numery też przechodziły Raz ze znajomym próbowaliśmy to jego kluczykiem moich drzwi nie otworzyliśmy, ale moim kluczykiem jego już takLybraSW pisze:Na zlocie w Pszczynie też ktoś zatrzasnął kluczyki w samochodzie. Ktoś zażartował żeby spróbować kluczykiem z innej Kappy - i wiecie, udało się :D:D
Tak samo jest w fiatach CC - da się otworzyć zamek innym kluczykiem z CC ( przynajmniej co którymś )
p.s. aleś wykopał temat, wypowiedz z 16lipca, już wszystko zimne.