Kappa - progi a właściwie ich brak
- dobermannn
- Forumowicz/ka
- Posty: 428
- Rejestracja: 16 wrz 2008, 0:00
- Imię: Kuba
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Oooooo. Jest to jakiś rozwiązanie. Jakby co to ja jestem w stanie rozważyć pomysł. Wszystko jeszcze rozbija się o kasę.
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Temat żyje czy umarł? Też czeka mnie wymiana progów.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 95
- Rejestracja: 12 sie 2016, 19:35
- Imię: PIOTR
- Lokalizacja: Krasnobród///Steyr
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Raczej umarł nie było zainteresowania moja Kappa poszła na złom i Mienki nie ma co wycinać.
Pozdr..
Pozdr..
AR 75 2,5 v6 MILANO była
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
Kappa 2,0 20v 95r była
jest Kappa 2,0 20v 98r. Alfa 166 2,5
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Ja dałem blacharzowi progi od Punto I i od Brava
dorobił bo są szerokie i był oz czego
dorobił bo są szerokie i był oz czego
Marcin
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "LKP2019".
e-mail : sklep@autosklep24.pl
tel : 792 465-368 , 42 688-01-49
Autosklep24 zaprasza na zakupy. Dla Forum rabat 10% na hasło "LKP2019".
e-mail : sklep@autosklep24.pl
tel : 792 465-368 , 42 688-01-49
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Jeśli ktoś chce ratować progi w kappie to demontujemy wykładzinę by dostać się do profilu zamkniętego. Wtedy mamy gumowe zaślepki gdzie można do środka progu wprowadzić odpowiedni środek. Malowanie od spodu oprócz lepszego samopoczucia nic nie daje. Właśnie swoja turbo rozebrałem i progi są kiepskie. W kappie z 97 roku idealne ale tamta to się tak uchowała.
Niektóre otwory są zaklejone matą wygłuszającą. Po ich wyjęciu widać co mamy w wnętrzu progu.
Niektóre otwory są zaklejone matą wygłuszającą. Po ich wyjęciu widać co mamy w wnętrzu progu.
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Uuu to już trzeba mieć dużo czasu na takie zabiegi. Ostatnio też miałem okazje u siebie powalczyć z progami jak ktoś chce dogłębnie zbadać te sławne progi to można kupić za niewielkie pieniądze kamerkę podpiąć pod telefon i zbadać pacjenta od środka ale co z tego wyniknie, hyym i co dalej. Powiem tak ja poszedłem na łatwiznę czyli blacha+migomat to co się dało to jeszcze wzmocniłem płaskownikiem(miejsca gdzie lewarek się podstawia) a zabezpieczenie od wewnątrz w zestawie ze szprejem są długie wężyki żeby się tam dostać. Na zakończenie mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak u was wyglądają okolice mocowania do podwozia wahacza mowa oczywiście o tyle? Jeśli wyglądają dobrze to czy ktoś może z ciekawości pukał młotkiem.
No jak by Szyszko przeczytał ten temat to nawet KE nie mogła by jego powstrzymać
No jak by Szyszko przeczytał ten temat to nawet KE nie mogła by jego powstrzymać
LanciA_K_2.0_vis'99+BOMBA
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic
www.WreckedExotics.com <-----łezka w oQ jak nic
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Egon napisał:
"Jeśli ktoś chce ratować progi w kappie to demontujemy wykładzinę by dostać się do profilu zamkniętego. Wtedy mamy gumowe zaślepki gdzie można do środka progu wprowadzić odpowiedni środek..."
Konserwacje Kappy opisywałem w tym wątku: Lybra - regulacja geometrii zawieszenia tylnego a korozja
W tamtym wątku napisałem:
"...ale aby zakonserwować progi wewnątrz to wymontowałem pas bezpieczeństwa na słupku..."
Wymontowanie pasa było po to, aby go nie zatłuścić konserwacją. Bo o ile dobrze pamiętam, to konserwując próg wewnątrz rozpylony środek go zatłuści, ale może źle to pamiętam.
"Jeśli ktoś chce ratować progi w kappie to demontujemy wykładzinę by dostać się do profilu zamkniętego. Wtedy mamy gumowe zaślepki gdzie można do środka progu wprowadzić odpowiedni środek..."
Konserwacje Kappy opisywałem w tym wątku: Lybra - regulacja geometrii zawieszenia tylnego a korozja
W tamtym wątku napisałem:
"...ale aby zakonserwować progi wewnątrz to wymontowałem pas bezpieczeństwa na słupku..."
Wymontowanie pasa było po to, aby go nie zatłuścić konserwacją. Bo o ile dobrze pamiętam, to konserwując próg wewnątrz rozpylony środek go zatłuści, ale może źle to pamiętam.
Lancia Kappa 2,4jtd; produkcja lipiec 2000 - lekko przeziębiona, teraz wiem, że to Korona świrus
Re: Kappa - progi a właściwie ich brak
Demontaż foteli i wykładziny to max 1 h. Można też odsunąć wykładzinę bez demontażu fotelacool_r pisze: ↑25 wrz 2017, 11:59 Uuu to już trzeba mieć dużo czasu na takie zabiegi. Ostatnio też miałem okazje u siebie powalczyć z progami jak ktoś chce dogłębnie zbadać te sławne progi to można kupić za niewielkie pieniądze kamerkę podpiąć pod telefon i zbadać pacjenta od środka ale co z tego wyniknie, hyym i co dalej. Powiem tak ja poszedłem na łatwiznę czyli blacha+migomat to co się dało to jeszcze wzmocniłem płaskownikiem(miejsca gdzie lewarek się podstawia) a zabezpieczenie od wewnątrz w zestawie ze szprejem są długie wężyki żeby się tam dostać. Na zakończenie mam pytanie czy ktoś może mi powiedzieć jak u was wyglądają okolice mocowania do podwozia wahacza mowa oczywiście o tyle? Jeśli wyglądają dobrze to czy ktoś może z ciekawości pukał młotkiem.
No jak by Szyszko przeczytał ten temat to nawet KE nie mogła by jego powstrzymać
Lancia Klub Polska - Łódź
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut
Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut