Kąski warte uwagi.

Tu zamieszczamy ogłoszenia kupna-sprzedaży znalezione w sieci.
Uwaga ! Dział automatycznie czyszczony po 30-u dniach
Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: fedos » 10 paź 2017, 10:09

faraon pisze: 07 paź 2017, 22:21
giekso pisze: 07 paź 2017, 22:13 http://www.gieldaklasykow.pl/lancia-kap ... ln-krakow/

Było to lusterko wsteczne z podglądem wtedy w ofercie???

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
To nie jest oryginalne lusterko kappy.
A auto jest Volvera z naszego forum.
Padłem i nie moge sie podnieść :D
CO tam w KRK biora ? Jeszcze troszkę moją wypucuje i wystawie za 100tys :D Druga sprawa za każdym razem jak ląduje na tym dennym portalu coupe, to opis jest zwykłym stekiem bzdur :D Później jeden z drugim powiela te brednie i znawców udaje :D :D Dramat.

seraf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 303
Rejestracja: 02 maja 2016, 18:44
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: seraf » 10 paź 2017, 11:44

Snail pisze: 07 paź 2017, 22:15
seraf pisze: 07 paź 2017, 21:39 Pojechałem, zobaczyłem i nie kupiłem :) może komuś przypadnie do gustu bo jak to mówią każda potwora znajdzie swojego amatora ;)
To podziel się co Cię zniechęciło.
Zniechęciłem się po rozmowie z Maniakiem. Ale przejdźmy do rzeczy: auto ogólnie niezłe, rdza w zasadzie tylko na tylnej belce zawieszenia i tu raczej owa belka do wymiany lub piaskowania w celu weryfikacji stanu, auto było kiedyś całe malowane - miernika nie miałem ale nie widać pękającej szpachli itp. Plus nie ma przez to emblematów, felgi też w kolorze auta, tylne zawieszenie łącznie z amorkami do zrobienia bo jak dla mnie w zakrętach prowadzi sie dużo gorzej jak moja Alfa 164 - po prostu tył pływa i w zakrętach musiałem mocno zwalniać, sprężyny oczywiście do wymiany bo tył strasznie siedzi, hamulce słabe wg mnie pewnie te nowe tarcze i klocki słabej jakości, co do silnika słychać trochę zawory, przy "deptaniu" potrafi wyłączyć się LPG, co do mocy to niestety ale ja nie czułem tych 220 km - może dlatego że auto swoje waży i w środku jest cicho, wnętrze zadbane choć kilka plastików do wymiany plus przetarty fotel kierowcy. Auto wbrew pozorom myślę że godne polecenia tylko trzeba mieć na uwadze że pewnie z 2-3 tys zł trzeba jednak dołożyć albo jeździć i pisać na forum jakie te lancie są beznadziejne ;)
"Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć" - Walter Rohrl.

Awatar użytkownika
matis1906
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 580
Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: matis1906 » 10 paź 2017, 16:19

Jeżeli ma poliftowy program to nie poczujesz tej mocy, między pierwszym a ostatnim programem do 20VT była tak duża różnica jakby były to dwa zupełnie niepodobne do siebie auta. Przyspieszają podobnie, ale odczucia są zupełnie inne. Jednak wystarczy że spojrzysz na zegar i będzie wiadomo że przyspieszenie jest całkiem fajne. LPG może wyrzucać bo spada ciśnienie na reduktorze, ciekawe jakimi wężami jest poprowadzone i dlaczego są spadki. Jeśli do dorzucenia jest jedynie 2-3 tysiące to auto ma bardzo dobrą cenę.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Borek
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3050
Rejestracja: 12 maja 2012, 7:51
Lokalizacja: Łódź

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Borek » 10 paź 2017, 20:02

Cała reszta - belka zawieszenia, przetarte fotele, zużyte plastiki, sprężyny z tyłu - to niestety norma jeżeli ktoś miał to auto do zajeżdżenia. :D
2-3 tysiące powinny wystarczyć na naprawdę porządne zrobienie zawieszenia z tyłu i może ten gaz, ale tylko na tyle. Foteli w tej kasie nie zmieścisz bez solidnej dawki szczęścia, a na pewno wyjdą jeszcze inne smaczki. Ja bym spokojnie liczył 12-15 tysięcy na zakup i doprowadzenie wozu stanu bardzo dobrego.
Drop a gear and disappear!

seraf
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 303
Rejestracja: 02 maja 2016, 18:44
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Warszawa

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: seraf » 11 paź 2017, 7:52

Te 2-3 tyś zł to tak rzuciłem bo nie wiem dokładnie ile kosztuje całe nowe tylne zawieszenie ze sprężynami od faraona, nowymi amorkami itp.
Może rzeczywiście to wystarczy tylko na tylne zawieszenie i ewentualnie LPG.
A z hamulcami trzeba coś zrobić bo auto jak dla mnie kiepsko hamuje.
Plus za chwilę trzeba kupić nowe OC, opony zimowe (chyba że ktoś lubi slicki na zimę) i w sumie wyjdzie w końcu 10 tyś zł ;)

Co do przyspieszenia to około rok temu miałem okazję przejechać się Thema Turbo 205KM i w porównaniu z Kappa 220KM wydaje mi się że Thema to rakieta - ach te uderzenie gdy włącza się turbo ;)
"Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć" - Walter Rohrl.

tapatic
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 56
Rejestracja: 23 lip 2004, 0:00
Imię: Dariusz
Lokalizacja: Kielce

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: tapatic » 16 paź 2017, 23:10

Znalazłem takie ogłoszenie:
https://www.otomoto.pl/oferta/lancia-ka ... xtor=SEC-8
Jak oceniacie auto?
Czy może ktoś rozkodować VIN ZLA83800002018941
Jaka jest różnica w jeżdżeniu ze skrzynią comfort a power?

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Wilkin » 16 paź 2017, 23:36

Rewelacyjny kolor.W młodszych go już nie stosowali ;(
Silnik bez Vis - czyli najsłabsza wersja.Jakby nie patrzył 145 koni. Nigdy nie jeździłem 145, i tylko ten mi brakuje do wszystkich.
Jak opis jest zgodny z rzeczywistością, warta ceny.
95 r nie powinien mieć absolutnie żadnych problemów z korozją.
Z rozkodowania Vin-u to można ci tylko odczytać rodzaj tapicerki.
Comfort jest comfortowa a power - zapier*&^% ;) Poszukaj na forum , jest o nich wszystko łącznie z przełożeniami.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
matis1906
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Posty: 580
Rejestracja: 14 kwie 2014, 21:15
Imię: Mateusz
Lokalizacja: Lublin

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: matis1906 » 16 paź 2017, 23:57

Ona coś spadła z ceny, bo wcześniej była wystawiona za wyższą kwotę. Nie mniej wygląda bardzo fajnie, super środek, przedliftowa tapicerka jest całkiem trwała. Jeżeli jesteś poważnie zainteresowany to mogę obejrzeć za Ciebie to autko i dość szczegółowo opisać.
Pozdrawiam !

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: fedos » 17 paź 2017, 9:33

Wilkin pisze: 16 paź 2017, 23:36 Rewelacyjny kolor.W młodszych go już nie stosowali ;(
Silnik bez Vis - czyli najsłabsza wersja.Jakby nie patrzył 145 koni. Nigdy nie jeździłem 145, i tylko ten mi brakuje do wszystkich.
Jak opis jest zgodny z rzeczywistością, warta ceny.
95 r nie powinien mieć absolutnie żadnych problemów z korozją.
Z rozkodowania Vin-u to można ci tylko odczytać rodzaj tapicerki.
Comfort jest comfortowa a power - zapier*&^% ;) Poszukaj na forum , jest o nich wszystko łącznie z przełożeniami.
Ja nie wyczułem żadnej różnicy miedzy visem, a silnikiem bez tego czegoś ;D Porównywałem kiedyś i szły tak samo dobrze :)
Co do korozji każda ma progi do zrobienia prędzej czy później, wiec na to uważaj jak i okolice tylnego zawieszenia. To bolączka każdej Kappy nie ważny rocznik i nawet bezwypadkowe rdzewieją w tych miejscach.

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Wilkin » 17 paź 2017, 9:57

O tylnym zawieszeniu nie pisałem w moim poście.Tylko o karoserii ;)
Tylną belkę można wykręcić i przykręcić drugą. Fakt jest taki że auta z początku produkcji były dużo lepiej ocynkowane. Potem sobie troszkę przyoszczędzili.Z drugiej strony auto ma 22 lata ,widziałem kilka rozebranych u Maniaka z tych roczników i nie ma czegoś takiego jak zdeformowane elementy nośne. Jak również widziałem poliftówki - ostatnio 3.0 w Wawie , praktycznie bez podłogi.
Progi - w zależności kto i w którym miejscu podnosi.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

Awatar użytkownika
Egon
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1718
Rejestracja: 14 mar 2007, 0:00
Lokalizacja: Łódź -
Kontakt:

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Egon » 17 paź 2017, 10:20

Jako właściciel 3 kapp napiszę. Miałem swoją pierwszą kappe z 1995 roku. Korozyjne trzymała się super silnik bez vis czy z vis dla mnie bez różnicy. Także trzeba obejrzeć i mieć jakiś budget na naprawy. Progi w kappach jak pisze Wilkin wiele usterek ich jest przez złe podnoszenie bo fabryka się nie popisała w tym temacie.
Lancia Klub Polska - Łódź


Lancia Kappa 2.4 1997 ,Fiat 126p 1978, kiedyś 3 x Kappa 1x Lybra, oraz 35 innych aut

Awatar użytkownika
Artur G.
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2222
Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
Imię: Artur
Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
Kontakt:

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Artur G. » 22 paź 2017, 11:09

Jeśli chcesz, daj mi zielone światło to skontaktuje się ze sprzedawcą i zrobię Ci jej oględziny - tej kappy. Co do skrzyni CD lub PD są wyraźnie inaczej przełożone. Miałem CD - przełożenia są długie, sprzyjają komfortowemu przemieszczaniu się. Kolega do tej pory ma kappę z PD i dla mnie kappa zrywniejsza, ale trzeba częściej wajhować drążkiem. Moje osobiste wrażenie - jestem za skrzynią CD.

Awatar użytkownika
fedos
Użytkownik zbanowany
Użytkownik zbanowany
Posty: 1066
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: fedos » 22 paź 2017, 11:23

Wilkin pisze: 17 paź 2017, 9:57 O tylnym zawieszeniu nie pisałem w moim poście.Tylko o karoserii ;)
A czy ja pisałem o elementach zawieszenia ?

Awatar użytkownika
zygmunt1
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1117
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:58
Imię: Zygmunt
Lokalizacja: Kraków

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: zygmunt1 » 22 paź 2017, 21:23

Były: Motorower Komar, WSK 125, Gazela 175,Zastava 1100p, Skoda 105, Fiat Ritmo 1,1, Fiat Tempra 1,6, Lancia Dedra 1,8 16V, Fiat Punto II, Lancia Lybra 1.8
Jest : Lancia Lybra 2.0
, Lancia Beta Coupe 2.0 oraz firmowy Fiat Fiorino i Peugeot Partner był -jest Dacia
Tel.: 794 610 042

Beta Coupe 2,0 -(klik)

Członek Zwyczajny Stowarzyszenia :roll:

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Kąski warte uwagi.

Post autor: Wilkin » 22 paź 2017, 22:12

Mam kilka zastrzeżeń do Gammonia - ale to ja ;)
Bardzo oszczędny opis. I sprzedaje się co najmniej pół roku.
A stan z fotek bardzo poprawny.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Ogłoszenia znalezione :::”