Może ktoś miał taki problem z przełącznikiem od świateł.
Wcześniej po przekręceniu już na światła postojowe (1 pozycja) świeciły światła mijania ale dało się wyłączyć (pozycja 0) a od kilku dni nie da się wyłączyć - nie ma znaczenia w jakie pozycji jest przełącznik - światła mijania świecą po przekręceniu kluczyka.
Pytanie czy da się to jakoś naprawić czy trzeba wymienić całe przełączniki zespolone.
I czy w przypadku wymiany przełączników trzeba ściągać kierownicę - raczej tak.
Musa 1.3 - przełącznik świateł
Musa 1.3 - przełącznik świateł
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Musa 1.3 przełącznik świateł.
Standard w Ypsilonach (chyba ta sama manetka co w Musie) . Zobacz tu : viewtopic.php?f=149&t=71641
Kierownicę musisz ściągnąć .
Kierownicę musisz ściągnąć .
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2
Re: Musa 1.3 przełącznik świateł.
Generalnie problem oprócz Musy i Ypsilona występuje również w Grande Punto i Mito
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN;[/b] Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie padał deszcz ( przebieg 98698km);
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Panda III 1,2
Re: Musa 1.3 - przełącznik świateł
To ogólnie kiepsko wygląda na "wadę fabryczną" ciut zbyt krótki przewodzik.
Z plusów - to fajnie że trochę chęci i lutownica i można samemu naprawić o ile uda się zdjąć kierownicę
Bardzo dziękuję za pomoc postaram się przed zimą usterkę naprawić.
Z plusów - to fajnie że trochę chęci i lutownica i można samemu naprawić o ile uda się zdjąć kierownicę
Bardzo dziękuję za pomoc postaram się przed zimą usterkę naprawić.
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Re: Musa 1.3 - przełącznik świateł
Walczę
Niestety dosyć ciężko zdjąć poduszkę Tzn trafić w sprężyny
Podpowiedzcie mi proszę o co chodzi z taśmą jak ona ma się nie obrócić?
Okleiłem taśmą ale nie wiem czy się obróciła czy nie
Niestety dosyć ciężko zdjąć poduszkę Tzn trafić w sprężyny
Podpowiedzcie mi proszę o co chodzi z taśmą jak ona ma się nie obrócić?
Okleiłem taśmą ale nie wiem czy się obróciła czy nie
Alfa 155 1.7 8v + LPG - była
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest
Kappa 2.0 20v + LPG - była
Kappa 2.0 20v VIS + LPG - była
Musa Multijet 1.3 - jest
Musa Multijet 1.6 - jest