Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 KM. Czy moduł Multiair jest naprawialny?
Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 KM. Czy moduł Multiair jest naprawialny?
Jak w temacie czy jest możliwość wymiany elektrozaworu w module multiair. Problemem jest prawdopodobnie funkcjonowanie tego elementu na czwartym cylindrze..Zakup nowego modułu to niestety spora kasa Czy są jakieś metody na uratowanie tego modułu czy tylko opcja "kup teraz".
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 KM. Czy moduł Multiair jest naprawialny?
Czyżby nikt nie miał takiego ciężkiego przypadku?Nowy moduł zamontowany auto już śmiga ale chciałbym ten stary zregenerować.Może ktoś coś?
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
Re: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 KM. Czy moduł Multiair jest naprawialny?
Z tym problemem raczej uderzaj na forum AH.
W Lanciach silniki MA to rzadkość, dlatego pewnie temat pozostaje bez odpowiedzi.
W Lanciach silniki MA to rzadkość, dlatego pewnie temat pozostaje bez odpowiedzi.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Alfa Romeo Giulietta 1.4 170 KM. Czy moduł Multiair jest naprawialny?
Niestety na AH też nie ma zbyt wiele informacji dlatego myślałem że może u nas ktoś miał taką przypadłość.
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005
była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005