Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

MobiDoktorGSM
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 578
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: MobiDoktorGSM » 13 maja 2018, 21:57

Dziękuję. Z każdym dniem odczuwam coraz więcej radości z prowadzenia samochodu. Dziś, kolejna wycieczka do Żor, do Twinpigs. Oczywiście udana. I Ci ludzie pod Mc Donaldem oglądający się za Fedrą ;) Zresztą, trzy szyberdachy toż to szpan :D :D :D
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)

pääkäyttäjä

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: pääkäyttäjä » 14 maja 2018, 10:49

...dopóki nie przeciekają : gafa : : rotfl :

MobiDoktorGSM
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 578
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: MobiDoktorGSM » 14 maja 2018, 13:23

pääkäyttäjä pisze:...dopóki nie przeciekają : gafa : : rotfl :
Przeciekają, przeciekają.. Ale i tak ostatecznie jest dużo więcej radości z nich ;)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)

MobiDoktorGSM
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 578
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: MobiDoktorGSM » 15 maja 2018, 20:19

Pociesznie kick-down działa przetestowane, podziękował. Teraz nic złego nie powiem na ten silnik

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)

Awatar użytkownika
wujekp
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 6894
Rejestracja: 03 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: wujekp » 15 maja 2018, 21:31

Tylko nie szalej teraz za bardzo :D
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8

Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW :)

MobiDoktorGSM
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 578
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: MobiDoktorGSM » 15 maja 2018, 22:05



Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)

Awatar użytkownika
mikee72
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1106
Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: mikee72 » 15 maja 2018, 22:11

MobiDoktorGSM pisze: 15 maja 2018, 20:19 Teraz nic złego nie powiem na ten silnik
Nie wiem jak ten konkretny automat w Phedrze 'kickdownuje', ale jeśli po redukcji kręci od 3.5-4rpm,
to przynajmniej w prędkościach do 100kmh i nie pełnym obciążeniu kopnięcie powinno być odczuwalne.
Lancia Voyager Platinum 3.6 24v PB+LPG A.D.2014
Obrazek

pääkäyttäjä

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: pääkäyttäjä » 16 maja 2018, 7:48

Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz : lol :

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: Wilkin » 16 maja 2018, 9:11

pääkäyttäjä pisze: 16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz : lol :
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz :P
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

pääkäyttäjä

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: pääkäyttäjä » 16 maja 2018, 11:16

Wilkin pisze: 16 maja 2018, 9:11
pääkäyttäjä pisze: 16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz : lol :
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz :P
Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechał :D

Awatar użytkownika
Hobbysta
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 964
Rejestracja: 04 mar 2006, 0:00
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: Hobbysta » 18 maja 2018, 11:01

Całe życie człowiek się uczy, znów poznałem nowe słowo: Uciesz :lol:
Lancia Kappa 2,4jtd; produkcja lipiec 2000 - lekko przeziębiona, teraz wiem, że to Korona świrus :)

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: Bichoń » 18 maja 2018, 11:23

Jak już wałkujecie automatyczną skrzynię - w obu lybrach mam tak, że jak odejmę gaz w chwili, gdy skrzynia akurat wrzuca na wyższy bieg, to jest szarpnięcie i ze skrzyni słychać "dup". Dlaczego tak?

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 10673
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: FXX » 19 maja 2018, 17:52

pääkäyttäjä pisze:
Wilkin pisze: 16 maja 2018, 9:11
pääkäyttäjä pisze: 16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz : lol :
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz Obrazek
Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechał :D
Z 10s do stówki to raczej tylko B5 z 1.9TDi ;)

Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka


Volvo S60 R-Design D5

Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD

Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX

Obrazek

Awatar użytkownika
grzesiekj23
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 882
Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Sławno

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: grzesiekj23 » 20 maja 2018, 0:08

Może sprint do setki trochę zajmuje, ale jak się bujnie to klękajcie narody :lol: Nawet z moim silnikiem parę osob dzisiaj miało na pewno zdziwione miny ;-)
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień

Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach ;)
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat ;)

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5034
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry

Post autor: Bichoń » 21 maja 2018, 11:57

A jak automaty znoszą ciągnięcie przyczepy?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”