Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
witajcie
od jakiegoś czasu - ok. miesiaca, zauważyłem ,że jadac autem czasami na chwilke jakby tracił moc. Objaw jakbym odjął gaz, albo na chwilkę odciął dopływ paliwa. Ale od 2 dni na zimnym silniku po nocnym postoju auto niezbyt chętnie odpala.
Dzisiaj jadąc do pracy na wyświetlaczu pojawił mi się złowrogi napis: check engine w towarzystwie brzęczyka. zapaliła się stosowna kontrolka i tyle. Innych objaeów nie zauważyłem. Dojechałem do celu bez problemu.
Co to może być?
od jakiegoś czasu - ok. miesiaca, zauważyłem ,że jadac autem czasami na chwilke jakby tracił moc. Objaw jakbym odjął gaz, albo na chwilkę odciął dopływ paliwa. Ale od 2 dni na zimnym silniku po nocnym postoju auto niezbyt chętnie odpala.
Dzisiaj jadąc do pracy na wyświetlaczu pojawił mi się złowrogi napis: check engine w towarzystwie brzęczyka. zapaliła się stosowna kontrolka i tyle. Innych objaeów nie zauważyłem. Dojechałem do celu bez problemu.
Co to może być?
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
Re: Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
Najlepiej sprawdzić to na komputerze.
U mnie w Musie stało się podobnie. Okazało się, że mechanik niechcący zdjął rurkę (przewód) od turbiny tą małą co jest na pasie przednim.
U mnie w Musie stało się podobnie. Okazało się, że mechanik niechcący zdjął rurkę (przewód) od turbiny tą małą co jest na pasie przednim.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Re: Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
i już sprawa jest jasna.
Zapchany EGR i kolektor dolotowy. Czyszczenie EGR - godzinka w serwisie, na kolektor umówiłem się na po niedzieli, jak wolniejszy będę.
Ogólnie już czuć różnicę. Autko od raz nabrało wigoru.
PS. Tekst mechanika (znam ten warsztat z innych swoich aut) TEN SAMOCHÓD, A co to za model? AAA, to jakiś dziwny Fiat Idea?
Zapchany EGR i kolektor dolotowy. Czyszczenie EGR - godzinka w serwisie, na kolektor umówiłem się na po niedzieli, jak wolniejszy będę.
Ogólnie już czuć różnicę. Autko od raz nabrało wigoru.
PS. Tekst mechanika (znam ten warsztat z innych swoich aut) TEN SAMOCHÓD, A co to za model? AAA, to jakiś dziwny Fiat Idea?
Ostatnio zmieniony 19 wrz 2014, 19:57 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: EGR a nie ERG!!!
Powód: EGR a nie ERG!!!
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
Re: Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
Dobrze, że nie powiedział Opel Meriva
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Re: Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
A mnie spytali "Ile ta Dacia pali?"jakubg pisze:Dobrze, że nie powiedział Opel Meriva
Pozdrawiam Andrzej.
Jest: Lancia "Bella" Musa 1,4 Platino 2007r.
Były: Renault 5, Renault 9, VW Passat Variant, Nissan Micra.
Jest: Lancia "Bella" Musa 1,4 Platino 2007r.
Były: Renault 5, Renault 9, VW Passat Variant, Nissan Micra.
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Re: Musa 1.3 M-jet - kontrolka Check Engine
auć! pomylić Lancie z Dacią?! buaha Bezcenne!andy1158 pisze:A mnie spytali "Ile ta Dacia pali?"jakubg pisze:Dobrze, że nie powiedział Opel Meriva
ale co by nie mówić i tak jak coś to mówie że poszukuje do fiata idea. ta sama część czy naprawa od razu staje się łatwiejsza i tańsza. Musa to dla ludzi prawie to damo co ufo, yeti, czy coś równie niewiarygodnego.
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 2
- Rejestracja: 21 gru 2018, 22:16
- Skype: WarnergaxXL
- Imię: WarnergaxXL
- Lokalizacja: Panama
- Kontakt:
Musa 1 3 M jet kontrolka Check Engine
U mnie takze zapalila sie kontrolka benzyna 1,6, 78.000.
Ostatecznie pomogla wymiana obu sond lambda.
Ostatecznie pomogla wymiana obu sond lambda.