Panowie ale Delta II, Dedra, Punto I i Y nie mają z tyłu belki skrętnej tylko wahacze wleczone, a to duża różnica. Prawa i lewa strona pracuje niezależnie i połączone są tylko stabilizatorem.
Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Moderator: giekso
- Rapeek
- Forumowicz/ka
- Posty: 561
- Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
- Imię: Jacek
- Lokalizacja: mazowieckie
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Panowie ale Delta II, Dedra, Punto I i Y nie mają z tyłu belki skrętnej tylko wahacze wleczone, a to duża różnica. Prawa i lewa strona pracuje niezależnie i połączone są tylko stabilizatorem.
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
Lancia Kappa 2.0 20vT[/color]
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6
wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
No i wychodzi, ze masz racje... To, co bralem za element laczacy prawy hahacz z lewym (element podatny - czyli wlasnie belke skretna) okazuje sie byc rurowym polaczeniem obu stron ramy pomocniczej - taka swoista rozporka...
Zwracam honor i sorki za zamieszanie...
Cale zycie czlowiek "studiuje", a i tak potem glupota nad grobem "swieci"...
Zwracam honor i sorki za zamieszanie...
Cale zycie czlowiek "studiuje", a i tak potem glupota nad grobem "swieci"...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Jako, ze rodzinne auto mi się rozleciało całkiem (poczciwy scenic niby na siemensie a jednak) myśle o kupnie niestety w kredycie tipo sw w wersji najlepiej lounge 1,4 tjet Czekałem te dwa lata aż trochę potanieją. Za nieco ponad 50 tys można coś już kupić, teraz pytanie czy warto? Znajomi mi pukają w czoło i mówią bierz toyote lub hyundaia to nie będzie tak tracić na wartości jednak ja mam słabość do wloszczczyzny i mocno mi siedzi w głowie ów model. Kilku userow tu chyba jest nawet na forum?
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Mój brat to ujezdza w jakiejś taniej wersji SW (bodajże 95 KM, klimatyzacja, szyby elektryczne, i coś tan jescze w środku że nie wygląda źle). Ma pełną ekologię na pokładzie (LPG), tankuje i jeździ sobie z punktu A do punktu B.
IMO jako przyrząd do taniego jeżdżenia to aż nadto.
Zresztą Wilkin u nas męczy Tipolota od jakiegoś czasu. Z tego co z nim rozmawiałem też ma b. pozytywne podejście w kontekście relacji ceny do możliwości.
IMO jako przyrząd do taniego jeżdżenia to aż nadto.
Zresztą Wilkin u nas męczy Tipolota od jakiegoś czasu. Z tego co z nim rozmawiałem też ma b. pozytywne podejście w kontekście relacji ceny do możliwości.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
nie zastanawiaj się tylko bier... 1.4T-jet jedynie słuszny motor oczywiście na fabrycznej instalce LPG (oby Ci nie wcisneli montowanej w ASO a po gwarancji chip) klima automatyczna ( w manualnej zamknięty obieg na suwaku jak w Uno sic!) Xenon bo na halogenach to wstyd jeździć... tylko te wycieraczki na środku szyby jak w F125...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Wersja 95 KM odpada, nie na moje nerwy, jeździłem - katastrofa
Dacia Duster 1,2 TCE 4x4 2017, PF 126 ST 1983, Lancia Voyager 3,6 Platinum '14.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, Thesis emblema 2,4 jtd 2005r., THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG, Thesis Emblema 2.0T, Lancia Voyager 2,8 CRD GOLD '12.
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Tylko 1.4T-jet... szkoda, że w EU nie wsadzają 1.8 N/A
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Sebastian
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 2573
- Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
- Imię: Sebastian
- Lokalizacja: DW
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Tak, tak. Tylko mocniejszy silnik.
Co do reszty: żebyś nie wiem co dokupił to dalej budżetowe auto będzie.
Tyle , że to nie jest jego wada a cecha.
Co do reszty: żebyś nie wiem co dokupił to dalej budżetowe auto będzie.
Tyle , że to nie jest jego wada a cecha.
jest: Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR, Kymco Downtown 300i, Taczka Duster 1.3
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
było m.in.: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał)
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2066
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Wreszcie ktoś mądrze napisał, bo jak czytałem o tej "belce skrętnej" to tak sobie myślałem czy któryś z piszących w ogóle widział zawieszenie w Delcie II. Podobnież stabilizator to nie belka skrętna
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Nie ma już takich z LPG , bo je skasowali z oferty. Limitów CO2 nie spełniali czy coś - padło na LPG.pietrek125 pisze: ↑04 wrz 2019, 20:59 nie zastanawiaj się tylko bier... 1.4T-jet jedynie słuszny motor oczywiście na fabrycznej instalce LPG (oby Ci nie wcisneli montowanej w ASO a po gwarancji chip) klima automatyczna ( w manualnej zamknięty obieg na suwaku jak w Uno sic!) Xenon bo na halogenach to wstyd jeździć... tylko te wycieraczki na środku szyby jak w F125...
Co do Tipola brałem go z przedłużoną gwarancją i serwisem na 5 lat , na ta chwilę przekulane trochę ponad 22 tysie.
Silnik t-jet 120 koni, daję radę , dla mnie ciut mało , ale wystarcza żeby być najszybszym tipolem w okolicy.
Awarie nie wystąpiły.
Plusy - jest mega duży w środku - bagażnik lepiej niż wystarczający.
Wygląd - jak fiat , nie jest najgorzej.
Lpg rewelacja- z wyświetlaczem na desce, zasięg też niegłupi.
Jeździ się mega tanio. Aczkolwiek nie schodzi poniżej 10 l -100 , ale u mnie to raczej niemożliwe.
Aż tyle cierpliwości nie posiadam.
Minusy - nie jest to Alfa.
Totalnie nieporozumienie jeśli chodzi o przyciski od szyb, jakbyś się nie starał i tak otworzysz tylne, po przednie trzeba sięgnąć.Tak wiem bzdura - ale wkurza mnie kilka razy dziennie.
Jest głośny - nie jak Fabia , ale jednak widać że oszczędzali na kilogramach przy wyciszeniu. Lybra jest dużo cichsza.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Wszystko niby idzie do przodu.. ale Fiat pokazuje, że co nieco może też iść do tyłu.
W porównaniu do oryginalnego Tipo minusem w tej (hmm.. podróbie?) ok, wersji..
jest tylna - płaska i mniej wygodna kanapa oraz uchwyty drzwiowe, których nie da się chwycić
W porównaniu do oryginalnego Tipo minusem w tej (hmm.. podróbie?) ok, wersji..
jest tylna - płaska i mniej wygodna kanapa oraz uchwyty drzwiowe, których nie da się chwycić
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
To niejedyny minus w stosunku do Tipo 1... a tylne zawieszenie w jedynce niezależne na wahaczach wleczonych, a w dwójce belka skrętna...blee...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
- Jam_Belfegor
- Forumowicz/ka
- Posty: 2066
- Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
- Imię: Przemysław
- Lokalizacja: Kraków
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Od wieli lat już księgowi i marketingowcy bardziej mieszają się do produkcji i takie są tego efekty... ma ładnie wyglądać, spełniać normy, mieć osiągi ale na papierze i być tani w produkcji. 90% klientów nie ma pojęcia co to w ogóle wahacz czy belka Dla mnie było wielkim zaskoczeniem jak bębny znowu wróciły do łask... tylko czekać aż trafią z powrotem na przód Zobaczcie w ogóle jak dziś testy motoryzacyjne wyglądają. Trzaskanie drzwiami i słuchanie czy ładnie klapią, albo macanie deski rozdzielczej czy jest mięciutka czy nie. Nikt już nie zwraca uwagi czy auto "słania" się w zakrętach czy nie. Ważne że radio ładnie gra i w aucie milion światełko do nas migapietrek125 pisze: ↑06 wrz 2019, 23:07 To niejedyny minus w stosunku do Tipo 1... a tylne zawieszenie w jedynce niezależne na wahaczach wleczonych, a w dwójce belka skrętna...blee...
- pietrek125
- Forumowicz/ka
- Posty: 2850
- Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
- Lokalizacja: Gród Kraka
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Wczoraj w Trójce była audycja jak to dzisiejsze samochody są coraz gorzej wyciszone, bo producenci oszczędzają na wygłuszeniu aby zmniejszyć masę, z związku tym warsztaty Car audio maja oblężenie chętnych do wyciszenia auta... co za czasy...
Lancia Thesis może nie jest zbyt szybka, ale za to dużo pali...
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)
Są:
Lancia Thesis EMBLEMA ACC (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.4 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)
Suzuki Grand Vitara (TE) 2014r. (2.4 R4)
Re: Nowy FIAT TIPO 2015 (sedan, HB, SW)
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM