Thesis 3.0 - Błędy 1691 I 0340 s1 b1

Dyzioxx
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 6
Rejestracja: 18 maja 2019, 2:51
Imię: Damian
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój

Re: Thesis 3.0 - Błędy 1691 I 0340 s1 b1

Post autor: Dyzioxx » 12 paź 2019, 23:23

Kolega mi napisał że podobno tą pasuje "Pasuje z renault 3.0 v6 espace velsatis" co wy na to ?

Szarpie tylko p/d i 2 na 3 próbowałem robić adaptację skrzyni ale nie pomogło albo ja coś spartolilem
Ostatnio zmieniony 12 paź 2019, 23:43 przez faraon, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Nie wal posta pod postem. Używaj opcji "zmień"

Awatar użytkownika
proxima86
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 3036
Rejestracja: 28 lut 2018, 15:15
Imię: Kamil
Lokalizacja: Annopol

Re: Thesis 3.0 - Błędy 1691 I 0340 s1 b1

Post autor: proxima86 » 12 paź 2019, 23:57

Wyżej napisaliśmy co masz zrobić najpierw.

Wysłane z mojego Swift 2 X przy użyciu Tapatalka

Była:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v executive.
Jest:
Lancia Thesis 2.4JTD 10v
Lancia Thesis 3.0V6

Awatar użytkownika
kamilkoza88
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 207
Rejestracja: 29 maja 2014, 22:55
Imię: Kamil
Lokalizacja: Toruń

Re: Thesis 3.0 - Błędy 1691 I 0340 s1 b1

Post autor: kamilkoza88 » 13 paź 2019, 8:52

Odnośnie skrzyń i ich wariantów już Ci pisałem. W trakcie mojego remontu przewaliłem chyba wszystkie rodzaje skrzyń AW 55-50 SN i pasowała tylko ta od thesis. VOLVO, Renault, Nissan to mają w ogóle inną mechatronike, masz pozamieniane zawory NO z NC względem naszej skrzyni. Najbardziej podobne do naszych są te z Opla czy Sabba, jednak różnice w obudowie i walkach głównych są tak znaczace, że albo nie podejdzie ci skrzynia do bloku (blok od rzędowki a blok od V'ki), albo jak jakimś cudem to spasujesz, to przy mocnym dodaniu gazu np przy wyprzedzaniu zmienisz skrzynię (skrzynię od v6 wytrzymują coś do ok 300Nm, natomiast reszta jest słabsza i ma wytrzymałość dużo nizsza) .


Tak jak pisaliśmy wcześniej. Sprawdź najpierw kable, jak one będą ok, to wtedy należy iść w mechanikę.

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Thesis 3.0

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”