Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Niedawno zauważyłem niezbyt duży, ale jednak wyciek. Może ktoś mi powiedzieć czy to coś poważnego i czy to może pociągnąć mnie troszkę z kieszonki?
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- andrzej1
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 2556
- Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: Nysa
Re: Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Moim skromnym zdaniem powinieneś sprawdzić turbine, bo chyba przepuszcza olej. A koszt zależy od firmy która będzie ewentualnie naprawiać turbo i mechanika ale to może być coś innego .
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
Re: Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Była odnawiana w 2017r może żywot kończyć znów?
- andrzej1
- Przedstawiciel Regionalny
- Posty: 2556
- Rejestracja: 05 sty 2013, 22:02
- Imię: andrzej
- Lokalizacja: Nysa
Re: Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
To jest możliwe zależy od użytkowania
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
1. Lancia Kappa 2.0 dziewiąty cud świata.Była
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
2. Fiat Croma 1.9 Multi-Jet 150KM, BYŁA
3. Lancia Lybra 1,8 ben. sedan Była
4. Lancia Delta III 1.6 Platino od Dawida Była
5.Lancia Kappa 3.0 V6 24 Była
6. Lancia Ypsylon 1.2 V8 2004 rok Była
7. Lancia Thesis 2.0 TB 2002 rok
Re: Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Witam,
Podbijam temat bo mam takie samo zapocenie.
Czy to znaczy, że turbo do wymiany?
Podbijam temat bo mam takie samo zapocenie.
Czy to znaczy, że turbo do wymiany?
Re: Delta III 1.6 M-jet 120 KM wyciek
Temat stary, ale napiszę dla spokoju ducha tych, co go przeczytają. To co widać na zdjęciach ,to nie żaden wyciek tylko "zapocenie", trafnie nazwane post wyżej. Powodem tego jest przewód odmy, połączony z przewodem dolotowym powietrza przed turbiną. Przedmuchy z silnika ,spaliny, cząsteczki oleju i inne syfy z silnika trafiają tędy do ponownego spalenia. Jak silnik przestaje pracować, olej osadzony na ściankach tych przewodów zaczyna spływać w dół, bo rura dolotowa jest pochylona w kierunku filtra powietrza. Jak połączenie rury dolotowej i przepływomierza powietrza nie jest mocno dociągnięte opaską ,to miejsce to będzie się pocić - tak jak widać na zdjęciach. Jak jest szczelne, to olej będzie spływał niżej, do filtra powietrza. I przy okazji jest to odpowiedź na pytanie: skąd wziął się olej w tym właśnie filtrze. Tak czy inaczej normalna rzecz - taka konstrukcja.
Lancia Delta III Gran Luce 1.6 JTD 16V 88KW-120CV Platino Bicolore 2009r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.
Yamaha V-Star 1100 Classic Silverado /v.USA/ Limited Edition 2005r.