prawdę piszesz !przemas81 pisze:oswald pisze:topcio1 (i przemas81) czy wy piszecie o tych gumach? (choć z waszych postów wynika, że o łącznikach),
dokładnie piszemy o łącznikach który widziśz na zdjęciu przedstawionym przez Topcia-co tu się może zmieniać w chcrakterystyce jazd? jest on tylko krótszy o jakis centymetr jeśli dobrze pamiętam no i sztywny a nie przegubowy niczego nie musiałem kleic a walnąłem już chyba ze 20 tyś km i nic więc o co biega??? a sytuacje nie raz miałem ekstremalne
Kappa - stabilizator
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11986
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - stabilizator
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Kappa - stabilizator
Nie stwierdzam, że charakterystyka zawieszenia zmienia się na pewno, zadałem tylko pytanie, czy tak się aby nie dzieje, ogarnięty poważnymi wątpliwościami ,nie jestem ortodoksem wkładającym tylko oryginalne części, sam zmieniłem z tyłu nivomaty na amorki bez samopoziomowania (ale wciąż sachs'y) i auto jeździ bez problemów.
Jeśli ten patent za 20 pln się sprawdza, to ok. do tego jeszcze tak tanio ,dawajcie no chłopaki namiary na sprzedawcę
Sądziłem wcześniej, że piszecie o tych gumach, które wymieniał kolega krl:
Jeśli ten patent za 20 pln się sprawdza, to ok. do tego jeszcze tak tanio ,dawajcie no chłopaki namiary na sprzedawcę
Sądziłem wcześniej, że piszecie o tych gumach, które wymieniał kolega krl:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11986
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - stabilizator
warunek jest taki, że trzeba zmienić łącznik z dwóch stron jednocześnie
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Kappa - stabilizator
No jasne, to oczywiste , a... gdzie je (te wasze) można kupić, to cenna informacja dla wszystkich zainteresowanychtopcio1 pisze:warunek jest taki, że trzeba zmienić łącznik z dwóch stron jednocześnie
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11986
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - stabilizator
hym, na Allegro, w każdym sklepie z częściami do Fiata a ja kupuję w hurtowni motoryzacyjnej "RK Niedziałek"
Odp: Kappa - stabilizator
z allegro sie nie opłaca chyba zew kupujesz wiecej czesci od jednego sprzedawcy-koszta przesylki
te czesci sa w kazdym sklepie a gumy ktore pokazales sa od mocowania stabilizatora do budy-zamiennie jak sie nie myle pasuja od poloneza
te czesci sa w kazdym sklepie a gumy ktore pokazales sa od mocowania stabilizatora do budy-zamiennie jak sie nie myle pasuja od poloneza
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Odp: Kappa - stabilizator
Z tymi gumami od poloneza to będę musiał sprawdzić, bo kupiłem do kappy i mają za małą średnicę może i da się je wsadzić ale to chyba najlepiej wyjąć cały stabilizator i wtedy wciskać ale sprawdzę te od poldka a łączniki kupiłem od AR 164 długość prawie taka sama jak orginalne. Zastanawiam się tylko nad tymi gumami co przychodzą do wahacza, chciałbym w ich miejsce dotoczyć tulejki żeby pracowało w tym miejscu na sztywno gdyż orginalny łącznik nie miał w tym miejscu żadnej gumy.
Odp: Kappa - stabilizator
Witam!
Topcio,zdradź wszystkim od jakiego fiata jest ten łącznik którego zdjęcie wkleiłeś Ulysse?
Pytam mam identyczne teraz,zachowanie auta powiedziałbym pewniejsze niż na przegubowych oryginalnych(pod koniec ich żywota ),jednak zapłaciłem za szt 70zł...
pozdrawiam
Topcio,zdradź wszystkim od jakiego fiata jest ten łącznik którego zdjęcie wkleiłeś Ulysse?
Pytam mam identyczne teraz,zachowanie auta powiedziałbym pewniejsze niż na przegubowych oryginalnych(pod koniec ich żywota ),jednak zapłaciłem za szt 70zł...
pozdrawiam
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11986
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Odp: Kappa - stabilizator
Te akurat są od Bravodavid_b pisze:Witam!
Topcio,zdradź wszystkim od jakiego fiata jest ten łącznik którego zdjęcie wkleiłeś Ulysse?
pozdrawiam
Ale miał przegub, te gumy muszą tam siedzieć!!!!tomektcs pisze:. Zastanawiam się tylko nad tymi gumami co przychodzą do wahacza, chciałbym w ich miejsce dotoczyć tulejki żeby pracowało w tym miejscu na sztywno gdyż orginalny łącznik nie miał w tym miejscu żadnej gumy.
Odp: Kappa - stabilizator
topcio1 pisze:Ale miał przegub, te gumy muszą tam siedzieć!!!!
dokładnie jedna na górnej cześci wachacza druga od spodu i skręcone porządnie jeśli wsadzisz jakąkolwiek tulejke to to nie będzie to pracowało jak należy-z adużo nie kombinuj tylko wsadzaj jak sie nalezy
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- oswald
- Klubowicz
- Posty: 522
- Rejestracja: 09 cze 2008, 0:00
- Imię: Tomek
- Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki
Odp: Kappa - stabilizator
Znalazłem taki łącznik jak wasz w Łodzi na Kilińskiego 154 w sklepie Yugo-Mot zajmującym się "włoszczyzną". Łącznik jest od jakiegoś fiata, za 30 pln, są też gumy mocujące stabilizator o właściwej, czyli 21mm a nie 19mm średnicy wewnętrznej
były: 126p BIS '90, thema 2.0 16V VIS 155KM '94, seicento 900 39KM '00, kappa coupe 4.16 2000 turbo 205KM '98 nr 2013, kappa SW 2.4 20V 175KM '00.
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
są: punto 2FL 1.3 multijet 70KM '05, phedra platino 2.0 multijet chip:158KM '08
Odp: Kappa - stabilizator
Dzięki,czyli,że są krótsze od tych które włożyłem i gumy są pewnie z tulejką,w tych które ja mam tulejki nie ma,ale to szczegół,grunt,że się dobrze drogi trzymatopcio1 pisze:Te akurat są od Bravo
pozdrawiam
Odp: Kappa - stabilizator
Te gumy mocujące stabilizator to od jakiego fiata podpasowały?
Odp: Kappa - stabilizator
Ja zakładałem od poloneza. są od razu przecięte. mają lekko inny kształt ale rozmiary pasują
- Artur G.
- Klubowicz
- Posty: 2222
- Rejestracja: 22 sty 2006, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Lubartów k/Lublina
- Kontakt:
Kappa - łączniki włozone od Dedry
Witam, właśnie za sugestia innych użytkowników kappy w celu obniżenia kosztów eksploatacji założyłem w Kappie łączniki od Dedry:
w oryginale:
"zamiennik":
przy czym, te od dedry są krótsze, po włożeniu i skręceniu łącznika stabilizator ściągnął się do dołu o ok. 1,5 cm oczywiście z każdej strony. Podczas jazdy nic niepokojącego się nie dzieje poza lekkim stukaniem na niewielkich nierównościach z okolic wahaczy, podejrzewam, że to podkładka od dołu się przesuwa na dołkach. Łącznik oryginalny jest na przegubie i dostosowuje się do innych kątów podczas pracy zawieszenia, natomiast ten od Dedry jest raczej mniej podatny na te ruchy. Czy ktoś to praktykował? mi się wydaje, że raczej wrócę do oryginału, może to przesadna oszczędność?
w oryginale:
"zamiennik":
przy czym, te od dedry są krótsze, po włożeniu i skręceniu łącznika stabilizator ściągnął się do dołu o ok. 1,5 cm oczywiście z każdej strony. Podczas jazdy nic niepokojącego się nie dzieje poza lekkim stukaniem na niewielkich nierównościach z okolic wahaczy, podejrzewam, że to podkładka od dołu się przesuwa na dołkach. Łącznik oryginalny jest na przegubie i dostosowuje się do innych kątów podczas pracy zawieszenia, natomiast ten od Dedry jest raczej mniej podatny na te ruchy. Czy ktoś to praktykował? mi się wydaje, że raczej wrócę do oryginału, może to przesadna oszczędność?
pozdrawiam, Artur
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat
Kappa była przez 56 m i 14 dni.
Dedra była przez 28 m i 13 dni
Alfa 156 1.8 TS była - 26 m i 5 dni
Jaguar X-type 3.0 V6 awd był 40 miesięcy
Lancia Lybra sedan 1.6 była ponad 4 lata
była:
Delta III 1.4 150 KM przez 9 lat