Strona 10 z 13

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 24 wrz 2012, 15:07
autor: Michor
ja nie wiem jak Ty te samochody rozpoznałeś - ok.
Teraz już może lepiej sens poznałem.


Ale moja wersja mi się bardziej podoba :P

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 24 wrz 2012, 15:23
autor: Nat
Miło mi zakomunikować panu w obecności forumowiczów, aczkolwiek mogą oni posłużyć jako dowód prawdziwości zgoła innej wersji, że wersja pańska jest równie solidna jak błyskotliwa. Zresztą wszystkie wersje są siebie warte. ;)

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 24 wrz 2012, 15:41
autor: paśny
Nie pozwalam na takie zrelatywizowanie tej sprawy. Wszak fakt, to najbardziej uparta rzecz na świecie :D

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 25 wrz 2012, 8:46
autor: Nat
Nas jednak interesuje to, co będzie dalej, a nie ów dokonany już fakt!

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 25 wrz 2012, 9:37
autor: paśny
Nu, gdie że baron?

Re: Rodzynki rynku wtórnego...

: 25 wrz 2012, 9:46
autor: Michor
Fakt dokonania faktu nie zmienia faktu relatywizacji i przedstawienia odrębnej wizji przez Kolegę Nat.
Powinniśmy sobie zadać pytanie która wersja jest historycznie poprawna?
Czy pierwsza interpretacja zaprezentowana czy późniejsze, heretyckie - bo jakież magiczne i diabelskie zdolności trzeba mieć ażeby rozpoznać te samochody na filmie - poglądy.

Niedość że powyższe to jeszcze wzdłuż drogi rosły brzozy!!

Duży, 12-stronicowy test Thesis V6 vs R5 po francusku

: 11 mar 2013, 12:16
autor: Nat
:link:

Thesis w USA...

: 12 gru 2013, 0:37
autor: jjash
...nikt by się nie spodziewał, a jednak! oto ona!

Lancia Thesis treffen 2012 Arnstadt

: 05 lip 2014, 23:45
autor: broker

O Thesis w onet.pl

: 15 lis 2014, 9:42
autor: marek_krupa
W onecie ukazał się długi artykuł opisujący lancię Thesis. Szkoda, że Panu redaktorowi "udało się" pominąć najlepsze jednostki silnikowe. Pisze o dobrej wytrzymałości (200 tyś km ) silnika JTD 150 KM. Dwójka moich znajomych posiadających te silniki w Kappie i AR 156 mają przejechane bez rozbierania po 1,2 milionów km. Może władze klubu spróbowałyby nawiązać bliższy kontakt z moto-skrybami i w efekcie tego udzielały im fachowych porad. Zresztą problem dotyczy całej "włoszczyzny". Z każdej motoryzacyjnej gazet możemy się dowiedzieć, że najlepsze są samochody niemieckie i nawet przestaje to już nas dziwić i denerwować. Jednak, może warto coś zrobić na płaszczyźnie przepływu rzetelnej informacji z naciskiem na fachową wiedzę. Może warto zadbać o przekazanie garści wiedzy naszym zacnym " żurnalistom". Przykładowo, w ostatnim Motorze pod niebiosy wychwalane jet nowe Audi TT. Posiada super silnik 2/16v turbo o mocy 230 KM. A przypomnę, że 20 lat temu Fiat Coupe z silnikiem 2/20VT miał 220 KM. Inny przykład, Auto Świat wydał katalog "Silniki do kontroli" w drugi tomie opisywane są silniki Alfy seria Twin Spark. Autor rozwodzi się nad tematem lepszego spalania mieszanki przy zastosowaniu 2 świec na cylinder- większa moc , kultura pracy. Ubolewam, że chłopisko nie pochyliło się nad tematem jak i dlaczego przebiegają kable zapłonowe do małych świec-dopalających. A co za tym idzie kiedy w cylindrze występuje przeskok iskry na małej świecy.
Pozdrawiam
Marek

Re: O Thesis w onet.pl

: 15 lis 2014, 10:12
autor: ArtoKucior
Czytałem artykuł. Zresztą wszystko czytam co gdzie napiszą o Thesis :) Co jak co ale można się cieszyć taką opinią. Zawsze kupujący ma lepiej bo taniej kupi niż w porównywalnym stanie zużycia jakiego Niemca, który będzie droższy ze 20tyś zł. Kiedyś miałem sytuację jak Alfą moją zaparkowałem w Wawie na parkingu. Podszedł koleś do mnie trochę pogadać o Alfie. A to że piękna ale strasznie awaryjna...zaraz go sprowadziłem na ziemię, i tylko przyglądałem się i się w sobie śmiałem z niego jakie miny robił jak opowiadałem o awaryjności mojego egzemplarza np że dopiero po 50 tyś km z przodu wahacze wymieniłem górne i dolne, a to że tyłu jeszcze nie robiłem w ogóle (i teraz już ponad 100 tyś km i tył nadal świetnie się spisuje i przód ciągle też). Nie wiem skąd te wszystkie informacje o tych wahaczach że się wybijają szybko. Może od tych, którzy nie oszczędzają auta, nie patrzą czy dołek dół czy dziura to szybko jadą a jak wiadomo, im mniej użytkownik poczuje dołek tym więcej poczuje całe zawieszenie ten dołek. Ja zawsze miałem i mam opinię na temat aut włoskich, że są bardzo dobrymi autami ale trzeba o nie dbać a nie wozić cegły po polach. Od tego są passaty :) Pozdrawiam wieśwagenowców

Re: O Thesis w onet.pl

: 15 lis 2014, 12:48
autor: Swiety
to co oni tam piszą (znaczy się w onecie) zazwyczaj nijak się ma do rzeczywistości, ot radosna twórczość chałupnictwa.

Re: O Thesis w onet.pl

: 15 lis 2014, 13:37
autor: marek_krupa
Tylko taka pisanina kształtuje powszechne opinie.

Re: O Thesis w onet.pl

: 15 lis 2014, 18:58
autor: Wilkin
marek_krupa pisze:Tylko taka pisanina kształtuje powszechne opinie.
W mojej opinii należy się tylko z tego cieszyć ;)
Onet odsiewa ziarna od plew.Skutkuje tym że na tym forum urzędują userzy, którzy posiadają własne zdanie ,a nie powszechne. ;)

Re: Lancia Thesis

: 15 lis 2014, 20:40
autor: Swiety
doleje olio do fuego... thesis... piękne wnętrze, ale karoseria jest tak bezczelnie brzydka, że patrzenie na nią wzbudza we mnie nieopisane obrzydzenie :P