Strona 2 z 2

Re: Thesis Emblema 3.2L

: 02 wrz 2010, 9:50
autor: fazi
Moim zdaniem ,gdyby nie to,że szukałem diesla,zainteresował bym sie nią,jest juz jakis czas ,tyle że miłosnicy sie nia przestali interesować :D .

Re: Thesis Emblema 3.2L

: 21 wrz 2010, 23:59
autor: NdR
fazi pisze:Moim zdaniem ,gdyby nie to,że szukałem diesla,zainteresował bym sie nią,jest juz jakis czas ,tyle że miłosnicy sie nia przestali interesować :D .
Bardzo ładny i zadbany diesel stoi w Częstochowie za ~40kpln. Jest na Allegro, oglądałem go, właściciel wie co sprzedaje.

Ja już swoją odebrałem, zrobiłem pierwsze 250km. Niniejszym dołączam do klubu i rozglądam się za bezpiecznym podniesieniem mocy silnika (te 230KM to za mało na 1850kg)

Re: Thesis Emblema 3.2L

: 22 wrz 2010, 1:19
autor: Złotówa
NdR pisze:
fazi pisze:Moim zdaniem ,gdyby nie to,że szukałem diesla,zainteresował bym sie nią,jest juz jakis czas ,tyle że miłosnicy sie nia przestali interesować :D .
Bardzo ładny i zadbany diesel stoi w Częstochowie za ~40kpln. Jest na Allegro, oglądałem go, właściciel wie co sprzedaje.

Ja już swoją odebrałem, zrobiłem pierwsze 250km. Niniejszym dołączam do klubu i rozglądam się za bezpiecznym podniesieniem mocy silnika (te 230KM to za mało na 1850kg)
Jeśli kupiłeś 3.2 V6 to obawiam się, że w rozsądnych pieniądzach nie powojujesz z podniesieniem mocy. W sumie wg. mnie najbezpieczniejszą metodą jest montaż kompresora, ale to i koszty dość znaczne i niewielu mechaników, którzy by się podjęli takiego zadania. No i pytanie czy pod maską jest miejsce na takie urządzenie. Chociaż skoro znajdują miejsce w AR 156 GTA to i w Thesis się znajdzie. Prawdopodobnie są to te same silniki, więc powinno się znaleźć części potrzebne do takiej operacji, jednak to jest już grubsza zabawa.