Strona 2 z 2

Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej

: 23 maja 2018, 12:57
autor: Rumcyk27
Odkopię temat.
Próbowałem dzisiaj w swojej Lancii T-jet 1.4 skasować inspekcję olejową , pobiegłem do samochodu, zainstalowałem MultiECUScan ...... no i lipa. Nie może połączyć się z modułem ELM bluetooth. Sam moduł został przez program znaleziony, ale nie połączyłem się z autem. Domyślam się, że mam moduł ten, który się nie łączy - takie informacje przynajmniej zawarte są na stronie producenta MultiScan-a. To, że moduł ELM nie łączy się, sprawdziłem dodatkowo programem Torque. Z racji tego, że nie chce mi się przerabiać ELMa mam pytanie do tych, co już przerabiali ten temat - które moduły i w jakiej wersji łączą się z pojazdem. Nie chciałbym kupować kolejnego metodą prób i błędów.

Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej

: 11 lis 2018, 15:48
autor: Artur G.
U mnie, ze dwa, trzy lata temu włączyła się sygnalizacja klucza. Poczytałem na forach, alfaholicy stwierdzili, że po ok. 1000 km powinna zniknąć sama. Tak rzekomo jest w 159/Brera. Pamiętam jak dziś,że świeciło, nic nie zrobiłem i po jakimś czasie znikło. Nie pamiętam czy po 100 czy po 1000 km. Odnawiam temat, gdyż kilka dni temu u mnie ponownie się włączyło z darma racji. Pojeżdżę z tym komunikatem, min. 1000 i jeżeli nie zniknie do tego przebiegu spróbuję wykasować. Zrobię trak z ciekawości czy faktycznie zniknie samo. Teraz dużo jeżdżę, ale wymiany oleju robię nie rzadziej jak 10000 km, tego bardzo pilnuję.

Re: Delta III - kasowanie inspekcji serwisowej

: 26 lis 2018, 14:08
autor: Artur G.
Ale się narobiło ... : gafa : : yesyes :
Po kilkuset kilometrach przebiegu informacja serwisowa - kluczyk pomiędzy zegarami, jak przewidywałem zniknął.