Bzdury, wtryski przed liftem były 4-dziurkowe, a po lifcie 2-dziurkowe, a moc to jedynie ecu.SP6QKX pisze:Witam
Lekko różni się program w ECU 90KM i 103KM ale to nie wiele da bez zmiany wtryskiwaczy bo te dwa motory różnią się jeszcze wtryskiwaczami w wersji 103KM są wtryskiwacze IWP001 z 4-rema dyszami zaś w 90 Konnej jak dobrze pamiętam są dwie .
Pozdrawiam
Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 155
- Rejestracja: 27 wrz 2012, 18:51
- Imię: Maciek
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
Delta T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Punto Starjet
Doblo Multijet
500L Trekking T-jet
Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
Temat zainteresował mnie kiedyś w przypadku silnika 1.8 8v do delty - podobnie były tam wersje 90 i 103 KM. Jedyną różnicą którą namierzyłem był ogranicznik otwarcia przepustnicy.
Szukałem różnic w ECU, ale różne numerki pochodziły z różnych wersji i nie dało się niczego wywnioskować na przykładzie kilku udokumentowanych sztuk (udokumentowany, tzn. wbita w dowód odpowiednia moc). Teraz myślę, że mogłem jeszcze po VINie moc sprawdzać, ale już nie chce mi się w to bawić drugi raz.
Kiedyś miałem jeszcze deltę 1.8 8v "103" i nie zauważam różnicy w mocy w stosunku do obecnej "90".
Szukałem różnic w ECU, ale różne numerki pochodziły z różnych wersji i nie dało się niczego wywnioskować na przykładzie kilku udokumentowanych sztuk (udokumentowany, tzn. wbita w dowód odpowiednia moc). Teraz myślę, że mogłem jeszcze po VINie moc sprawdzać, ale już nie chce mi się w to bawić drugi raz.
Kiedyś miałem jeszcze deltę 1.8 8v "103" i nie zauważam różnicy w mocy w stosunku do obecnej "90".
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
Ale odkopa zrobię po latach
Delty nie mam już od 6 lat ale doskonale pamiętam, jak to tam było z tym silnikiem.
Miałem wersje "niby" 90KM bo pochodziła z Niemiec. Nigdy nie wierzyłem w te 90KM bo jeździła lepiej jak Golf 3 90KM, fakt faktem był on na jedno punkcie, ale nie ważne.
Auto testowałem na kresce z Bravo 1.6 16v które miało na 100% 103KM. Auta szły równiutko. Do tego miałem komputer ECU z naklejką 103PS.
Było to dawno temu i dalej uważam że był to najbardziej bezawaryjny silnik jakim kiedykolwiek jeździłem
Delty nie mam już od 6 lat ale doskonale pamiętam, jak to tam było z tym silnikiem.
Miałem wersje "niby" 90KM bo pochodziła z Niemiec. Nigdy nie wierzyłem w te 90KM bo jeździła lepiej jak Golf 3 90KM, fakt faktem był on na jedno punkcie, ale nie ważne.
Auto testowałem na kresce z Bravo 1.6 16v które miało na 100% 103KM. Auta szły równiutko. Do tego miałem komputer ECU z naklejką 103PS.
Było to dawno temu i dalej uważam że był to najbardziej bezawaryjny silnik jakim kiedykolwiek jeździłem
Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
Bo w porównaniu do innych motorów z Delty II to zarówno 1.6 i.e 8v i 1.6 16v to faktycznie najbardziej idiotoodporne i bezawaryjne silnikiTADEO pisze:Ale odkopa zrobię po latach
Delty nie mam już od 6 lat ale doskonale pamiętam, jak to tam było z tym silnikiem.
Miałem wersje "niby" 90KM bo pochodziła z Niemiec. Nigdy nie wierzyłem w te 90KM bo jeździła lepiej jak Golf 3 90KM, fakt faktem był on na jedno punkcie, ale nie ważne.
Auto testowałem na kresce z Bravo 1.6 16v które miało na 100% 103KM. Auta szły równiutko. Do tego miałem komputer ECU z naklejką 103PS.
Było to dawno temu i dalej uważam że był to najbardziej bezawaryjny silnik jakim kiedykolwiek jeździłem
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 3
- Rejestracja: 16 lis 2013, 3:11
- Imię: Daniel
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Re: Delta II - 1.6i 16V 103KM a 90KM ?
matfiej pisze:Bzdury, wtryski przed liftem były 4-dziurkowe, a po lifcie 2-dziurkowe, a moc to jedynie ecu.SP6QKX pisze:Witam
Lekko różni się program w ECU 90KM i 103KM ale to nie wiele da bez zmiany wtryskiwaczy bo te dwa motory różnią się jeszcze wtryskiwaczami w wersji 103KM są wtryskiwacze IWP001 z 4-rema dyszami zaś w 90 Konnej jak dobrze pamiętam są dwie .
Pozdrawiam
Niestety ale się mylisz , miałem Lancie 90KM i 103KM po 96r były przywiezione z Niemiec i 90KM miała 2 dziurkowe a 103KM miała 4-ro, podobnie było w Fiatach z tym samym silnikiem, z którymi to miałem wielokrotnie do czynienia.