Heathen pisze:bronx pisze:różnica między nowymi była tylko taka że :
wciskały sie z taką samą siłą, ale rozprężały sie nowe bardzo powoli a stare dużo szybciej - mi to kompletnie nic nie mowi
yy coś tu namieszałeś.
Amortyzator powinien wciskać się z dużym oporem i BŁYSKAWICZNIE powracać do stanu rozprężonego.
Tylko wtedy zapewni stały kontakt koła z podłożem;)
Dziwie się że tego na szarpakach nie wykryli. Zawsze (jeżdżę na Paniówki) na stacji koleś na koniec karze bujać autem na boki, oraz tył przód.
W przypadku słabych amorków auto buja się jak wanna...
Nic nie namieszałem, zachowywały się tak jak opisałem. wciskały się z trudem oba , z tym że stary sasch szybko sie rozprężał a nowy dużo wolniej, powolutku wysuwał się do góry.
Autem też bujałem i było sztywne, nic nie wskazywało że amorek woła o zmianę.
A tu proszę taka poprawa
DODANO :
Kupiłem wahacze w LT fast po 153 - rabat.
Na necie były kamoka na które chciałem sie skusić aby tio przetestować, jedna sztuka 104zł+wysyłka 16zł.
Co dawało atrakcyjną cenę, niestety nigdzie nie było komplety. Z tej racji dołożyłem 80zł i będzie coś co powinno pożyć długoo .... ???