Strona 3 z 3

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

: 29 gru 2022, 12:45
autor: volf
A o ile jest za wysoko?
Druga sprawa-pewnie po czasie nieco usiądzie.
Trzecia-lepiej wyżej niż niżej-przynajmniej spód auta mniej porysowany, chyba, że u ciebie drogi równe jak stół a poza asfalt nie wyjeżdżasz :)

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

: 29 gru 2022, 15:56
autor: Tomzik
Raczej nie wyjeżdżam, bardzo rzadko. Teraz zerknę jak światła po ciemku świecą. Ale stanowczo wolę, żeby siedziało jak oryginał.

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

: 29 gru 2022, 16:46
autor: piterstilo
Moja propozycja. Zamiast przepłacać za oryginały do Lancii, kupić do Fiata Bravo.
Mam tak w swojej Lancii. Wymiana była w maju 2021.
Powodem było pęknięcie sprężyny, ale gwoli ścisłości wcześniej był wyciek z amortyzatora. Może oczywiście nie łączyć tych zdarzeń, jeśli ktoś uważa.

Czyli od tamtej zmiany nic się złego nie dzieje z autem.

Re: Delta III 2.0 M-jet - wymiana przednich sprężyn

: 01 lut 2023, 21:11
autor: Tomzik
Tak się składa, że moje pękały po około 3 latach i mniej więcej 60 tysiącach km. Zatem chyba jeszcze za wcześnie na ocenę oryginałów z Bravo ;)

Ja nie wiem, może spróbuję tych z Tevemy...

Szlag by trafił te ceny oryginałów, amortyzator za 420 a sprężyna 900... Gdzie mam 242 tysie na blacie i amory wciąż fabryczne (choć 1 się zaczął pocić) a sprężyny już 3 poszły w : cenzura :