Jak się narazić przed wyborami?
Moderator: Wilkin
- paśny
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 1908
- Rejestracja: 01 paź 2007, 0:00
- Imię: Piotr
- Lokalizacja: Warszawa / Młynek
Odp: Jak się narazić przed wyborami?
A widziałeś jakieś osiedle firmy BARC? Np. "Pod Dębami".
Viva la macchina
Odp: Jak się narazić przed wyborami?
Tak to jest zawsze, komuna była beee ale jak spojrzeć na bloki z wielkiej płyty to tu sąsiadowi nie masz jak zaglądać do sypialni, no nie mówię o lornetkach i sąsiadce w bikinigrzole pisze:Jeżeli urzędnik jest architektem lub planistą przestrzennym z dobrym gustem to why not?psadow2 pisze:Tylko, że porządek, ład i np. poczucie estetyki to są pojęcia względne - i kto ma o tym decydować? Bo jeżeli urzędnik to ja zaczynam się bać.
Mnie osobiście najbardziej irytują i odstraszają "urocze, kameralne osiedla" w typie beczki śledzi (inwestycje warszawskiej firmy D.D.) gdzie sąsiad sąsiadowi w gary spogląda oraz "gustowne" apartamentowce w typie najgorszych wzorców wielkiej płyty (stawiane przez J.W.C.). To co napisałem wskazuje, że równie dużym zagrożeniem (jak nie większym) od "widzimisie" urzędniczego jest mentalitet polskiej deweloperki. Nazwy firmy celowo skrócone a opinia na ich temat ma związek z moim gustem estetycznym i odczuciem dyskomfortu na myśl o zamieszkaniu w takich nieruchomościach.
Odp: Jak się narazić przed wyborami?
Masz rację.
Ale trochę zbaczamy od zasadniczego tematu.
Co sądzicie o zarządzaniu miastem w aspekcie wczorajszej "jazdy" samochodem ?
Opady śniegu rozpoczęły się po godz.13, wracając do domu (16-19 ) nie widziałem żadnej piaskarki a ulice nadawały się do jazdy saniami
Ale trochę zbaczamy od zasadniczego tematu.
Co sądzicie o zarządzaniu miastem w aspekcie wczorajszej "jazdy" samochodem ?
Opady śniegu rozpoczęły się po godz.13, wracając do domu (16-19 ) nie widziałem żadnej piaskarki a ulice nadawały się do jazdy saniami
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Odp: Jak się narazić przed wyborami?
Podobno technologia jest taka że sypią dopiero jak przestanie śnieg sypać. Ale dzięki temu dwa tiry które nie mogły podjechać pod wiadukt nad WKD na Łopuszańskiej skutecznie sparaliżowały całą Łopuszańską i Marynarską w kierunku al. Jerozolimskich. Jednemu się prawie udało, zatrzymał się na awaryjnych na środkowym pasie kilka metrów od szczytu wiaduktu i mielił śnieg kołami. Drugi blokował lewy pas stojąc przed wiaduktem na awaryjnych i robił sobie miejsce czekając aż wszystkie samochody zjadą z wiaduktu i będzie mógł wjechać z rozpędu
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Odp: Jak się narazić przed wyborami?
Technologia ?
Raczej sądzę, że oszczędność (dla miasta ale nie obywateli).
Prawidłowa reakcja powinna być taka:
1. Informacja o opadach
2. Gotowość służb oczyszczania
3. Zaczyna padać = wyjazd (sypanie itp.)
Chlorki czy też inne solanki raczej nie wyparują przez kilka godzin.
Oszczędności:
Miasto : mniejsze opłaty za oczyszczanie ulic
Straty:
Kierowcy : czas, paliwo, stłuczki
MZA: Paliwo
Podsumowując
Zapewne bilans strat jest znacznie większy niż bilans zysków dla miasta.
Raczej sądzę, że oszczędność (dla miasta ale nie obywateli).
Prawidłowa reakcja powinna być taka:
1. Informacja o opadach
2. Gotowość służb oczyszczania
3. Zaczyna padać = wyjazd (sypanie itp.)
Chlorki czy też inne solanki raczej nie wyparują przez kilka godzin.
Oszczędności:
Miasto : mniejsze opłaty za oczyszczanie ulic
Straty:
Kierowcy : czas, paliwo, stłuczki
MZA: Paliwo
Podsumowując
Zapewne bilans strat jest znacznie większy niż bilans zysków dla miasta.
- BJK
- Forumowicz/ka
- Posty: 351
- Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Warszawa (wcześniej Piła, Szczecin, Londyn)
- Kontakt:
Re: Jak się narazić przed wyborami?
w temacie (jak ostatnio jeżdże po Warszawie to widzę) to stwierdzam, że opłata za wjazd do centrum jak najbardziej - kiedy się pojawi prawdziwa komunikacja miejska. Pociągi przyjeżdżają jak chcą - idąc na pociąg musisz być "pomiędzy" tą a tą to może przyjedzie. Ale nie zawsze. O informacji na stacji też możesz zapomnieć (doświadczenia z grudnia 2009)
buspasy też są dobrym rozwiązaniem - tam gdzie ma to sens! a w miejscach gdzie je zrobili powiększyli po prostu korki. Zamiast dobudować dodatkowy pas dla autobusów zwyczajnie zabrali jeden kierowcom. I jak było wspomniane - autobus zanim dojedzie do buspasa stoi w korku. Czyli sytuacja jak ze znakologią stosowaną - stawiamy byle jak. Są wypadki to ograniczmy prędkość i będzie dobrze.
Parkingi w centrum zawsze będą płatne bo i wjazd do centrum płatny bedzie w określonych godzinach. Przy bezpłatnych parkingach ludzie jeździli by do pracy przed godziną obowiązywania opłaty i wyjeżdżali po godzinach - tak jak się to robi np. w Londynie (jeśli firma w której pracujemy udostępnia parking:P)
buspasy też są dobrym rozwiązaniem - tam gdzie ma to sens! a w miejscach gdzie je zrobili powiększyli po prostu korki. Zamiast dobudować dodatkowy pas dla autobusów zwyczajnie zabrali jeden kierowcom. I jak było wspomniane - autobus zanim dojedzie do buspasa stoi w korku. Czyli sytuacja jak ze znakologią stosowaną - stawiamy byle jak. Są wypadki to ograniczmy prędkość i będzie dobrze.
Parkingi w centrum zawsze będą płatne bo i wjazd do centrum płatny bedzie w określonych godzinach. Przy bezpłatnych parkingach ludzie jeździli by do pracy przed godziną obowiązywania opłaty i wyjeżdżali po godzinach - tak jak się to robi np. w Londynie (jeśli firma w której pracujemy udostępnia parking:P)