pääkäyttäjä pisze: ↑01 lut 2017, 21:58
Ekhm, po Lybrze wsiadlem do Ibizy. Ta ostatnia ma taki sam promień zawracania. Tu dopiero było zdziwko.
Lähetetty minun Xperia XZ laitteesta Tapatalkilla
Tam to już rzeczywiście pojechali
Ja byłem zdziwiony, bo mój pierwszy samochód - Espero, mimo większych gabarytów lepiej zawracało niż Lybra
Potem przesiadłem się do AR156 na Sportpacku
Dla niewtajemniczonych - średnica zawracania większa niż wszystkie powyżej wymienione włącznie z Kappą
Michal198422 pisze: ↑01 lut 2017, 22:06Lybrę to ja oglądałem i w niej siedziałem i TYLKO jechałem, nie parkowałem itp
Kappa też do zawrócenia wymaga kortu tenisowego (zresztą alfa 147 lepsza nie jest, co mnie lekko zszokowało, bo znacznie mniejsza, a promień niemal identyczny
). Ale K w stosunku do Lybry jest szersza, dłuższa i zdecydowanie mniej wygodna do postawienia gdzieś w mieście
Doceniłem niewielkie pojazdy, kiedy w centrum handlowym ZERO miejsc.. Ani K, ani Lybry bym tak nie postawił, jak gokarta się dało
Lybra z 5-cio cylindrówką pod maską ma tyle samo co Kappa
A AR147 ma więcej od Lybry i Kappy - 11.5m vs 10.9m
Wymusza to konstrukcja zawieszenia.
PS. AR147 GTA ma tyle co Lancia Thesis - ponad 12m