Strona 6 z 6

Re: Phedra - 2.2 JTD?

: 01 cze 2021, 21:08
autor: Swiety
Na różnych forach PSA, piszą że wtryski są bardzo delikatne... I generalnie jak cokolwiek się posypie to lwią część naprawy pochłania sama robocizna przy 2.2 z powodu

Re: Phedra - 2.2 JTD?

: 01 cze 2021, 21:25
autor: Tomzik
Bla, bla, bla - z powodu czego? Aaa, trudnego dostępu. Też powtarzane w AŚ jak mantra. Ciekawe, który van ma silnik z super dostępem do czegokolwiek i wywalony na przód jak zwykłe osobówki.

Przed zakupem swojej też czytałem te bzdety - pytam mojego mechaniora o ten silnik. A on - a to ten 2,2 co był też w Scudo - no to co za problem? Scudo przecież jest bliźniaczą konstrukcją.

A co do wtrysków - aż wykopałem swojego lapka - speszyli for ju ;)
DSC_0151.JPG
Przelot 220 tysięcy km. Chyba nie wygląda to źle. mg/wtrysk

Zwłaszcza, że w Delcie 2,0 pokazuje mi na 2 wtryskiwaczach ponad 1 mm3 na wtrysk. Jednostki nieco inne, ale zakładając, że mm3 to 0,8mg Delta ma dużo większe odchyłki.

Re: Phedra - 2.2 JTD?

: 02 cze 2021, 1:31
autor: ktoś ŁDZ
Wydaje mi się, że co byś nie kupił, niestety wszystko może zrujnować portfel. Czy to jakiekolwiek JTD, Multijet, HDI czy TDI itd.

Wystarczy dbać - to zależy od nas, a także trzeba jeszcze trafić z nutką szczęścia zadbany egzemplarz - z tym jak jest to wiadomo.

Z każdym autem/silnikiem jest loteria, ale widziałem kilka sztuk Freelandera z tym silnikiem z przebiegiem nawet ponsd 400 tys. km. Bez większych remontów (tata pracuje w serwisie Dżag i Land).

Wysłane z mojego telefonA


P.S. Czemu nie ma polubienia posta, Tomzik masz lajka ;)

Re: Phedra - 2.2 JTD?

: 02 cze 2021, 14:49
autor: grzesiekj23
Dostęp jest utrudniony, jak to w Vanie, ale nie ma, albo jeszcze się nie spotkałem z częścią do której trzeba wyciągać silnik. Rozrząd, EGR, Turbina, zawór n75, świece żarowe, pokrywa zaworów, alternator, rozrusznik, koła pasowe... To wszystko było ruszane u mnie, większość sam w garażu robiłem. Jak się odkręci mechanizm wycieraczek to już w ogóle jest luksus ;)