Kappa - problem z immobilizerem

Anonymous

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Anonymous » 22 lut 2007, 19:24

Witam
Planuje zakup Kappy model 2.4 z roku 1997.
Autko mialo wczoraj w aso fiata robione przednie zawieszenie + hamulce. Wczesniej jezdzilo super, zapalalo za kazdym razem.

Dzis bylem we fiacie i mowia ze podczas manewrow w warsztacie auto zgaslo i nie daje sie uruchomic. Swieci sie caly czas kontrolka od immobilizera (na desce rozdzielczej). Po podlaczeniu pod egzaminer wychodzi blad immobilizera.

Czy ktos moze mi poradzic co z tej sytuacji zrobic? We fiacie mowia, ze moga sobie z tym nie poradzic a ja na szczescie nie podpisalem jeszcze umowy kredytowej ;)

Pozdrawiam
Kuba

Awatar użytkownika
aro
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1998
Rejestracja: 29 mar 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Gorzyczki woj. śląskie

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: aro » 22 lut 2007, 19:32

Widać ASO coś spierdzieliło. Czy przed wizytą w Aso auto zapalało normalnie?

Anonymous

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Anonymous » 22 lut 2007, 19:35

zapalał normalnie,
z tymze są tylko dwa kluczyki z czego 1 jest dorabiany :(

czy w ogole jest mozliwosc obejscia/wylaczenia jakos immobilizera w kappach ? albo dorobienia klucza matki z nowym kodem ?

troche mnie ta cala sytuacja martwi :(

Guliver
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 143
Rejestracja: 26 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Guliver » 22 lut 2007, 19:50

Uznajcie top za OT. W jednym z aut swoich ( nie powiem jakim żeby ktoś nie napisał że podpowiadam złodziejom) zrobilem tak. Dopadłem się glównego pudełka z immobilaiserem i tak były przekaźniki. Rozwalilem ich obudowy i wsadziłem kawałki plastiku w elektromagnesy żeby się zawsze stykały. Dziecinnie proste i druciarskie ale dzałało do końca :D
Lancia Kappa 2,4 T.DS sedan blękitnosqry :)

www.czardasz.org

Awatar użytkownika
EWCIA
Klubowiczka
Klubowiczka
Posty: 497
Rejestracja: 07 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: EWCIA » 22 lut 2007, 19:55

Ogólnie to przerabiałam..tylko u mnie dioda od immo nie gasła..siłą rzeczy nie można było odpalić.. :? .Byłam u 3 fachur elektryków : do bani : , płakałam i jęczałam na forum...i nic....prawie już straciłam nadzieje...codziennie się denerwując : nerwus : , że nie mogę odpalić...W końcu na jakimś spocie Nasz Larry123 :bravo: , tak tak Nasz ulubieniec powiedział -"Ewcia zacznij od najprostszej rzeczy....po co latasz i wydajesz na elektryków i fachury od alarmów.., czy wymieniłaś baterię???" :ojej: ....No tak ..hmm :roll: ..o tym to nie pomyślałam..i "fachowcy" też..ale kasę brali...Baterie kupiłam nowe sztuk 2 i co??? działa....Nie wiem jak u Ciebie...pewnie to poważniejsza sprawa...i z tego co wiem droga..bo tak- albo rozkodowujesz wszystko albo sprowadzasz kody, dorabiasz klucz programujesz klucze od nowa..jakoś tak..ja to przerabiałam w omedze...i koszt był ok. 680zł., podejrzewam, że w naszych cudownych Lanciach drożej...ale podzwoń do serwisów i popytaj...Aha jeszcze jest inne wyjście...czasem w gazecie się ogłaszają "Panowie" dorabiający i programujący klucze na tzw. miejscu, podjeżdza furgonetką- mini zakład z różnymi akcesoriami ..i pan "dorabia"... ale nie wiem czy to się zdarzało jeśli chodzi o Lancie..
Panowie jeśli coś naplątałam poprawcie mnie.. :wink: :D
Ostatnio zmieniony 22 lut 2007, 19:59 przez EWCIA, łącznie zmieniany 1 raz.
kiedyś Kappa Blue Lady - obecnie Coupe 20VT ;-)

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: prezesjm » 22 lut 2007, 19:55

"Guliver" pisze:Uznajcie top za OT. W jednym z aut swoich ( nie powiem jakim żeby ktoś nie napisał że podpowiadam złodziejom) zrobilem tak. Dopadłem się glównego pudełka z immobilaiserem i tak były przekaźniki. Rozwalilem ich obudowy i wsadziłem kawałki plastiku w elektromagnesy żeby się zawsze stykały. Dziecinnie proste i druciarskie ale dzałało do końca :D
Niestety w Kappie ten numer nie przejdzie, nie ta generacja immobilaizera.

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: prezesjm » 22 lut 2007, 19:58

"longquan" pisze: czy w ogole jest mozliwosc obejscia/wylaczenia jakos immobilizera w kappach ? albo dorobienia klucza matki z nowym kodem ?
:(
Jest możliwość

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: prezesjm » 22 lut 2007, 20:04

"longquan" pisze:Witam
Planuje zakup Kappy model 2.4 z roku 1997.
Autko mialo wczoraj w aso fiata robione przednie zawieszenie + hamulce. Wczesniej jezdzilo super, zapalalo za kazdym razem.

Dzis bylem we fiacie i mowia ze podczas manewrow w warsztacie auto zgaslo i nie daje sie uruchomic. Swieci sie caly czas kontrolka od immobilizera (na desce rozdzielczej). Po podlaczeniu pod egzaminer wychodzi blad immobilizera.

Czy ktos moze mi poradzic co z tej sytuacji zrobic? We fiacie mowia, ze moga sobie z tym nie poradzic a ja na szczescie nie podpisalem jeszcze umowy kredytowej ;)

Pozdrawiam
Kuba
Trzeba zmienić ASO. W ostateczności można kupić zestaw ECU+Immobilaizer+pastylki z kluczyków. Nie jest to drogo, ECU w Kappach nie psują się to i ceny są naprawdę śmieszne.

Anonymous

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Anonymous » 24 lut 2007, 17:05

"prezesjm" pisze:
"longquan" pisze: czy w ogole jest mozliwosc obejscia/wylaczenia jakos immobilizera w kappach ? albo dorobienia klucza matki z nowym kodem ?
:(
Jest możliwość


Proszę o rade jak można ominąć immo w Kappie, i kto to robi?

Blash
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1213
Rejestracja: 09 mar 2005, 0:00

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Blash » 24 lut 2007, 17:07

"jan126" pisze:
"prezesjm" pisze:
"longquan" pisze: czy w ogole jest mozliwosc obejscia/wylaczenia jakos immobilizera w kappach ? albo dorobienia klucza matki z nowym kodem ?
:(
Jest możliwość


Proszę o rade jak można ominąć immo w Kappie, i kto to robi?
a moze cos o sobie ??

Awatar użytkownika
prezesjm
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2062
Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: prezesjm » 24 lut 2007, 18:02

"jan126" pisze: Proszę o rade jak można ominąć immo w Kappie, i kto to robi?
Zdobycie wiedzy o immo jest bardzo kosztowne i nikt nie podzieli się na forum ogólnym taką wiedzą za free. Rozpowszechnianie takiej wiedzy grozi także tym, że byle "smród" poczyta i podprowadzi Ci samochód sprzed nosa. Na specjalistów nie ma zabezpieczenia ale na przypadkowych wystarczy. Kto robi ? popytaj w swojej okolicy w warsztatach specjalizujących się w elektryce samochodowej.

Anonymous

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Anonymous » 24 lut 2007, 18:15

Zostałem skierowany do Elektryka Pana Grabowskiego z Piaseczna. Czy ktos moze potwierdzic ze on bedzie w stanie wywalic immobilizer i moze sie ktos orientuje mniej wiecej za ile $$ ?

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

Kappa - problem z immobilizerem

Post autor: Wujek_2000 » 24 lut 2007, 21:06

"longquan" pisze:Zostałem skierowany do Elektryka Pana Grabowskiego z Piaseczna. Czy ktos moze potwierdzic ze on bedzie w stanie wywalic immobilizer i moze sie ktos orientuje mniej wiecej za ile $$ ?
Zostałeś skierowany do jedynej słusznej osoby. Miałem problem z immo. mój był taki, ze w kappciu nie było immo tylko w jego miejscu wsadzony kluczyk podpięty to prądu jako obejście, autko zapalało raz na ruski rok a po jakimś czasie kompletnie przestało. Osobiście załatwiałem sprawę z Panem Grabowskim ponieważ cała operacja wymagała sprowadzenia oryginalnego immo z Włoch a następnie zaprogramowanie jego i kluczyków. Cała zabawa kosztowała mnie 3.000 zł. i dostałem roczną gwarancję, sprawe załatwili szybko i do tej pory wszystko jest po prostu idealnie. Pan Grabowski jest przesympatycznym człowiekiem troche się jąka i szybko mówi :wink: Zarówno on jak i jego pracownicy znają się na swojej pracy b. dobrze i zawsze będe bardzo gorąco polecał ten warsztat elektroniki samochodowej, ponoć ludzie oraz liczne ASO wysyłają do nich na naprawy i strojenie komputery oraz immo z całej Polski.
POLECAM

p.s jeśli faktycznie ASO zawaliło i uszkodzili immo to powinni w pełni pokryć koszty naprawy i transportu autka

Nie polecam robienia obejść w immo Kappy, źle się to kończy i kosztownie ...
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Instalacja elektryczna”