Nuova Delta - prośba o pomoc w zakupie

Anonymous

Nuova Delta - prośba o pomoc w zakupie

Post autor: Anonymous » 22 maja 2005, 15:54

witam....

chce kupic delte i m. in. rozwazam ten egzemplarz:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=51458191
jezeli ktos z forumowiczow jest nieszkancem Kalisza i moglby rzucic okiem na ten samochod, a pozniej opisac wrazenia tutaj bylbym w siodmym niebie..... jade tak czy inaczej w piatek....... przy okazji opinie na temat tego silnika? za wszelkie opinie i pomoc bede wdzieczny......

ps. delte widzialem tylko pare razy w zyciu, jestem laikiem, ale jezdze na codzien kappa kumpla, chcialbym dolaczyc do klubu....

pozdrawiam

Awatar użytkownika
mustafi
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 418
Rejestracja: 09 lis 2004, 0:00
Lokalizacja: Piła

Nuova Delta - prośba o pomoc w zakupie

Post autor: mustafi » 22 maja 2005, 18:23

jesli te stuki okaza sie czyms blahym i nie ma innych usterek to naprawde warto za ta cene ja kupic. Dobrze bylo by pojechac z mechanikiem zeby ocenil czy nie ma tam jakiejs grubej usterki, bo cena choc atrakcyjna to wydaje sie podejrzana.
Obrazek

Awatar użytkownika
TADEO
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 334
Rejestracja: 01 kwie 2005, 0:00
Lokalizacja: Szczecin

Nuova Delta - prośba o pomoc w zakupie

Post autor: TADEO » 22 maja 2005, 20:02

fajna jest ta lancia z allegro :) podoba mi sie. stuki to najprawdopodobniej beda panewki wedlog mnie, ale oplaca sie ja kupic ja za swoja dalem duzo wiecej pozdrawaim
Była Lancia Delta 08.07.2008
Był VW Golf V GTI
Jest BMW 7 e65 730d

Awatar użytkownika
EVAN CORTEZ
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 287
Rejestracja: 13 mar 2005, 0:00
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Nuova Delta - prośba o pomoc w zakupie

Post autor: EVAN CORTEZ » 22 maja 2005, 21:16

Jak szukalem auta w niemczech to bylo wiele takich lanci wlasnie 1.8 ze stukami w silniku.Ale jesli auto pali to chyba nic strasznego.Tez mysle ze to panewki
A cena jest super
moja historia
BMW E38 735iA 1998 236KM V8

Anonymous