Kappa - gaz sekwencyjny

Problemy, porady i opinie dotyczące LPG w Naszych Lanciach
Awatar użytkownika
Króciak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 240
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Króciak » 04 paź 2007, 20:50

W poniedziałek ja również zakładam sobie gaz do swojego Kapiszona, polecili mi gazownika w Garwolinie pod Warszawa więc pojade, zamontuje i sprawdzę.
Na samym początku już miłe zaskoczenie... STAG 300 do 2.0 20V - do wyboru albo w kole za 2900zl albo za kanapa za 2800zl... dla mnie bez sensu jest w kole bo bagażnik jest naprawde wielki i wożona butla jest lepsza niż koło zapasowe wiec wybrałem za kanapa. Dla porównania w Wawie na Ostrobramskiej kosztuje ok 3500zl. Wiec narazie cena jak dla mnie niezła.
Znajoma zakładała sobie u Nich sekwencje do Nissana Almerki 1.4 16V za 2400zl (w kole, modelu nie pamietam) i wogóle nie narzeka, pali ok 1-1.5l wiecej niż na bezynie wiec myśle, że bedzie dobrze.
Jak założe to dam znać jak sie sprawuje, jaka obsługa itd. (może bedzie jakaś zniżka na hasło Lancia Klub Polska? :D )

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 19 paź 2007, 9:34

Przykład wzorowo dobranych dysz, (wtrysków magic jet z wężykami ok. 4 cm), wzorowa regulacja. !!.
Zakad KME Zgierz, Lipowa

http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/kme1.JPG[/img]

http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/kme2.JPG[/img]

http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/kme3.JPG[/img]

Awatar użytkownika
sam_go
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 187
Rejestracja: 08 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Białystok

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: sam_go » 19 paź 2007, 19:50

Właśnie jestem po pierwszym przeglądzie LPG. Mechanior wymęczył i siebie i mnie i oczywiście panienkę. Niby skasował się, check, ale po jeździe na obwodnicy, przy 4000 obr. po ok. 3 min. znów się pojawiał. Po kilku próbach wreszcie udało się pożegnać czerwoną lampkę. Machnąłem już 200km i nic czerwonego mi się nie zaświeciło. Oby był to koniec problemów.
Lancia Kappa 2.0 20v
LPG Stag 300

Awatar użytkownika
orzec_h
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 47
Rejestracja: 25 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa - Włochy

LPG - Garwolin

Post autor: orzec_h » 26 paź 2007, 21:41

Witam,
Krociak zdaj relacje z tego Garwolina! jak oceniasz zaawansowanie gazownika? czy jestes zadowolony?
Jedyna słuszna marka! => Lancia!
Kappa LX 3.0
Thesis 2.0T EMBLEMA :)

Awatar użytkownika
orzec_h
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 47
Rejestracja: 25 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: W-wa - Włochy

3.0 V6

Post autor: orzec_h » 26 paź 2007, 21:49

Witam!
Korzystając już z okazji co polecicie do 3.0 V6? Jaki gaz i gazownika w W-wie i okolicach? Jak ten silnik znosi LPG i czy odczuwalne są straty mocy?

Proszę o zabranie głosu osób doświadczonych najlepiej, z tym samym motorem :wink:

Co sądzicie jeszcze o jakiejś używanej instalacji?



Pozdrawiam
Kamil :)
Jedyna słuszna marka! => Lancia!
Kappa LX 3.0
Thesis 2.0T EMBLEMA :)

Awatar użytkownika
Króciak
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 240
Rejestracja: 26 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Sobienie Jeziory

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: Króciak » 27 paź 2007, 11:22

Jak dla mnie gazownik jest dobry w tym co robi. Jest ich tam kilku w zakładzie ale sam szef (to chyba ten o kim mówie) jest godny polecenia, bynajmniej ja mam takie zdanie.

Polecała mi tam ciotka, ponieważ też tam zakładała gaz i też nie ma żadnego problemu od pół roku. A sam mam już ok 3 tygodnie, przejchałem ponad 1000km i jeszcze ani razu nie zapalił mi się CHECK, co u w większości forumowiczów sie zdarza. Po wczorajszej kontroli nie zanotowali ŻADNEGO nieprzewidzianego błędu.

Ze spalaniem jest różnie ponieważ raz mi pali 13.5l a drugi raz... sam nie wierzyłem... 10l gdzie w sporej części po mieście - ale to zależy gdzie się tankuje, ponieważ ja za każdym razem gdzie indziej tankowałem, ale już wiem gdzie jest najlepszy gaz i 10l chyba będzie podstawą :D
Cenowo jest dużo taniej niż w Warszawie, ponieważ za instalacje STAG-300 zapłaciłem 2800 z butlą w bagażniku (100zl więcej jeżeli butla w kole), wstawili mi największą 65l - wydaję się jakby była z tamtąd wyjęta... po prostu pasuje jak ulał :D Po południu zrboie zdjęcia i wstawie jak u mnie to wygląda.

Jeżeli będziesz zainteresowany to dam Ci namiary na Niego i opiszę dojazd. Chyba, że sam podjadę z Toba i obejrze Twoją V6 bo jeszcze w takiej nie siedziałem a podobno dźwięk V6 nie da się łatwo zapomnieć :wink: A na forum widziałem, że do 3.0 też polecają STAG-300 chyba, że wolisz coś droższego :)

Tak na marginesie mechanik mówił, że robił już Lancie ale pierwszy raz Kappe i widać było, że chyba był pod wrażeniem jakości auta (ogólnie modelu Kappy) :P A jakbyś Ty przyjechał ze swoją V6 to chyba zmieniłby swoją BMW na taką samą :wink:

artur1
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 27 kwie 2007, 0:00
Lokalizacja: legionowo

gdzie zamontowac gaz do kappy 2.4 okolice Warszawy-Legionowa

Post autor: artur1 » 30 paź 2007, 16:18

dajcie namiar na dobry zakład

MrLJ
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 145
Rejestracja: 06 paź 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: MrLJ » 10 lis 2007, 22:06

Mam pytanie do mądrzejszych. Czy instalacje LPi firmy Vialle można włożyć do Kappy 2.0 20V Turbo i 3.0 V6? Jeśli tak to jaki jest tego mw. koszt? Słyszałem, że ta nowoczesna instalacja dosyć droga jest? Jednak jej wydajność(ponoć nawet wyższa niż benzyny!) bardzo mnie przyciąga.

Z góry dziękuje za pomoc.

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Kappa gaz sekwencyjny

Post autor: david_b » 04 gru 2007, 15:37

Witam!Dzisiaj zakładam LPG do swojej kappy.Po przeczytaniu wielu postów widzę,że gazownik chyba dobrze zestroił składowe:butla w kole sterownik STAG 300,reduktor Landi-renzo 250KM i listwa Valtek rail.Oby chodziło,bo do tej pory autodiagnostic pokazuje -00-błędów i oby tak pozostało. :? Z tego co wyczytałem na forum trzeba gnębić gazownika do skutku jak coś nie gra.Czy mam rację?Lancia na pewno jest tego warta :)

David Kappa 2,0 20V VIS 1997 rok
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG

david_b
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 172
Rejestracja: 01 gru 2007, 0:00
Lokalizacja: Rzeszów

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: david_b » 04 gru 2007, 20:44

Witam ponownie!Na początek mam już LPG i...zero blędu od początku.Tak jak pisał Larry gość ze mna wsiadł,zrobił mapę wtryskow na benzynie,potem na gazie i o dziwo spokój. :D Na trójce do 120 ciągnie pięknie (w mieście więcej nie moglem),a ten dżwięk silnika : yesyes : -muzyka dla każdych uszu.Mam też dostęp do filtra powietrza, filterków fazy cieklej i lotnej,to też dzięki waszej pomocy.To tyle pozytywów.Jutro daję kanapę i oparcie do zmierzenia bo pokrowce mieć musze, :? Alcantra piękna,bo jasna,ale nie na TAXI. :( Przy okazji podziękowania za poradę jak tą kanape wyjąć.Od piątku prawdziwy test,ok.3tys.km w miesiącu.Zdam relację z LPG,możecie być pewni,z innych wrażeń też,ale już na innym forum.


David Kappa 2,0 20V VIS 1997
David Lancia k 2,0 20V VIS 1997 LPG

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

....

Post autor: larry123 » 06 gru 2007, 8:44

http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/red1.jpg[/img]

http://www.lpg-wrzosowa-legionowo.com/red2.jpg[/img]

producent skłania sie raczek ku produkcji kolanek metalowych, zaznaczam że zawsze miałem mokre kolanka od boryga, :)
zobaczymy czy dotrzyma obietnicy

Awatar użytkownika
norbiwolow
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 953
Rejestracja: 05 paź 2006, 0:00
Lokalizacja: Wołów (Wrocław)
Kontakt:

Lancia Kappa - gaz sekwencyjny...

Post autor: norbiwolow » 06 gru 2007, 22:24

wygląda jak cześć z U-bota :)
była KAPPA 3.0 V6 - jest AR 156 2.4 JTD
Obrazek ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 07 gru 2007, 9:37

to przecież reduktor KME, reduktor prinsa też ma plastikowe kolanka. :)
teraz będę miał reduktor ZAVLI ZETA S podobno do 250 KM.

jonasz99

LPG

Post autor: jonasz99 » 11 gru 2007, 0:26

witam was serdecznie. Mam na imię Krzysiek i mykam Kappą. mam pytanko. zagazowałem się 3 tyg temu i trafia mnie jak mam wyjechać z garażu. przez 3-5 km jazdy na zimnym silniku nie da się poprostu jechać. auto nie ma mocy, szarpie, najchętniej by stanęło. nieważne czy ma przełącznik na gaz czy benzynę. dopiero jak się rozgrzeje to śmiga spokojnie. nie wiecie co to może być????. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
larry123
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 939
Rejestracja: 01 wrz 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa-Bródno-Białołęka
Kontakt:

...

Post autor: larry123 » 11 gru 2007, 9:54

znalazłem firmę, ktora zakłada PRINSA za nie dużą cenę.
http://www.rocar.waw.pl/

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: LPG :::”