Thema - zawieszenie i wymiana maglownicy...
: 09 lip 2007, 22:17
Dziś przystąpiłem do zobiórki przedniego zawieszenia w celu doporowadzenia go do takiego stanu, co bym w końcu czuł 100% satysfakcję ze swojej lanci:) Powiedzmy, że wszystko szło ok do pewnego momentu... Wykręciłem wahacze, zwrotnice (wymieniam wahacze, łożysko, tarcze klocki) i doszedłem do maglownicy.... i tu myślałem, że zdechnę Od strony pasażera odkręciłem obejmę, od strony kierowcy w bólu i męce wykreciłem jedną.... jak wykrecić drugą bez opuszczania sanek, tudzież wyjmowania silnika???? Po raz pierwszy nie mam naprawdę pomysłu jak ją odkrecić, żeby, jeszcze z dołu była nakrętka, a ona przyspawana do sanek.... Błagam pomóżcie....
Drugie pytanie to jak się wykręca drążek z maglownicy (przegub kulowy - drążek kierowniczy?)
Czy tuleja elastyczna duża wahacza przedniego pasuje od kappy (jest podobna), alfa 164?
Na co zwrócić uwagę w zaieszeniu tylnym i na co uważać przy jego demontażu? Na 100% mam do zrobienia tuleje wahacza podłużnego, wymianę sprężyn, pytanie co jest jeszcze takiego co zazwyczaj pada, a co warto wymienić przy okzaji remonu, żeby mieć spokój na dłużej?
Drugie pytanie to jak się wykręca drążek z maglownicy (przegub kulowy - drążek kierowniczy?)
Czy tuleja elastyczna duża wahacza przedniego pasuje od kappy (jest podobna), alfa 164?
Na co zwrócić uwagę w zaieszeniu tylnym i na co uważać przy jego demontażu? Na 100% mam do zrobienia tuleje wahacza podłużnego, wymianę sprężyn, pytanie co jest jeszcze takiego co zazwyczaj pada, a co warto wymienić przy okzaji remonu, żeby mieć spokój na dłużej?