Kappa - szlifowanie tarcz hamulcowych

Awatar użytkownika
pawcio1
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1169
Rejestracja: 29 wrz 2006, 0:00
Lokalizacja: Bełchatów
Kontakt:

Odp: Kappa - szlifowanie tarcz hamulcowych

Post autor: pawcio1 » 01 wrz 2009, 22:18

Tomzik pisze:Miałem to samo z Brembo.

Kupiłem w maju, wymieniłem i w sierpniu już nie dało się jeździć.

Dam do przetoczenia przy okazji, z góry przyjąłem, że reklamacja będzie rozpatrzona negatywie (w stylu- pewno Pan żeś rozgrzał do czerwoności a potem w ciekły azot włożył, więc to Pana wina)..

U mnie co prawda były duże luzy na przegubie wewnętrznym, więc łudzę się, że to od tego. Przegub z półosią wymieniony, zobaczymy jak będzie teraz.

Jako, że na długi weekend sierpniowy miałem dłuższy wyjazd, kupiłem następną taką tarczę. Póki co jest ok. Chociaż wydaje mi się, że chyba znów powoli zaczyna. Zjawisko w sumie postępowało stopniowo- było coraz gorzej, na początku musiałem śmigać zdrowo, żeby trzepało kierą, potem potrzebna była do tego coraz mniejsza prędkość, na końcu zaczynało się przy ok. 100. Jak wspomniałem- wada ta pokazała się przy kole, przy którym walnięty był przegub.

Jeżeli i tym razem z tarczy zrobi się g.. to ostatni raz w życiu kupiłem Brembo. Tarcza za 3 stówy powinna chyba być lepsza : czerwona :
A klocki też były nówki, Ferodo..
U mnie też jest walnięty przegub i przez to tak mi się wydaje poleciały trzy komplety tarcz!!! Luz na pół osi jest spory,miałem i wciąż mam wątpliwości czy taki już zużyty przegub rzutuje na bicze tarczy piasty,a ta na tarczę hamulcową?! W sumie za każdym razem takie tarcze wytrzymywały ok 3-5 tyś km!

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Odp: Kappa - szlifowanie tarcz hamulcowych

Post autor: Tomzik » 01 wrz 2009, 22:45

Ja się przekonam niebawem ;)

Jak będzie ok to znaczy, że broił przegub z półosią.

blejku
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 483
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Lokalizacja: Będzin

Odp: Kappa - szlifowanie tarcz hamulcowych

Post autor: blejku » 01 wrz 2009, 23:50

Mam podobne objawy w Dedrze.. z tym ze jest to tylko tyle prawe kolo i bicia nie sa duze..
zdejmujac kolo i krecac piasta mozna zauwazyc bicia o ulamki czesci milimetra przy dobrym oswietleniu i np wzgledem klocka..u mnie to widac jak byk... i drgania nie sa duze bo jest korektor nieobciazony bo ten akurat mam zablokowany w pozycji na max.. a bicie widac wiec co jak wyrywa kierownice z rak..
Tak sobie mozna wlasnie mozna uszkodzic lozyska i tulejki wydaje mi sie..

2 to mozna krzywo zalozyc tarcze...zaden przeciez problem..wystarczy podlozyc kartke papieru i nawet po dokreceniu na maxa bedzie bilo..powierzchnia jest duza wiec przy wymianie wypadaloby dokladnie wycziscic powierzchnie na do ktorej przylega tarcza i i sama nowa tarcze dokladnie sprawdzic od srodka..
W mojej Hondzie civic wlasnie jakis papierek sie przykleil i byla masakra... : czerwona :

Pozdrowienia
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Zawieszenie i hamulce”